Tj-nome Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei, Det er trist at serveren må si farvel til en vakt som har vert mye aktiv på serveren, men slikt hender dessverre. Uansett ønsker jeg canaye lykke til vider og håper han har det kjekt på serveren selv om han har mistet sin status. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) har mistet alt av byggeglede ogn glede med serveren jeg .. skjnner rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre tåmeg selv .. er nesten som å ha mistet spillet .. rett og slett har vell grått siden jeg fik vite det Endret 18. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 fortsatt låv og bygge i namsos mange brae tomter ,, Lenke til kommentar
morten1ela Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Morten her. Jeg er ny på Minecraft, og jeg ønsker å etablere meg på deres server Jeg har spilt litt classic, likte det. lagde noen bygninger og mer der. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal skrive, utenom at jeg gleder meg til å spille med dere ! Lenke til kommentar
morten1ela Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Morten her. Jeg er ny på Minecraft, og jeg ønsker å etablere meg på deres server Jeg har spilt litt classic, likte det. lagde noen bygninger og mer der. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal skrive, utenom at jeg gleder meg til å spille med dere ! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Julenissen ganske langt unna Meg? O.o edit: treng ein skrive søknad dersom ein bygg noko stort utanfor metropolis (liek, i ein annan by?) Eg har ikkje heilt forstått kor grensa mellom å søka og å ikkje søka går. Trur det var eg som gjekk litt AFK på lageret til Hansien i FFA Det einaste du treng søknad til er serverstøtte, bygging på over 15x15 i metro, og warps. Du kan byggje det du vil andre stadar, så lenge du samlar/kjøper materiale sjølv. Om du vil byggje i ein "privat"-by, må du spørje brukaren som grunnla byen (som Pjattestad). Elles er det berre å byggje akkurat det du vil, nesten over alt Det var nok svele som stod der Alliha Endret 18. desember 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
andreas_martin Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 jeg vil være med søknaden min er her jeg følger regler....det er det Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 jeg vil være med søknaden min er her jeg følger regler....det er det Godkjent Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 petterferrfaan søker byggetillatelse Petter hadde problemer med forumet, og fekk ikkje posta her i tråden, sjølv om han prøvde fleire nettlesarar. Han sendte meg denne PMen, og eg har no promotert han. Tenkte å poste det her også, for ordens skyld. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Søker om tillatelse for å bygge pga jeg er ikke sikker på om jeg har fått det fra før Ihasabanana in-game! Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Søker om tillatelse for å bygge pga jeg er ikke sikker på om jeg har fått det fra før Ihasabanana in-game! Den er grei! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Frederick og SNORLX på nye eventur (aka minetur) Endret 19. desember 2010 av Frederick_ 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Even the water is afraid of jonol! Hva jeg, ViciousCake, FredErick har drevet med. Litt hjelp i fra jonol og snorlax! Endret 19. desember 2010 av Hansien Lenke til kommentar
Asrqqx Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hadde vært morro å få bli med på bygginga Følger regler og alt ^^ Ingame navn samme som her - Asrqqx Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 har mistet alt av byggeglede ogn glede med serveren jeg .. skjnner rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre tåmeg selv .. er nesten som å ha mistet spillet .. rett og slett har vell grått siden jeg fik vite det Vet ikke hva du gjorde, men det hadde vel vært kjekt å tenke over dette før det skjedde? Hvis det betydde så mye for deg? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Epicwh1te: Det er INGEN grunn til å vimse rundt med hitlerskin fult av nazisymboler. Du er bannet frem til i morgen/ når du har skiftet dette. Lenke til kommentar
vgvegar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 kan jeg få byggetilatelse? brukernavn: vgvegar Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 har mistet alt av byggeglede ogn glede med serveren jeg .. skjnner rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre tåmeg selv .. er nesten som å ha mistet spillet .. rett og slett har vell grått siden jeg fik vite det Vet ikke hva du gjorde, men det hadde vel vært kjekt å tenke over dette før det skjedde? Hvis det betydde så mye for deg? er akk det jeg ikke vet hva jeg har gjort feil .. vil helst ha en pm av AVIEN ikke noen lengre nede en admin vertfall gjorde vell ikke noe spess det var bare det at jeg gjorde ting litt feil Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 kan jeg få byggetilatelse? brukernavn: vgvegar Velkommen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå