Kizza95 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Heisann. Kizza95 ingame. Søker om byggetilatelse Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 den er grei vettu Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bare jeg som har problemer med å komme meg innpå serveren? Jeg vil også søke om byggetillatelse Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg trekker meg som vakt føler ikke jeg har noe og hjelpe serveren med egnekli Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvorfor det? Det er jo alltids hjelp med å ha en ekstra vakt som kan hjelpe nye brukere og promote dem! Da er det jo også større sjanse for at det er en oline son kan legge vann/lava for brukere. Jeg synes det er synd at du vil trekke deg, men det er jo ditt valg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er en trist nyhet at du gir deg som vakt canaye. Du var yngst i staben og har hatt litt ekstra utfordring og kritikk pga dette. Jeg håper du forsette din aktivitet på serveren og forsatt har det kjekt på serveren. Tjnome - Server Admin Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hvorfor det? Det er jo alltids hjelp med å ha en ekstra vakt som kan hjelpe nye brukere og promote dem! Da er det jo også større sjanse for at det er en oline son kan legge vann/lava for brukere. Jeg synes det er synd at du vil trekke deg, men det er jo ditt valg. kan ikke gjøre noe av det der du sa kann ikke promote kan ikke sette ut vann eller lava kan ikke noe som helst trekker meg fordi jeg har 2 advarsler og en med så mye bør ikke være vakt jeg sier sikkert noe feil til noen eller ødelegger noe til noen å da er det slutt for meg trekker meg intilvidere er med tårer i øynene jeg sier dette Jeg lager bare problemer uansett Endret 17. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg lager bare problemer uansett Tull. Det er en grunn til att du ble en vakt i første omgang Hvorfor ikke fortsette som vakt og se hvordan det går? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 haha nei jeg er er ute vist ikke admin mener noe annet Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 haha nei jeg er er ute vist ikke admin mener noe annet Tror vi mener noe annet Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er bare å gi deg adminium, så er du nokk en av de bedre! Du er o en av de mest aktive på serveren! Du har hjulpet med mye, dessuten, Gravizt har like mange advarsler(etter det jeg har hørt) Jeg mener du burde fortsette som vakt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Helt enig med dem andre, grunnen til du ikke har promote er fordi jeg satt en prøvetid etter du fekk litt kritikk, det er ikke meningen at du føler at du mister vakt status men der du enda er en stor støtte spiller og kan hjelpe folk ingame. Advarsler er advarsler og bli dømt etter staben med hvor alvorlig dem er, du har ikke akkurat noen advorlige advarsler. Advarslene er også for oversikt og hjelpe brukere i å forbedre seg. Selv mener du bør prøve vertfall en uke til som vakt, vist du enda ikke syns du gjør en bra jobb gir jeg deg bruker status. Vist du føler du gir en bedre hverdag for brukerene løp av denne veko, har du fullført hva som trengs av en vakt og du forbli vakt. Tar dette som siste ord i saken der jeg forvente et svar innen en veke om du forsette eller ikke som vakt på Hardwork Tjnome - Server Admin 2 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) har jo ikke blitt lært opp som noen her har sakt at skulle sje.. har blitt fortalt at jeg skal holde meg langt unna chatten som vakt enda et spm hvorfor forsvinner avien når jeg trenger han .. Endret 17. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 har jo ikke blitt lært opp som noen her har sakt at skulle sje.. har blitt fortalt at jeg skal holde meg langt unna chatten som vakt enda et spm hvorfor forsvinner avien når jeg trenger han .. Sorry mac, har juleverksted med gode venner :/ 1 Lenke til kommentar
noxero Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 ikke for å være negativ eller bryte inn unødvendig, men hvis canaye har lyst til å trekke seg så burde han få lov til det. Eller så kan dere gi canaye en midlertidig permisjon eller "ferie" som det også kan kalles. Benytter også sjansen til å melde meg som vakt hvis dere trenger flere. Har kun spilt minecraft i 3 og en halv uke, og vært på hardwork en uke, men føler at jeg har noe å hjelpe til med, hvis det trengs. PS: Hvis søknaden min blir godtatt kan jeg gjerne få tittelen "vakt under opplæring" eller "lærling" eller no' Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror jeg hørte at du kontakter ikke de, de kontakter deg. 1 Lenke til kommentar
yoshi8785 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei! Nå kommer det en liten søknad fra meg også. Jeg hadde tenkt meg å bygge en yoshi i pixelparken. jeg begynner på hodet og fortsetter på resten av kroppen. det skal ikke være så veldig stort, men her er en skisse. (jorden skal være gresskar og mursteinen skal være netherstone) stedet skal være der jeg har markert. Jeg trenger: 150 obsidian 100 blader 64 ull 16 tømmer 7 netherstone 9 gresskar Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror jeg hørte at du kontakter ikke de, de kontakter deg. Er riktig det Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei! Nå kommer det en liten søknad fra meg også. Jeg hadde tenkt meg å bygge en yoshi i pixelparken. jeg begynner på hodet og fortsetter på resten av kroppen. det skal ikke være så veldig stort, men her er en skisse. (jorden skal være gresskar og mursteinen skal være netherstone) stedet skal være der jeg har markert. Jeg trenger: 150 obsidian 100 blader 64 ull 16 tømmer 7 netherstone 9 gresskar Godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå