Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

hey:P

 

 

jeg vil gjerne ha en tomt i metropolis som er 23 x 23

 

Grunnen til at jeg trenger akkurat 23 x 23 er fordi jeg skal lave en enke miniutgave av eifeltårnet.

 

Jeg har desverre ingen måling hvor høy den blir men den blir ikke den høyeste i metro:P

 

jeg vet hvordan jeg skal lage den og jeg trenger ikke en spesiell plass i metropolis.

Jeg har desverre ingen tegning og har ikke tenkt og bruke tid på det siden den er så simpel.

 

materiale: jeg trenger ikke noe støtte fra serveren siden den bare består av noen som ting: halfsteps,cleanstone og glass. og noen ting til:P

Jeg har alt materiale i boks lagret, men det eneste jeg kunne tenkt meg er å få bytter halfsteps til dobbel halfsteps

 

grunnet: fordi da tar det ikke så velding lang tid og bli ferdig med den:)

 

Håper på et positivt svar fra dere;D

 

Mvh: pjatte

 

Kunne du kanskje utfylt den litt mer? Ser ganske greit ut der du ikke ber om mye server støtte men mangler det lille for og bli godkjent.

 

Hør med en Vakt om du kan trade halfsteps til dobblesteps.

 

du mener jeg trenger mere detaljer?

 

Den er ikke godkjetn enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor er jeg banna? :)

 

Hva er brukernavnet ditt?

hennil

 

Vi har bannet spilleren Hennil fra serveren, pga bruk av hacks for å spawne materialer på serveren og dupebug. Dette er noe vi ser veldig alvorlig på. Mest sannsynlig er banen permanent. Dersom noen har handlet eller fått materialer av han, anbefales det at alt gis til en i serverstaben. Hvis ikke, vil det kunne slå tilbake på deg selv, når vi går igjennom loggene.

 

 

Hennil: Send meg din versjon på pm, så skal vi vurdere din sak.

 

Tjnome - Server Admin

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

hey:P

 

 

jeg vil gjerne ha en tomt i metropolis som er 23 x 23

 

Grunnen til at jeg trenger akkurat 23 x 23 er fordi jeg skal lave en enke miniutgave av eifeltårnet.

 

Jeg har desverre ingen måling hvor høy den blir men den blir ikke den høyeste i metro:P

 

jeg vet hvordan jeg skal lage den og jeg trenger ikke en spesiell plass i metropolis.

Jeg har desverre ingen tegning og har ikke tenkt og bruke tid på det siden den er så simpel.

 

materiale: jeg trenger ikke noe støtte fra serveren siden den bare består av noen som ting: halfsteps,cleanstone og glass. og noen ting til:P

Jeg har alt materiale i boks lagret, men det eneste jeg kunne tenkt meg er å få bytter halfsteps til dobbel halfsteps

 

grunnet: fordi da tar det ikke så velding lang tid og bli ferdig med den:)

 

Håper på et positivt svar fra dere;D

 

Mvh: pjatte

 

Kunne du kanskje utfylt den litt mer? Ser ganske greit ut der du ikke ber om mye server støtte men mangler det lille for og bli godkjent.

 

Hør med en Vakt om du kan trade halfsteps til dobblesteps.

 

du mener jeg trenger mere detaljer?

 

Den er ikke godkjetn enda?

 

Den er ikke godkjent fordi du mangler nøvendige tall for bygningen, for den skal bli godkjent må du komme med konkrete tall.

 

Tjnome - Server Admin

Lenke til kommentar

hvorfor er jeg banna? :)

 

Hva er brukernavnet ditt?

hennil

 

Vi har bannet spilleren Hennil fra serveren, pga bruk av hacks for å spawne materialer på serveren og dupebug. Dette er noe vi ser veldig alvorlig på. Mest sannsynlig er banen permanent. Dersom noen har handlet eller fått materialer av han, anbefales det at alt gis til en i serverstaben. Hvis ikke, vil det kunne slå tilbake på deg selv, når vi går igjennom loggene.

 

 

Hennil: Send meg din versjon på pm, så skal vi vurdere din sak.

 

Tjnome - Server Admin

Fikk du meldinga mi?

Lenke til kommentar

hvorfor er jeg banna? :)

 

Hva er brukernavnet ditt?

hennil

 

Vi har bannet spilleren Hennil fra serveren, pga bruk av hacks for å spawne materialer på serveren og dupebug. Dette er noe vi ser veldig alvorlig på. Mest sannsynlig er banen permanent. Dersom noen har handlet eller fått materialer av han, anbefales det at alt gis til en i serverstaben. Hvis ikke, vil det kunne slå tilbake på deg selv, når vi går igjennom loggene.

 

 

Hennil: Send meg din versjon på pm, så skal vi vurdere din sak.

 

Tjnome - Server Admin

Melding ?

Lenke til kommentar

Bare lurer på en liten ting. Hvorfor i all verden er jeg banna fra serveren?

nick: hypotc

 

edit: Leste nå at jeg har blitt bannet for Duplikering. Jeg har ingen anelse hva slags bug dette er, da jeg er relativt fersk i Minecraft. Har bare lollet rundt spawn og bygd meg et hus o.l.

 

Ber om å få fjernet bannen, da jeg ærlig talt ikke har utnyttet noen som helst glitch. :)

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

hey:P

 

 

jeg vil gjerne ha en tomt i metropolis som er 23 x 23

 

Grunnen til at jeg trenger akkurat 23 x 23 er fordi jeg skal lave en enke miniutgave av eifeltårnet.

 

Jeg har desverre ingen måling hvor høy den blir men den blir ikke den høyeste i metro:P

 

jeg vet hvordan jeg skal lage den og jeg trenger ikke en spesiell plass i metropolis.

Jeg har desverre ingen tegning og har ikke tenkt og bruke tid på det siden den er så simpel.

 

materiale: jeg trenger ikke noe støtte fra serveren siden den bare består av noen som ting: halfsteps,cleanstone og glass. og noen ting til:P

Jeg har alt materiale i boks lagret, men det eneste jeg kunne tenkt meg er å få bytter halfsteps til dobbel halfsteps

 

grunnet: fordi da tar det ikke så velding lang tid og bli ferdig med den:)

 

Håper på et positivt svar fra dere;D

 

Mvh: pjatte

 

Kunne du kanskje utfylt den litt mer? Ser ganske greit ut der du ikke ber om mye server støtte men mangler det lille for og bli godkjent.

 

Hør med en Vakt om du kan trade halfsteps til dobblesteps.

 

du mener jeg trenger mere detaljer?

 

Den er ikke godkjetn enda?

 

Den er ikke godkjent fordi du mangler nøvendige tall for bygningen, for den skal bli godkjent må du komme med konkrete tall.

 

Tjnome - Server Admin

Men da blir den vell aldri godkjent?

 

for jeg vet ikke hvor høy den kommer til og bli:( (jeg bestemmer litt selv hvor høy men vil ikke toppe andre bygg)

Lenke til kommentar

Her er tre ideer til metropolis:

 

Kretsfengsel,

 

Vannrenseannlegg,

 

Fornøyelselspark.

 

Siden dette er første gang jeg legger ut noe annet enn en søknad, håper jeg at den ikke skulle på det andre forumet...

 

-Marcusnr4

 

Vi prøver helst og bruke denne tråden her som en hovedtråd..

Men,

kretsfengsel og Fornøyelsespark må nesten være utenfor byen.

Vannrenseannlegg må enten være under bakken, eller utenfor byen den og!

Lenke til kommentar

Det er ok. I samme slengen beklager jeg til Tjome siden jeg på en eller annen måte har klart og lage hull i kinolerrete hans i metropolis. Tror jeg gjorde dette med et uhell da pbsds viste meg rundt i bygningen. Skal sefølgelig betale hva det nå enn skal være i ertsatning (av det jeg har). Jeg beklager virkelig :(

 

-Marcusnr4

Lenke til kommentar

Det er ok. I samme slengen beklager jeg til Tjome siden jeg på en eller annen måte har klart og lage hull i kinolerrete hans i metropolis. Tror jeg gjorde dette med et uhell da pbsds viste meg rundt i bygningen. Skal sefølgelig betale hva det nå enn skal være i ertsatning (av det jeg har). Jeg beklager virkelig :(

 

-Marcusnr4

 

Beklagelse er bedre en erstatning :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...