Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Klage på kick/ban

 

Vil varsle om misbruk fra vakt. Ble kicket av Hansien nå nettopp fra serveren.

 

Edit: Trøbbel med å komme inn, ordnet seg.

 

Jeg ba deg om å fløtte deg 2 ganger i tillegg til at du prøvde å dytte med ned i fra Metrowarpen.

Les kick reason nestegang!

 

Grunnen til at du skulle flytte deg er at jeg skulle ta et bilde og legge inn her:

5252774356_0101ccb2ba_z.jpg

 

Jeg er lei av at folk driver å ødelegger glassene i warpen til Metropolis, så jeg satte opp det skiltet i håp om at dere kan roe dere!

 

Skjønner hva du mente med skiltet.

 

Fikk ikke beskjed om å flytte meg før etter jeg ble kicket fra serveren, bortsett fra at jeg ble dyttet selv. Og glasset har jeg ikke rørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klage på kick/ban

 

Vil varsle om misbruk fra vakt. Ble kicket av Hansien nå nettopp fra serveren.

 

Edit: Trøbbel med å komme inn, ordnet seg.

 

Jeg ba deg om å fløtte deg 2 ganger i tillegg til at du prøvde å dytte med ned i fra Metrowarpen.

Les kick reason nestegang!

 

Grunnen til at du skulle flytte deg er at jeg skulle ta et bilde og legge inn her:

5252774356_0101ccb2ba_z.jpg

 

Jeg er lei av at folk driver å ødelegger glassene i warpen til Metropolis, så jeg satte opp det skiltet i håp om at dere kan roe dere!

 

De som ikke skjønner det, har vel egentlig ikke noe å gjøre på serveren har de?

De som fortjener å spiller på serveren burde være smarte nok til å skjønner at det ikke er lov..

Bare mere belastning på vakter/god/mods som fører til: Mindre hjelp til de som oppfører seg på serveren :D

Lenke til kommentar

Søker med dette innlegget om tomt som overstrider 15x15.

 

Tomten er på 40x40 på ytterkanten av kartet ved siden av Hansiens bygg.

 

Tomten skal brukes til en stor statue alà den som står på utsida av Utopia.

 

Kommer mest sannsynlig til å sende inn en søknad om materialer senere.

 

Søknad avslått, sjekk malen i første post. Generelt får jeg si at kjempestatuer i en storby høres litt merkelig ut, så fint om du kan utdype hva statuen symboliserer, evt. om den har andre funksjoner.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mente med skiltet.

 

Fikk ikke beskjed om å flytte meg før etter jeg ble kicket fra serveren, bortsett fra at jeg ble dyttet selv. Og glasset har jeg ikke rørt.

 

Jeg sikta ikke til deg med hverken det skiltet eller beskjeden under.

Men i det jeg skulle ta bildet ville jeg ha det personsfritt oppe der.

 

Jeg skrev to ganger: "Flytt deg" så valgte jeg og kicke deg når jeg skrev 3. gangen så jeg skulle slippe å bli dytta ned igjen.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mente med skiltet.

 

Fikk ikke beskjed om å flytte meg før etter jeg ble kicket fra serveren, bortsett fra at jeg ble dyttet selv. Og glasset har jeg ikke rørt.

 

Jeg sikta ikke til deg med hverken det skiltet eller beskjeden under.

Men i det jeg skulle ta bildet ville jeg ha det personsfritt oppe der.

 

Jeg skrev to ganger: "Flytt deg" så valgte jeg og kicke deg når jeg skrev 3. gangen så jeg skulle slippe å bli dytta ned igjen.

 

Skjønner.

 

Men har irc-loggen fra det tidspunktet, og det står kun en gang da jeg ble kicket.

Lenke til kommentar

 

Introduksjon

 

Prosjektet er av en skyskraper i metropolis, mest sannsynlig ved navn: Metropolis Stock Exchange, det skal være flere etasjer med kontorer, og mitt hovedkontor skal så klart være på toppen :)

 

Planlegging

 

Planen er å bygge fasaden ganske raskt, så vi holder oss innenfor tidskjemaet. Så blir det utsmykking av kanskje noe utside, men innsiden starter vi med når vi er fornøyde med utsiden så den ser respektabel ut.

