Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig awesome server etter ein rask kikk, før minecraft krasja. :hrm:

 

edit: La meg legge til min søknad om medlemskap hos dykkar server, hardwork.no.

Etter meir kikking blei eg glad i denne serveren og imponert over alle byggverka.

Sjølv har eg spelt minecraft ei stund nå, helst online saman med eit par kompisar, og eg veitt å oppføra meg på nett.

Ellers har eg lyst til å delta i samfunnet på ein positiv måte og ikkje hindra framgangen til serveren.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Fikk beskjed fra weir at jeg må få tjnome til å fylle ut en plass med vann.

 

Har du mulighet til det idag tjnome?

 

Han la seg for litt siden, han logger på i 10-11 tiden ikveld :)

Lenke til kommentar

Heyhey

 

Da prøver eg ( Muskox ) Petter_lysgaard , Erik_holst og Martin_hg på igjen med en ny søknad : P

 

Intro:

 

Denne gangen hadde vi tenkt oss på å bygge Marina Bay Sands. ( http://www.funny-potato.com/hotel-singapore.html ) Dette blir et storprosjekt!!!

 

PLaner:

 

Bygger i 2 omganger. fasaden først. innvending etterpå (skriver en søknad til.)

er å bygge hotellet fra bunn til topp med et svømmebasseng og park.

kommer til å gå med en del glass og iron til dette prosjektet.

 

 

Størrelse:

 

Tenkte vi en tomt på 85X30 i metropolis. blir et langt byggverk.

Bygger i målestokk 4:1

 

Bygget blir ca 75 blokker høyt og 80 blokker langt.

 

materiale vi trenger :

Glass - 8500

Ironblokker - 3800

Tre - 1000 ( bare for å være sikker )

 

Skisser ( disse er ikke nøyaktige, laget de bare for å få en smakebit på hvordan det vil se ut)

 

Sett fra siden :

http://minedraft.net/?id=4d06512637f7923712000001

 

Sett ovenfra :

http://minedraft.net/?id=4d06523037f7923712000002

 

Sett bakfra :

http://minedraft.net/?id=4d0652dd37f7923712000003

 

Location:

 

Som sagt en tomt i metropolis, har markert en vi har veldig lyst på : D

 

Utførsel:

 

Skal bygge hotellet med de 3 tårnene fra bakken og opp. Deretter står bassenget/ parken for tur. Skal etter dette innrede selve hotellet.

Lenke til kommentar

Tar jeg meg tiden til å legge ut noen bilder av mitt og PyrionZ's siste byggverk, dette er en liten middelalderby med navnet Ravenhold som har noen få tomter , planen er at andre enn meg og PyrionZ skal kunne bygge på de tomtene, siden det ikke er så mange tomter så kan jeg ikke bare dele ut til alle, dvs. at tomter må reserveres og ingen har lov til å bygge der intill jeg sier det er ok.

Jeg legger ut noen bilder over området så kan folk se selv, hvis folk ikke syns det er noe særlig så skraper jeg tomtprosjektet og lager noe selv, men tenkte kanskje en middelalderby kunne være av interesse for flere til tross for at det ikke er en stor by.

Ha i bakhodet at hus i middelalderen ikke var store, så de små tomtene som er satt opp burde være nok.

2010-12-13_003733.png

Dette er bildet fra broen man entrer fra warp pointet "mines"

2010-12-13_003634.png

Her ser man ned på havn og markedsplassen.

2010-12-13_004502.png

Dette bildet er tatt utenfor hovedporten i et vaktårn, veien bak dette vakttårnet går nesten helt bort til metropolis, driver å vurderer å sette opp minecart rails med boostere i hver ende for "fast travel"

2010-12-13_004432.png

Også tatt ved frontporten, her ser du også "The Tap'n Swallow Tavern" på høyreside.

2010-12-13_004322.png

Bildet er tatt bak slottet, det er noe galt med vannrennen ut av slottet, skal få noen til å ordne det etterhvert.

2010-12-13_004525.png

Her er et eksempel på noen av tomtene som er ledige.

Totalt er det 12 tomter som står ledig innenfor murene, det er jo klart, det var ikke uvanelig å ha tomter utenfor murene i middelalderen, man kan jo alltid ha farmer osv. utenfor murene og det lar seg nok gjøre, områder som står ubygd, fra hovedporten og bortover i horisonten står yggdrasil, ikke helt ferdig så det ut som, men veldig stort og stilig! Nærmeste warp point er mines. Følge skiltene derfra hvis dere vil se, les regel skiltene før dere går inn, nedhugging av trær og generel dårlig oppførsel blir ikke tolerert!

Edit: Må sette inn noen få regler her også.

1.Griefing (selvfølgelig)

2. Mines som ligger under området bortsett fra din egen tomt skal ikke benyttes, hvis det er lagt cobblestone i en mine, så er det for å blokkere vei, vennligst ikke slå gjennom disse :)

3. Hus eller bygg skal ikke være høyere enn 2 blokker over muren.

4. Ikke lag tak, balkonger eller grav deg utenfor din tomt (samme regel som i metropolis), ut mot gaten er det lov å bygge 1 blokk, men under forutsetningen at det er minst 2 blokker over bakkenivå, slik at man kan gå under.

5. Bygget du lager skal være i middelalder stil, det sier seg selv.

6. Du skal ikke ta fra kister med mindre det er ditt hvis det er butikker som jeg har satt opp som for eksempel Blacksmith hvor Armor og Våpen lagres, så skal betalingen legges i kisten hvor du tok items fra, prislistene står på skiltene.

7. Oppfør deg som folk og ikke ødelegg for andre, vi har ikke all verden med plass i denne byen, og dere kan lett få plass om det er ledig, men husk at alt loggføres på serveren og det kan sjekkes lett og få dere kicket eller bannet, ta hensyn! :)

8. Husk å skilte tomten din, slik at vi vet hvem som eier den, så fort jeg sier du har fått en tomt reservert, så har du lov å bygge der.

9. Tomter skal maksimalt være 10 blokker under bakken (ny regel etter at jeg oppdaget tidenes største lavahøl i bakken)

Det er nå 9/12 tomter ledig i byen

Følgende personer har fått tomt i Ravenhold:

Alliha

SnorlX

Marcuswaldal

 

 

planene var å ha en mye større middelalderby som var bak høye murer og et slott som står i midten, men prosjektet var ikke planlagt slik slottet som er nå var i utgangspunktet et gjengrodd tempel på en fjelltopp, jeg så først etter å ha bygd inn tempelet bak murer at jeg hadde mye ekstra plass og ønsket at folk skulle kunne benytte seg av det. Større by vil også si mye mer ressurser i form av cobblestone, men dette kan ordnes, jeg og PyrionZ har klart å sammle inn store mengder i løpet av kort tid, så det er kun snakk om å ha tid til det.

 

mvh.

PyrionZ, RexLupum og Siomir.

Endret av Karnesh
Lenke til kommentar

Heyhey

 

Da prøver eg ( Muskox ) Petter_lysgaard , Erik_holst og Martin_hg på igjen med en ny søknad : P

 

Intro:

 

Denne gangen hadde vi tenkt oss på å bygge Marina Bay Sands. ( http://www.funny-potato.com/hotel-singapore.html ) Dette blir et storprosjekt!!!

 

PLaner:

 

Bygger i 2 omganger. fasaden først. innvending etterpå (skriver en søknad til.)

er å bygge hotellet fra bunn til topp med et svømmebasseng og park.

kommer til å gå med en del glass og iron til dette prosjektet.

 

 

Størrelse:

 

Tenkte vi en tomt på 85X30 i metropolis. blir et langt byggverk.

Bygger i målestokk 4:1

 

Bygget blir ca 75 blokker høyt og 80 blokker langt.

 

materiale vi trenger :

Glass - 8500

Ironblokker - 3800

Tre - 1000 ( bare for å være sikker )

 

Skisser ( disse er ikke nøyaktige, laget de bare for å få en smakebit på hvordan det vil se ut)

 

Sett fra siden :

http://minedraft.net/?id=4d06512637f7923712000001

 

Sett ovenfra :

http://minedraft.net/?id=4d06523037f7923712000002

 

Sett bakfra :

http://minedraft.net/?id=4d0652dd37f7923712000003

 

Location:

 

Som sagt en tomt i metropolis, har markert en vi har veldig lyst på : D

 

Utførsel:

 

Skal bygge hotellet med de 3 tårnene fra bakken og opp. Deretter står bassenget/ parken for tur. Skal etter dette innrede selve hotellet.

 

Søknad om tomt godkjent, spennende prosjekt og konge originalbygg.

 

Siden det er 10/1 skala og prosjektet virker overkommelig for 3 personer, er søknad om serverstøtte avslått.

 

Fra denne kilden:

200 meters in the sky

• Landscaped gardens are home to 250 trees and 650 plants

• 12,400 square meters of space big enough to fit three football fields

• Exclusive restaurants including The Sky on 57, helmed by Singapore’s celebrity chef Justin Quek

• A spectacular public observation deck that can host hundreds of people

• A 150-meter infinity swimming pool, the world’s largest outdoor pool at that height

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Tar jeg meg tiden til å legge ut noen bilder av mitt og PyrionZ's siste byggverk, dette er en liten middelalderby med noen få tomter på, planen er at andre enn meg og PyrionZ skal kunne bygge på de tomtene, siden det ikke er så mange tomter så kan jeg ikke bare dele ut til alle, dvs. at tomter må reserveres og ingen har lov til å bygge der intill jeg sier det er ok.

Jeg legger ut noen bilder over området så kan folk se selv, hvis folk ikke syns det er noe særlig så skraper jeg tomtprosjektet og lager noe selv, men tenkte kanskje en middelalderby kunne være av interesse for flere til tross for at det ikke er en stor by.

Ha i bakhodet at hus i middelalderen ikke var store, så de små tomtene som er satt opp burde være nok.

2010-12-13_003733.png

Dette er bildet fra broen man entrer fra warp pointet "mines"

2010-12-13_003634.png

Her ser man ned på havn og markedsplassen.

2010-12-13_004502.png

Dette bildet er tatt utenfor hovedporten i et vaktårn, veien bak dette vakttårnet går nesten helt bort til metropolis, driver å vurderer å sette opp minecart rails med boostere i hver ende for "fast travel"

2010-12-13_004432.png

Også tatt ved frontporten, her ser du også "The Tap'n Swallow Tavern" på høyreside.

2010-12-13_004322.png

Bildet er tatt bak slottet, det er noe galt med vannrennen ut av slottet, skal få noen til å ordne det etterhvert.

2010-12-13_004525.png

Her er et eksempel på noen av tomtene som er ledige.

Totalt er det 12 tomter som står ledig innenfor murene, det er jo klart, det var ikke uvanelig å ha tomter utenfor murene i middelalderen, man kan jo alltid ha farmer osv. utenfor murene og det lar seg nok gjøre, områder som står ubygd, fra hovedporten og bortover i horisonten står yggdrasil, ikke helt ferdig så det ut som, men veldig stort og stilig! Nærmeste warp point er mines. Følge skiltene derfra hvis dere vil se, les regel skiltene før dere går inn, nedhugging av trær og generel dårlig oppførsel blir ikke tolerert!

mvh

PyrionZ, RexLupum og Siomir.

God dag! Eg vil gjerne reservera ei av desse tomtene (rett med hamna, til høgre i det ein kjem inn). Planen er eit slags seaside inn eller liknande.

Kostar desse tomtene noko/mykje?

edit: gløymte bilde. :p

post-154304-0-82660000-1292277928_thumb.png

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

ENDELIG ferdig med huset mitt, som befinner seg like ved Holmekollen :D

 

post-175909-0-77988700-1292264112_thumb.png

 

Inngangspartiet:

 

post-175909-0-80383600-1292264120_thumb.png

 

Ser ganske bra ut! Må ta meg en tur og sjå innsiden senere

 

Håper att det er muligheter for å få opp ett natt og dag kart i løpet av kvelden.

 

Hei, har dessverre problem igjen med den stasjonære pc-en. Har enda ikke fått ordne laptopen som jeg prioritere i kveld.

 

Skal sjå om jeg få ordne map i morgen.

 

Det er kjedelig å vente på å bli unbanna for noe man ikke har gjort. :(

 

Skal ta en titt på saken, dessverre er ikke jeg den admin som gav ban, men skal snakke med han og finne ut hvordan saken står.

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...