Canaye Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ber bare om at ingen tar opp det med at jeg er ikke vakt ingame tok det svært tungt . Går bare utover dere selv Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Epicwh1te: Det er INGEN grunn til å vimse rundt med hitlerskin fult av nazisymboler. Du er bannet frem til i morgen/ når du har skiftet dette. wuuut? har han det enda? han har hatt det i ca en måned. jeg har til og med sagt det..... Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Lite tips fra meg: Aviens texturepack + et par mods, gir spillet en helt annen graffikkopplevelse. Aviens Texturepack MrM's ModPack (Du trenger kun BetterLight og BetterGrass, men minimapet er greit det også) Screenshots: Siden noen lurte: Slik innstallerer du MrM Mod pakken: 1. Gå inn i Minecraft mappa di -Windows + r, Skriv inn %appdata%, og så gå inn i .minecraft 2. Kopier inn .zip filen med modden inn i .minecraft, og pakk den ut slik at "mods", og at Mrmpatcher.jar ligger i .minecraft 3. Kjør så Mrmpatcher.jar. Velg minecraft.jar (i .minecraft/bin) i BÅDE Input og Output 4. Velg BetterGrass og BetterLight, om du ikke vil ha minimap og SMChat. Dette velger du selv. 5. Trykk "Patch" 6. PROFIT! Endret 19. desember 2010 av mGrytbak 2 Lenke til kommentar
Ababa1 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei jeg lurte på om noen kunne ta et oversiktsbilde over hele mape og marker hvor Ababa1 Høgeri er så jeg vet hvor jeg er i verden. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei jeg lurte på om noen kunne ta et oversiktsbilde over hele mape og marker hvor Ababa1 Høgeri er så jeg vet hvor jeg er i verden. det er ett bilde noen sider bak.... Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er det noen som har bin mappen? Prøvde å installere den moden mgrybak sa, men da funket ikke MC, og når jeg laster ned på neyy, så stopper det på 26%.(Har også skjedd før) Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lite tips fra meg: Aviens texturepack + et par mods, gir spillet en helt annen graffikkopplevelse. Aviens Texturepack MrM's ModPack (Du trenger kun BetterLight og BetterGrass, men minimapet er greit det også) Screenshots: Siden noen lurte: Slik innstallerer du MrM Mod pakken: 1. Gå inn i Minecraft mappa di -Windows + r, Skriv inn %appdata%, og så gå inn i .minecraft 2. Kopier inn .zip filen med modden inn i .minecraft, og pakk den ut slik at "mods", og at Mrmpatcher.jar ligger i .minecraft 3. Kjør så Mrmpatcher.jar. Velg minecraft.jar (i .minecraft/bin) i BÅDE Input og Output 4. Velg BetterGrass og BetterLight, om du ikke vil ha minimap og SMChat. Dette velger du selv. 5. Trykk "Patch" 6. PROFIT! ?? bug ?? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 klarer ikke og kjøre MRMpatcher fordi det er en zipfile ikke en jar.. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er det noen som har bin mappen? Prøvde å installere den moden mgrybak sa, men da funket ikke MC, og når jeg laster ned på neyy, så stopper det på 26%.(Har også skjedd før) Har du ødelagt det, er det bare å slette bin mappa, og så kjøre spillet vanlig. Da laster den ned bin mappa på nytt. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nedlastinga stopper bare på 26% Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 klarer ikke og kjøre MRMpatcher fordi det er en zipfile ikke en jar.. Høyreklikk den > åpne i > Java runtime noe rart. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Erlendh, du må først unzipe mappa og plasere innholdet i .minecraft Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Erlendh, du må først unzipe mappa og plasere innholdet i .minecraft jeg vet det. det var ikke det jeg lurte på. men uansett så har jeg klart det nå Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei Canaye owner of namsos ingame Vi ønsker oss Warp og minibank ! Det har seg slik at vi formerer oss her i namsos veldig mange som vil bygge hus her når warpen kommer vi er ca 6 folk her i namsos nå men over 15 som er interessert i og bygge her ! minibank er bare slik at alt skal bli lettere har veig nå fra Røros men den er litt lang synes flere håper dere vurderer og sette en warp i namsos Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei jeg lurte på om noen kunne ta et oversiktsbilde over hele mape og marker hvor Ababa1 Høgeri er så jeg vet hvor jeg er i verden. Hardwork-Kart Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lite tips fra meg: Aviens texturepack + et par mods, gir spillet en helt annen graffikkopplevelse. Aviens Texturepack MrM's ModPack (Du trenger kun BetterLight og BetterGrass, men minimapet er greit det også) Screenshots: Siden noen lurte: Slik innstallerer du MrM Mod pakken: 1. Gå inn i Minecraft mappa di -Windows + r, Skriv inn %appdata%, og så gå inn i .minecraft 2. Kopier inn .zip filen med modden inn i .minecraft, og pakk den ut slik at "mods", og at Mrmpatcher.jar ligger i .minecraft 3. Kjør så Mrmpatcher.jar. Velg minecraft.jar (i .minecraft/bin) i BÅDE Input og Output 4. Velg BetterGrass og BetterLight, om du ikke vil ha minimap og SMChat. Dette velger du selv. 5. Trykk "Patch" 6. PROFIT! Ganske bra guide, skal sjå om vi kan sette den som sticky i førsteposten. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Trenger bin mappen. Anyone? Minecraft vil ikke laste ned filene Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Trenger bin mappen. Anyone? Minecraft vil ikke laste ned filene Slett version filen: minecraft\bin\version Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 gjør det automatisk når du starter spillet Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Funker ikke. Stopper på 26% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå