Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fant ikke bugtråden så jeg skriver det her.

Jeg har funnet en glitch dere må ordne.

Jeg kjedet meg så jeg trykket en rytme på musa samtidig som jeg tok en ting ut og inn av chesten, men plutselig forsvant de 10 blomstene jeg drev og trykket med.

Det går også an og doble det da dette skjedde når jeg prøvde senere.

Synes dere burde prøve og ordne dette

 

MVH matta99 ( ingame: matta99)

 

Ps. Hvis jeg finner flere glitch/bugs og sier ifra kan jeg da få vakt stilling?

Men det er bare et ønske :D

Det er jo lov å håpe :p

Det er Notch sin feil. Bugen blir fikset når spillet går over til beta den 20.

Viss noen gjenstander blir duplisert, vennligst ødelegg dem ved å kaste dem på en kaktus eller i lava :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg fant ikke bugtråden så jeg skriver det her.

Jeg har funnet en glitch dere må ordne.

Jeg kjedet meg så jeg trykket en rytme på musa samtidig som jeg tok en ting ut og inn av chesten, men plutselig forsvant de 10 blomstene jeg drev og trykket med.

Det går også an og doble det da dette skjedde når jeg prøvde senere.

Synes dere burde prøve og ordne dette

 

MVH matta99 ( ingame: matta99)

 

Ps. Hvis jeg finner flere glitch/bugs og sier ifra kan jeg da få vakt stilling?

Men det er bare et ønske :D

Det er jo lov å håpe :p

 

Bra du sier ifra når du finner bugs, men dette er en velkjent bug i Minecraft og det er ingenting vi kan gjøre for å fikse det.

Vis du ønsker en vakt stilling, må det nok mere til enn å finne noen bugs, men du kan sende inn en søknad på pm eller post til admin gjengen ;)

Jeg oppfordrer alle til og ikke bruke denne buggen, minner på at vi faktisk kan finne ut av at du brukt den, vi vil banne ved enhver anledning der det er brukt "dupe" bug.

 

Ønsker alle en god Jul! :xmas:

Endret av jonol
Lenke til kommentar

Hei jeg er Ababa1.

Jeg har lyst å bygge på server dere i Minecraft. Jeg er til å stole på fordi jeg hatter griffer og jeg har en gang vært moderator oss blueman. Dessvere var det på en classic server. Jeg håper at jeg kan få bli med dere i denne minecraft-verden.

-MvH Ababa1

Lenke til kommentar

Hei jeg er Ababa1.

Jeg har lyst å bygge på server dere i Minecraft. Jeg er til å stole på fordi jeg hatter griffer og jeg har en gang vært moderator oss blueman. Dessvere var det på en classic server. Jeg håper at jeg kan få bli med dere i denne minecraft-verden.

-MvH Ababa1

 

Godkjent! :)

Lenke til kommentar

Hvilken mine-teknikk bruker folket? Graver meg som regel ned noen meter over bedrock og graver i grener utover. Noen som har noe mer effektivt? Sliter med å finne gull og diamanter. Er vel ingen naturlige hulesystem i MP?

Grav meg ned til bed, så opp til level 12, deretter grev eg 4x 2x1-tunnelar bortover. Veldig effektiv, imo.

Lenke til kommentar

søknad

 

hei jeg skal bygge en skyskraper i pjattebyen og jeg trenger ressurs støtte jeg regner med at jeg trenger sikra

30,000 glass elelr mere

50,000 mursteiner

20,000 tre

og mere under veis kan det det bli bygget skal bli kanske så stort så jeg kan karnse trenge mere tomten er 29x33 så det blir veldig stort

Lenke til kommentar

Julenissen ganske langt unna :D

Meg? O.o

edit: treng ein skrive søknad dersom ein bygg noko stort utanfor metropolis (liek, i ein annan by?)

Eg har ikkje heilt forstått kor grensa mellom å søka og å ikkje søka går.

 

 

Trur det var eg som gjekk litt AFK på lageret til Hansien i FFA :p

 

 

Det einaste du treng søknad til er serverstøtte, bygging på over 15x15 i metro, og warps. Du kan byggje det du vil andre stadar, så lenge du samlar/kjøper materiale sjølv.

Om du vil byggje i ein "privat"-by, må du spørje brukaren som grunnla byen (som Pjattestad).

 

Elles er det berre å byggje akkurat det du vil, nesten over alt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...