Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skissene samsvarer ikke med originalbygget og er lite gjennomarbeidet. Dette er et krav, for serverstøtte.

 

vi har ikke tenkt å bygge helt som orginalen ( forenkler det litt)

 

Var også ikke nok ruter i minedraft så jeg fikk det til å stemme på prikken. Vet du om noen andre program som har flere ruter?

 

 

Jeg har laget skisser i photoshop. Gimp fungerer også.

Lenke til kommentar

Må komme med en beklagelse til razh0r mer kjent som hypotc ingame på minecraft.

 

Han hadde blitt bannet pga en litt for kjapp avgjørelse der chesten han har lagt ut innholdet fult av dupi gems. (Diamanter) Vi tok litt for kjapp avgjørelse.

 

Det vi ikke sjekket var hvem som faktisk la dem der, det var ikke hypotec og det var dessverre en alt for kjapp avgjørelse fra oss admin sin side, med dette ønske jeg hypotec velkommen tilbake til Hardwork og beklage på det sterkeste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da velger jeg å skryte av min nyeste kreasjon, "Gecko".

 

Bygget ute i ødemarken ved mayaby trer dette trefortet sterkt fram i det omringende klippelandskapet.

Totalt har nærmere 50 stacks med heltre blitt brukt, i tilegg til en god del cobble- og mosekledd cobblestone blitt kjøpt og brukt.

 

Prosjektet har hitil kostet meg nærmere seks stacks med gull. Mesteparten av treet er samlet inn av pbsds, og svært hjelpende donasjoner har blitt gitt av Noxero og Kenbo22. Ellers så har utgraving av tomten blitt gjort av flere hjelpende hender, Pjatte, noxero, bouenos, matta99, tubeost og flere. Veien som leder fram til fortet for det meste blitt bygget av Tubeost. All konstruksjon ble gjort av meg, men som det kan leses har flere andre bidratt i aller høyeste grad.

 

 

 

20aqatv.png

2mg704k.png

209269d.png

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må komme med en beklagelse til razh0r mer kjent som hypotc ingame på minecraft.

 

Han hadde blitt bannet pga en litt for kjapp avgjørelse der chesten han har lagt ut innholdet fult av dupi gems. (Diamanter) Vi tok litt for kjapp avgjørelse.

 

Det vi ikke sjekket var hvem som faktisk la dem der, det var ikke hypotec og det var dessverre en alt for kjapp avgjørelse fra oss admin sin side, med dette ønske jeg hypotec velkommen tilbake til Hardwork og beklage på det sterkeste!

 

Gratulerer med renvaskingen! Velkommen tilbake

Lenke til kommentar

Uansett, menst andre er kreative som fy så sitter jeg med idè-sperre når det kommer til løsning på taket mitt.

 

Og hva annet skaper ideer som godt lag med god byggekompis, "hobbysnekker juice" og gooood musikk?'

 

Vet ikke hva bygningen er :p Ett leilighetskompleks? Øl-fabrikk?

Hva med fabrikk-style tak?

post-115034-0-68504500-1292369699_thumb.jpg (Pro photoshop skills!)

Lenke til kommentar

Var innpå serveren her forleden og ble heller imponert. Sjuke ting som har blitt bygd. Vært kult å ta del i det hele. Søker dermed om byggetillatelse. Nicket er "Arma_G".

 

Det skal vi klare å ordne :thumbup:

 

Velkommen til Hardwork!

 

Edit:

 

Til Informasjon

 

Treng du support angående bugs, crash eller feil med serveren. Ta kontakt med:

 

[email protected]

 

Må du ha kontakt med meg personlig? Send en epost til:

 

[email protected]

 

Jeg er her på forumet og svare på PM, men er mer tilgjengelig via epost.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...