Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som vil kjøpe dette huset?

Det blir omtrent same opplegget som Kenbo sin supertwister, du får ikkje øydelegge noko av huset, men du får plassere dei blokkene du vil inne i huset.

Er 6 etasjer i huset, og ei 3x3 trapp i midten. Huset si grunnflate er 15x15 og etasjene blir 2 blokker smalare for kvar "sirkel".

Er ikkje sikker på prisklassa enno, nokon admins som vil gi meg ein peikepinn for kva eg bør ta for det?

 

post-196150-0-77561800-1292522165_thumb.png

Lenke til kommentar

Hei, jeg vil gjerne få en bruker/bygge-status. Jeg og kompisen min Overlordsanoj har lyst til å bygge Atlantis, på ukjent plass foreløpig hvis det er lov? ;)Har sett meg litt rundt og er amazed av alles verk! Skikkelig god jobb! :D Kreativitet til det fulle! Hvis søknaden godkjennes, er brukernavnet mitt "noxic88". På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Hei jeg vill gjerne få en bruker/byggestatus, my mate noxic å mæ har lyst te å bygge atlantis viss vi kan. Eller bare få en plass og bygge på.

 

Mhv Overlordsanoj

Godkjent :)

 

Hei, jeg vil gjerne få en bruker/bygge-status. Jeg og kompisen min Overlordsanoj har lyst til å bygge Atlantis, på ukjent plass foreløpig hvis det er lov? ;)Har sett meg litt rundt og er amazed av alles verk! Skikkelig god jobb! :D Kreativitet til det fulle! Hvis søknaden godkjennes, er brukernavnet mitt "noxic88". På forhånd takk :)

 

Godkjent :)

 

Atlantis, fra "Stargate Atlantis"? Bygde den eg, men ble for vrient for lille meg, så eg ga opp :(

Lenke til kommentar

Må nesten på vegne av hele serveren si takk til alle som rekruterer vennene sine og får dem på vår server! Det hjelper stort :)

 

Må i samme post spørre om det er flere som vil bygge seg et hus i Namsos ? Vi trenger folk så vi kansje får en warp hit

( gratis tomter i første omgang)

 

 

 

 

post-213733-0-51620800-1292525291_thumb.png

 

post-213733-0-26880900-1292525318_thumb.png

 

post-213733-0-26562700-1292525341_thumb.png

 

post-213733-0-48931800-1292525361_thumb.png

 

post-213733-0-94466100-1292525382_thumb.png

 

Endret av Canaye
Lenke til kommentar

Vi ønsker oss warp til Namsos

Det er veldig langt og gå fra røros

  1. Canaye (Har bygget)
  2. Daaniselsen(har bygget)
  3. Jonol (muligens)
  4. pbsds(har bygget)
  5. pjatte
  6. softislol
  7. Weir (har bygget et hus)
  8. ventrec (har bygget)
  9. marcuswaldal
  10. buenos
  11. lochflush
  12. hebhey
Endret av Canaye
Lenke til kommentar

Må nesten på vegne av hele serveren si takk til alle som rekruterer vennene sine og får dem på vår server! Det hjelper stort :)

 

Må i samme post spørre om det er flere som vil bygge seg et hus i Namsos ? Vi trenger folk så vi kansje får en warp hit

( gratis tomter i første omgang)

 

 

 

 

*bilder*

 

 

JEg er med om jeg får bygge på den snødekte toppen på bile nr. 2. ! :)

Lenke til kommentar

Da er serveren nede for sin siste fix for natten.

 

No har det komme en del update, for dere brukere er det mest visuelt når dere joine serveren og ekstra info til nye brukere.

 

Kjem natt bilde løp av natta men dessverre ikke dag bilde (har glømt den igjen i Grimstad!

 

Edit:

 

Serveren er oppe! Det er ganske stor "test" vist serveren crashe eller dukke opp rare bugs og jeg ikke er online:

 

Skriv epost til: [email protected]

 

Edit:

 

Natt bilde (kjem dag bilde senere når jeg har tatt meg tid og oppdatert den koden også (siden jeg glømte den igjen i Grimstad :blush:))

 

 

 

output.png

 

 

 

Direkte link

 

Edit:

 

Whops lagret over game dag bilde :whistle:

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...