Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei

 

For cirka 10 min siden var jeg på toallettet, mens vi har et lan. Vi er fem stykker. 2 av oss spiller minecraft, meg (ogdanse) og Vetchu. Når jeg var på toalettet kom en som heter markus og ødela tydligvis ødela noe glass greier, jeg prøvde tette med jord, men ble kicka banna.. jeg vill bare si at jeg er 100% uskyldig

 

da gir man markus, type juling!

Mission completed! Markus sitt tastatur ligger i snøen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

For cirka 10 min siden var jeg på toallettet, mens vi har et lan. Vi er fem stykker. 2 av oss spiller minecraft, meg (ogdanse) og Vetchu. Når jeg var på toalettet kom en som heter markus og ødela tydligvis ødela noe glass greier, jeg prøvde tette med jord, men ble kicka banna.. jeg vill bare si at jeg er 100% uskyldig

 

Vi har log på at du også drev på å ødelag for andre rundt 04.40 (Usikker på om dette er natterstid eller dagstid, men dette kan vi komme tilbake til ved behov) så 10 min på dass er ikke en god nok grunn.

At du prøvde å tette igjen med jord ander jeg ikke, men rett før du ble kicket og bannet så skrev du/"markus" Mohahaha. Så jeg har mine tvil.

Samtidig som vi har log på at du og skapte en brann ca 1/5 time ELLER 12.5 timer før.

 

Bannen vedvarer frem til en endelig avgjørelse er tatt sammen med admins!

Lenke til kommentar

Hei

 

For cirka 10 min siden var jeg på toallettet, mens vi har et lan. Vi er fem stykker. 2 av oss spiller minecraft, meg (ogdanse) og Vetchu. Når jeg var på toalettet kom en som heter markus og ødela tydligvis ødela noe glass greier, jeg prøvde tette med jord, men ble kicka banna.. jeg vill bare si at jeg er 100% uskyldig

 

Vi har log på at du også drev på å ødelag for andre rundt 04.40 (Usikker på om dette er natterstid eller dagstid, men dette kan vi komme tilbake til ved behov) så 10 min på dass er ikke en god nok grunn.

At du prøvde å tette igjen med jord ander jeg ikke, men rett før du ble kicket og bannet så skrev du/"markus" Mohahaha. Så jeg har mine tvil.

Samtidig som vi har log på at du og skapte en brann ca 1/5 time ELLER 12.5 timer før.

 

Bannen vedvarer frem til en endelig avgjørelse er tatt sammen med admins!

Hei

Jeg har ikke startet noen annen brann en den ene der markus gjorde det!

Han knuste noe greier og noe lava kom ut???

Uansett må man jo være admin for og starte brann!!! ELLER lage ILD.

 

Hei

 

For cirka 10 min siden var jeg på toallettet, mens vi har et lan. Vi er fem stykker. 2 av oss spiller minecraft, meg (ogdanse) og Vetchu. Når jeg var på toalettet kom en som heter markus og ødela tydligvis ødela noe glass greier, jeg prøvde tette med jord, men ble kicka banna.. jeg vill bare si at jeg er 100% uskyldig

 

Vi har log på at du også drev på å ødelag for andre rundt 04.40 (Usikker på om dette er natterstid eller dagstid, men dette kan vi komme tilbake til ved behov) så 10 min på dass er ikke en god nok grunn.

At du prøvde å tette igjen med jord ander jeg ikke, men rett før du ble kicket og bannet så skrev du/"markus" Mohahaha. Så jeg har mine tvil.

Samtidig som vi har log på at du og skapte en brann ca 1/5 time ELLER 12.5 timer før.

 

Bannen vedvarer frem til en endelig avgjørelse er tatt sammen med admins!

Hei

Jeg har ikke startet noen annen brann en den ene der markus gjorde det!

Han knuste noe greier og noe lava kom ut???

Uansett må man jo være admin for og starte brann!!! ELLER lage ILD.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har ikke startet noen annen brann en den ene der markus gjorde det!

Han knuste noe greier og noe lava kom ut???

Uansett må man jo være admin for og starte brann!!! ELLER lage ILD.

Lava som ligger ute er nok til å skape en brann, men du må være admin for å bruke fyrtøy eller legge ut lava.

 

Vi har til nå registrert 3 tilfeller av griefing fra deg.

2 x starting av brann, hvor den ene brannen resulterte i ødeleggelse av 2 bygg.

1 x stjeling av gull fra andre spillere.

 

For å si det enkelt og greit:

Vi må ta tiltak ved å banne deg PGA du, uansett om det er deg eller "venner" av deg som driver på å spiller på din konto, utgjør en trussel for andre spillere og dems byggverk når du lar pcen din stå pålogget på minecraft når du forsvinner på do.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

God kveld! I skrivende stund kjeder jeg vettet av meg, og så kom jeg tilfeldigvis over denne tråden. Ønsker virkelig å få være med i Hardworks sin Minecraft buildserver.

 

Jeg aner ikke hvordan dere vil at søknaden skal være, så jeg bare skriver litt forskjellige ting, og håper å få tilgang til serveren. Helst så raskt som mulig.

 

Begynte å spille Minecraft litt før sommerferien, og kjøpte det i sommerferien.

Har min egen 24/7 server, som bare kjører Classic for øyeblikket, ettersom jeg ikke har nok ram, og det blir dyrt å oppgradere.

Så ... Derfor lurte jeg på om jeg kunne få tilgang til deres server.

Aner ikke hva mer jeg skal skrive. Brukernavnet mitt er s10gah

Lenke til kommentar

God kveld! I skrivende stund kjeder jeg vettet av meg, og så kom jeg tilfeldigvis over denne tråden. Ønsker virkelig å få være med i Hardworks sin Minecraft buildserver.

 

Jeg aner ikke hvordan dere vil at søknaden skal være, så jeg bare skriver litt forskjellige ting, og håper å få tilgang til serveren. Helst så raskt som mulig.

 

Begynte å spille Minecraft litt før sommerferien, og kjøpte det i sommerferien.

Har min egen 24/7 server, som bare kjører Classic for øyeblikket, ettersom jeg ikke har nok ram, og det blir dyrt å oppgradere.

Så ... Derfor lurte jeg på om jeg kunne få tilgang til deres server.

Aner ikke hva mer jeg skal skrive. Brukernavnet mitt er s10gah

Go'Kjent! :thumbup:

 

Logg deg inn på serveren så vi får promotert deg til bruker.

Lenke til kommentar

Klage på kick/ban

 

Vil varsle om misbruk fra vakt. Ble kicket av Hansien nå nettopp fra serveren.

 

Edit: Trøbbel med å komme inn, ordnet seg.

 

Jeg ba deg om å fløtte deg 2 ganger i tillegg til at du prøvde å dytte med ned i fra Metrowarpen.

Les kick reason nestegang!

 

Grunnen til at du skulle flytte deg er at jeg skulle ta et bilde og legge inn her:

5252774356_0101ccb2ba_z.jpg

 

Jeg er lei av at folk driver å ødelegger glassene i warpen til Metropolis, så jeg satte opp det skiltet i håp om at dere kan roe dere!

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...