 

Størrelse

 

Bygget er på 43x26

 

Location

 

Kuppelen i metropolis ved en ukjent vei.

 

Hva trengs av materialer?

 

Trenger vel ca 500 Iron blokker

*UPDATE*

 

Kunne gjerne trengt noen stacks med finstein

En kiste med glass i

2 stacks med Obsidian

5 Stacks med logs

En kiste med Doubble step

 

Diverse

 

Bilder

 

 

 

post-108880-0-71374300-1291927952_thumb.jpg

post-108880-0-89695900-1291927967_thumb.jpg

post-108880-0-26249200-1291927982_thumb.jpg

post-108880-0-00701600-1291927997_thumb.jpg

 

Sånn den er nåværende ingame

post-108880-0-11616800-1291928199_thumb.png

post-108880-0-44098000-1291928216_thumb.png

post-108880-0-70385700-1291928229_thumb.png

post-108880-0-92862800-1291928245_thumb.png

 

 

 

 

 

 

 

Ansvar

 

Jeg tar på meg ansvar på prosjektet i likhet med Claaaes

 

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Klage på kick/ban

 

Vil varsle om misbruk fra vakt. Ble kicket av Hansien nå nettopp fra serveren.

 

Edit: Fikk trøbbel med å komme inn, ordnet seg.

 

Blitt en diskusjon denne saken, kan jeg få kl. hvortid dette hendte? og ditt brukernavn? Slik jeg kan sjå gjennom log filene?

 

2010-12-12 00:03:55 [iNFO] <Hansien> Pass deg

2010-12-12 00:04:14 [iNFO] Kicking zettt

 

Tjnome - Server Admin.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

hei igjen :D nå har jeg jobbet litt med søknadden min ;)

 

jeg har i flere timer prøvd å skaffe en tenging i et av de anbefalte programmene, men det uten noe resultat. derfor kan jeg ikke vise en tegning på hvordan det kommer tl å se ut ferdig, men har nå fått bekreftelse på hvordan at bygget fint er mulig å bygge.

 

 

introduksjon: jeg skal bygge Big Ben i metropolis om mulig. jeg kan antagligvis gjennomføre projektet økonomisk etter vært :p og det skal bli en prosses hvor hovedmålet er at bygget skal bli nærmest helt lik Big Ben in real ;)

 

planlegging: jeg har allerede planlagt hvordan jeg skal give løs på projektet, og skal ikke ha problemer å bygge det. innside vil å bli tatt hånd om. jeg har god kontrol på hvordan jeg skal gjøre å løse alt.

 

størrelse: tomten jeg kommer til å trenge er på omtrent 25x25. bygget er faktisk ikke større enn 15x15 i gunnen, men i de øverige etasjene vil det være behov for å bygge utover (det er tilhørene det virkelige bygget, hadde jeg hatt tilgang på tenging kunne jeg vise dere) så tomten må bli 25x25.

 

location: det er ikke behov for å sette bygget noe spesielt sted, men det blir i metropolis da, i en av gatene der.

 

hva trengs av materiale: det vil gå med en god del materiale, først vil jeg konstruere bygget i enkel tre, stein og jord, for og så kle om og skaffe bygget en lik look som i virkeligheten.

 

diverse: håper dere vil legge godviljen til denne gangen, jeg vil virkelig jobbe med dette projektet :D

 

ansvaret: ansvaret ligger på mine skuldre ingame-name: mariopi

 

Hei, mangler litt ekte mål (fra virkeligheten og hvordan du skal få det inn i spillet) Det er også store mangel med antall blocker du forvente å bruke til prosjektet som du treng støtte til, en anna ting er selve størrelsen som jeg ikke ser kan stemme med orginale Big Ben.

 

Vil gjerne sjå mer infomasjon før den kan bli Godkjent.

 

Tjnome - Server Admin.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har ikke startet noen annen brann en den ene der markus gjorde det!

Han knuste noe greier og noe lava kom ut???

Uansett må man jo være admin for og starte brann!!! ELLER lage ILD.

 

Hei, som sagt er dette en bestemmelse bestemt av stab for serveren.

 

Til informasjon er du fult ansvarlig for hva som hender med din bruker online på våres server, Vi ser etter ID som stemmer med brukernavne den personen bestemte seg for når du betalte for alpha kontoen fra Minecraft. Vi kan ikke leike politi med hvem som sitter på denne brukeren. Det blir han som eiger sitt ansvar. låner denne personen ut kontoen er det forsatt hans ansvar.

 

Uansett blir ikke brukere bannet uten vidre fra våres server uten vi kan bevis brukeren har greifet og log systemet kan bekrefte nettop gjort dette. Det har systemt bekreftet i denne saken.

 

Er det mer spørsmål angående denne episoden kan du sende pm og jeg vil eventuelt svare på spørsmål.

 

Tjnome - Server Admin.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

hey:P

 

 

jeg vil gjerne ha en tomt i metropolis som er 23 x 23

 

Grunnen til at jeg trenger akkurat 23 x 23 er fordi jeg skal lave en enke miniutgave av eifeltårnet.

 

Jeg har desverre ingen måling hvor høy den blir men den blir ikke den høyeste i metro:P

 

jeg vet hvordan jeg skal lage den og jeg trenger ikke en spesiell plass i metropolis.

Jeg har desverre ingen tegning og har ikke tenkt og bruke tid på det siden den er så simpel.

 

materiale: jeg trenger ikke noe støtte fra serveren siden den bare består av noen som ting: halfsteps,cleanstone og glass. og noen ting til:P

Jeg har alt materiale i boks lagret, men det eneste jeg kunne tenkt meg er å få bytter halfsteps til dobbel halfsteps

 

grunnet: fordi da tar det ikke så velding lang tid og bli ferdig med den:)

 

Håper på et positivt svar fra dere;D

 

Mvh: pjatte

Lenke til kommentar

hey:P

 

 

jeg vil gjerne ha en tomt i metropolis som er 23 x 23

 

Grunnen til at jeg trenger akkurat 23 x 23 er fordi jeg skal lave en enke miniutgave av eifeltårnet.

 

Jeg har desverre ingen måling hvor høy den blir men den blir ikke den høyeste i metro:P

 

jeg vet hvordan jeg skal lage den og jeg trenger ikke en spesiell plass i metropolis.

Jeg har desverre ingen tegning og har ikke tenkt og bruke tid på det siden den er så simpel.

 

materiale: jeg trenger ikke noe støtte fra serveren siden den bare består av noen som ting: halfsteps,cleanstone og glass. og noen ting til:P

Jeg har alt materiale i boks lagret, men det eneste jeg kunne tenkt meg er å få bytter halfsteps til dobbel halfsteps

 

grunnet: fordi da tar det ikke så velding lang tid og bli ferdig med den:)

 

Håper på et positivt svar fra dere;D

 

Mvh: pjatte

 

Kunne du kanskje utfylt den litt mer? Ser ganske greit ut der du ikke ber om mye server støtte men mangler det lille for og bli godkjent.

 

Hør med en Vakt om du kan trade halfsteps til dobblesteps.

 

Tjnome - Server Admin

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Vetchu har blitt demoted til guest pga diversesaker: Dette gjelder 7 dager!

 

Bruker: Vetchu

Antall advarsler: 4

  • Advarsel gitt av:jonol
    • Hendelse 1: Skrev "OK" midt i en tomt i Metro
    • Hendelse 2: Skrev "LOL" på en annen tomt i Metro
    • Hendelse 3: Laget veisperringer i vei i Metro
    • Hendelse 4: Knuste glass i Metropolis

 

Tjnome - Server Admin

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...