Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Det er ok. I samme slengen beklager jeg til Tjome siden jeg på en eller annen måte har klart og lage hull i kinolerrete hans i metropolis. Tror jeg gjorde dette med et uhell da pbsds viste meg rundt i bygningen. Skal sefølgelig betale hva det nå enn skal være i ertsatning (av det jeg har). Jeg beklager virkelig :(

 

-Marcusnr4

 

Jeg har tetta de hullene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da blir den vell aldri godkjent?

 

for jeg vet ikke hvor høy den kommer til og bli:( (jeg bestemmer litt selv hvor høy men vil ikke toppe andre bygg)

 

Blir aldri godkjent er no og ta hardt i.

 

Du må komme med litt Mattematikk:

 

Eifel Tower:

 

125.5776 kvadratmeter og har en høgde på: 320.755 (selve antenna)

 

Nå er din jobb å rekne om :thumbup: å komme med hvor stort blir bygget ditt blir!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Bare lurer på en liten ting. Hvorfor i all verden er jeg banna fra serveren?

nick: hypotc

 

edit: Leste nå at jeg har blitt bannet for Duplikering. Jeg har ingen anelse hva slags bug dette er, da jeg er relativt fersk i Minecraft. Har bare lollet rundt spawn og bygd meg et hus o.l.

 

Ber om å få fjernet bannen, da jeg ærlig talt ikke har utnyttet noen som helst glitch. :)

 

Hei, denne brukeren var banned for omfattende duplikering av items. Vist du mener dette er en feil skal jeg sjå på saken, det blir tidligst Mandag/Tirsdag pga Eksamen.

Lenke til kommentar

du går inn på minecraft.net ogi øverste hjørne står det logg inn. trykk på den. da skal det komme opp en liten side med username og passord. under der står det crate profile eller noe sånt. trykk på den. så fyller du inn innfo.

 

PS. du må betale ca. 90 kr. hvis du venter til 20 desember blir det dobbel pris pga. beta versjon

 

-Marcusnr4

Lenke til kommentar

Får vel bygge noe da :thumbup:

Og søker om byggetillatelse for å bygge noe stort som jeg ikke vet helt hva blir enda.

 

godkjent.

 

Hei hei :thumbup:

 

Jeg søker om en 25*25 tomt i metropolis.

Jeg har funnet en så bare kom til meg etter dere har svart.

Jeg er ikke så ofte inne på diskusjon.no så det hadde vært fint om dere svarte på minecraft.

Trenger så stor tomt fordi jeg har tenkt og ha litt hage og litt stort hus.

Ikke godkjent. Sjekk søknadsmalen i første post. Generelt så ønskes det bybebyggelse med gater, ikke drabantby med eneboliger.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...