Korporal Kranium Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 jeg kan hjelpe deg med de 500k resusrsene hvis jeg blir unbannet så skal jeg hogge masse til deg Oh the cry of a desperate boy, takk for latteren tho, gjorde godt! Lenke til kommentar
zeromanzer Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 okey da... jeg dreit på leggen :/ men da vet jeg hva som skjer hvis jeg gjør det på en annen server. men vi snakkes mby vi ses på en annen server eller noe sånt xD Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) jeg tror ikke det finnes en like god server som hardwork.no Endret 16. desember 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Neppe! Har dere sett det nye bygget mitt rett ved spawn? Ser det såvidt fra spawn. Kan poste bilde når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Søknad: Jeg tenke at en oppslagstavle ved rundkjøringen i Metropolis hadde vært fint. Jeg søker ikke om materialer, men om tillatelse til å bygge det, og en ønsket plassering. Tavlen har en overflate på 5x3, som har plass til 15 skilt på hver side, som totalt blir 30 skilt. Taket skal være i halfstep, og blir halvparten så høy: Planen er at folk kan henge reklamer og ting på tavlen som de vil, men kan ikke fjerne andre sine skilt. Og Tavlen vil bli renset hver kveld klokken 11 for eksempel, eller en gang i uken. Det får bli tillpasset etter aktiviteten på tavlen. Godkjent. Takk! Forresten, er det en plassering som er ønsket, eller kan jeg bestemme? (Da blir på høyre siden av fortauet, mot nord for warp) Lenke til kommentar
dasgiest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei. Som Admins vet har jeg "dupa". selv om jeg viste det var galt :S men jeg lurte på om det var en mulighet for at jeg kan komme inn igjen? Mener ikke å tigge men dette er den eneste bra norske serveren jeg vet om. Forstår om dere ikke slipper meg inn igjen. Soz Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir jo bare idiotisk om de slipper inn folk som er banna igjen. Dere ødelegger bare for alle andre. Bør være (og regner med det er) nulltoleranse for slikt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hei, har endelig funnet ut hvorfor java applikasjonen klare å spise mer minne en den skal gjøre, har også laget en hot fix for minne feilen + ordnet en bedre garbage collector som bruke litt mer cpu men holder ram bruken nede. Jeg vil trulig oppdatere serveren i kveld med fix, serveren vil være nede en stund der dette må skrives direkte til serveren. (Sorry!) Har ordnet script for natt kart, kjem en i kveld når serveren går ned, har redo md5 check av filene der den gamle gav noen merkelige errors. Har en del andre plugins som skal oppdateres etter ganske omfattende rydding. Kjem noen nye som skal testes og litt. Oppdatering starte kl 23-24 i kveld og kan ta en timer eller to. Endret 16. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Heisann! Jeg ønsker å bygge på serveren deres! Jeg har spilt minecraft i rundt et halvt år nå, både den klassiske versjonen og alpha-versjonen. Nicket ingame er ventrec. Lenke til kommentar
dasgiest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir jo bare idiotisk om de slipper inn folk som er banna igjen. Dere ødelegger bare for alle andre. Bør være (og regner med det er) nulltoleranse for slikt. sant det, men folk kan jo lære? Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Heisann! Jeg ønsker å bygge på serveren deres! Jeg har spilt minecraft i rundt et halvt år nå, både den klassiske versjonen og alpha-versjonen. Nicket ingame er ventrec. den er grei vettu! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir jo bare idiotisk om de slipper inn folk som er banna igjen. Dere ødelegger bare for alle andre. Bør være (og regner med det er) nulltoleranse for slikt. sant det, men folk kan jo lære? Gjort er gjort. Dreper du en person for deretter å si at du har lært at du ikke skal gjøre det igjen, mener du at man bør slippe straff da? Det handler også om å statuere et eksempel. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir jo bare idiotisk om de slipper inn folk som er banna igjen. Dere ødelegger bare for alle andre. Bør være (og regner med det er) nulltoleranse for slikt. sant det, men folk kan jo lære? Du skulle lært før du gjorde det. Lenke til kommentar
dasgiest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir jo bare idiotisk om de slipper inn folk som er banna igjen. Dere ødelegger bare for alle andre. Bør være (og regner med det er) nulltoleranse for slikt. sant det, men folk kan jo lære? Gjort er gjort. Dreper du en person for deretter å si at du har lært at du ikke skal gjøre det igjen, mener du at man bør slippe straff da? Det handler også om å statuere et eksempel. hvordan kan du sammenlingne et spill med et drap ? men greit forstår. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 håper ikke jeg fpr en advarsel til -.- Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 hvordan kan du sammenlingne et spill med et drap ? men greit forstår. Fordi det handler om prinsippet og ikke hendelsen når man sammenligner. Lenke til kommentar
dasgiest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 hvordan kan du sammenlingne et spill med et drap ? men greit forstår. Fordi det handler om prinsippet og ikke hendelsen når man sammenligner. greit det Mac Gyver Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Takk! Forresten, er det en plassering som er ønsket, eller kan jeg bestemme? (Da blir på høyre siden av fortauet, mot nord for warp) Stoler på at du finner et sted der det passer Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Da er tavlen oppe, og snøen jeg gravde opp, har jeg kvittet meg med Lenke til kommentar
noxero Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kunne en admin ha satt ut en warp ved festningen til Gravizt og det som snart blir festningen min. Hadde vært greit slik at jeg slepper og gå fra mayaby i 5 minutter hver gang jeg har hentet ressurser? Kall den festning eller no' sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå