D02 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 har ikke jeg tilgang til servern? : ( Ikke? vi har ikke noe indikasjoner på at du ikke skulle ha lov :/ Du har ikke noe ban eller griefer status på deg, så det skulle egentlig funke helt fint Får du noe feil mld? Evnt hvilke(n)? Hvis du ikke føler for å utdype det har kan vi ta det på pm får uknown host, og at det tar for lang tid :/ Lenke til kommentar
Rawri Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 har ikke jeg tilgang til servern? : ( Ikke? vi har ikke noe indikasjoner på at du ikke skulle ha lov :/ Du har ikke noe ban eller griefer status på deg, så det skulle egentlig funke helt fint Får du noe feil mld? Evnt hvilke(n)? Hvis du ikke føler for å utdype det har kan vi ta det på pm får uknown host, og at det tar for lang tid :/ Er vist nede nå, les nederst på side 12. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 lenge til serveren er oppe igjen eller, btw, fikk dette meny bildet, herregud??? hvor kommer disse kommentarene fra Lenke til kommentar
D02 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 haha. fikk den jeg og for en times tid siden aldri fåt samme teksten to ganger Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hehe, den var ny I AppData\Roaming\.minecraft\bin\minecraft.jar\title\splashes.txt kan du finne alt som dukker opp der Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg må beklage at serveren enda ikke er oppe Nettverksansvarlig hos tjnome holder fortsatt på, er usikker på når serveren kommer opp igjen, men vi gjør alt vi kan. Av gode nyheter så kan jeg melde at tjnome har oppdatert minne i serverpcen, og vi håper at den vil kjøre mer stabilt etter dette Jeg kommer til å holde dere oppdatert så fort jeg får mer nytt Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Derfor eg ikke kommer inn? Skam dere Jaja. Serveren kommer opp når dem kommer opp Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei, høres svært spennende ut! Driver nå med og faset ut sponsor støtten, men skal fortelle om dette i en post litt senere i dag. Har ca 4-5 chest av stein du kan få. Angående Gullet du treng til prosjekte skal jeg ordne det fra servere siden. Angående utfasing av serverstøtten: Er dette noe som egentlig trengs? Her kommer to argumenter mot: 1, det er demotiverende å bygge store ting uten støtte, når man må jobbe mye mer for å få noe like stort som er der fra før. 2, dersom det planlegges RP server, så kunne man jo lagt seg på noe forskjellig linje, dvs at alt mines der, mens man er litt mer fleksibel på originalserveren. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Liker godt andre synsvinkel i saken. Grunnen til jeg vil fase ut er enormt mange som spør om det til diverse prosjekt. Men sier ikke nei til og beholde servere støtten. Uansett er serveren straks oppe, skal nett fikse en par små ting da endelig internettet er tilbake! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Liker godt andre synsvinkel i saken. Grunnen til jeg vil fase ut er enormt mange som spør om det til diverse prosjekt. Så du vil fase ut noe som er en suksess? Venter i spenning på serveren Endret 27. september 2010 av Avien Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da er serveren oppe! Beklage det tok tid. No sitt java og kose seg med 6GB ram... Overkill! 2 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) får følgende melding "Failed to login: user not premium" får ikke loget inn, men må spille ofline. noen som vet hvorfor? ah. måtte oppdatere. Endret 27. september 2010 av D02 Lenke til kommentar
Rawri Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) får følgende melding "Failed to login: user not premium" får ikke loget inn, men må spille ofline. noen som vet hvorfor? Feil passord mest sanssynlig. Gå inn på: http://www.minecraft.net/ Test om passordet er riktig, kan hende du har hatt småe eller store bokstaver i passordet. Men om det fungerer der, vet jeg ikke hva du kan gjøre. Endret 27. september 2010 av Rurelur Lenke til kommentar
D02 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) hei! har et lite prosjekt jeg har lyst tl å gjenomføre. det er å lage et stort juletre, men da trenger jeg løv. er det sån at en mod kan skaffe det? og får jeg lov til å bygge treet? Endret 27. september 2010 av D02 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) . Endret 28. september 2010 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) . Endret 28. september 2010 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du får ikke bygd 100+ i høyde med mindre du starter på bunnen av mappet. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ah, er litt ny, så har ikke helt kontrollen. Jeg regner fra havhøyde så langt det strekker til, stort sett. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er eg listet opp som Guard? :O Det har eg ikke oppdaget :O Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Mer info sendt på pm, og maks høyde fra havetnivå og opp er 64 blokker og like mye ned til bedrock Weir, du fikk det da du sa ja til prosjekt leder for Atlantis Endret 27. september 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå