Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens spurt før, men hva skjer med serveren når beta kommer?

 

Serveren forblir slik den alltid er "Up to date" og er oppe, vet ikke hva updates han har planlagt men trulig tar det tid før jeg kan oppdatere serveren vist det er mye forandringer som det trulig er.

 

Vi komme til å holde unupdated versjon på serveren til jeg har fikset at plugins og api klare den nye versjonen. Dette gjelder også Hmod som må oppdateres

Lenke til kommentar

Hei:) pjatte her.

 

Jeg fikk tydligvis min 3 advarsel idag men jeg selv mener jeg bare har fått 2

 

1: den første var i røros, da jeg gravde meg inn 2 hakk mellom 2 skilt og gravde meg ned til bedrock.

 

den andre var at jeg skulle inn i skipet til tjome, og jeg fant ens tige men det var en blokk forbi, så hugde jeg (planke blokken) bort og så meg irundt i skipet, men jeg glemte desverre og sette blokken på plass igjen. sorry for den

 

 

Den tredje (den jeg ikke fikk advarsel på men plutselig lang tid etter fikk jeg idag)

 

var at jeg knuste glasset der /warp metropolis var, og en av vaktene sa til meg at hvis jeg gjorde det en gang til ble det 1 advarsel.

 

 

 

 

 

jeg sier meg enig med de 2 første men ikke med den tredje?

 

håper på et positivt svar fra en av dere :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

pjatte:

 

Vi kan ikke stå for noe en vakt har sagt, dette var feil og vi skal ta en prat med alle i staben.

Reglene er klare på at en advarsel er en advarsel, og det var en advarsel i advarsels-tråden vår.

 

Jonol:

 

jeg syntes selv jeg ikke skal vere Guest, etter min mening har jeg bare 2 advarsler, håper dere avklarer dette ASAP

Lenke til kommentar

Dette er det som kommer opp når jeg går in på mc.hardwork.no:

(bilde)

 

Jepp det er informasjon om serveren sin CPU og RAM bruk. Hjemmesiden er derimot hardwork.no

 

Takk! :D

Men hvor er spillet på hardwork.no?

Må man registrere seg?

Hvor er registreringsknappen?

Takk! :D

 

 

Åpne Minecraft -> Logg inn -> Multiplayer -> Skriv inn servernavn -> ??? -> PROFIT

Lenke til kommentar

Dette er det som kommer opp når jeg går in på mc.hardwork.no:

(bilde)

 

Jepp det er informasjon om serveren sin CPU og RAM bruk. Hjemmesiden er derimot hardwork.no

 

Takk! :D

Men hvor er spillet på hardwork.no?

Må man registrere seg?

Hvor er registreringsknappen?

Takk! :D

 

 

Åpne Minecraft -> Logg inn -> Multiplayer -> Skriv inn servernavn -> ??? -> PROFIT

 

??? jeg er litt noob... :D

post-226096-0-84039900-1292859041_thumb.png

Endret av OurLeaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...