Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

søker om 2 tomter i metropolis, skal bygge:

post-86819-0-31863400-1292015562_thumb.jpg som dere ser på bilde så har jeg tegnet blått i paint, dette er fordi bare halve "pyramiden" skal være over bakke nivå, resten skal være under vann. bygget er 19x19

 

tomt nr2 trenger bare være 6x5 da dette bare skal være trappe hus til og komme inn i huset.dette huset skal helst være på motsatt side av veien, så skal jeg lage tunnel over til bygg nr 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

søker om 2 tomter i metropolis, skal bygge:

post-86819-0-31863400-1292015562_thumb.jpg som dere ser på bilde så har jeg tegnet blått i paint, dette er fordi bare halve "pyramiden" skal være over bakke nivå, resten skal være under vann. bygget er 19x19

 

tomt nr2 trenger bare være 6x5 da dette bare skal være trappe hus til og komme inn i huset.dette huset skal helst være på motsatt side av veien, så skal jeg lage tunnel over til bygg nr 1

 

 

Godkjent, ettersom konseptet er tøft og plasskravet ikke særlig stort. Vanligvis ville jeg krevd mer av en søknad. Når du bygger pyramiden under vann, burde du passe på at du har en tykk mur hele veien i diagonalene, ellers vil vannet lekke inn. Altså, fra sida:

 

Tykk diagonal mur:

XX
XX
 XX
  XX

 

Tynn diagonal mur:

X
X
 X
  X

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Vi har bannet spilleren Hennil fra serveren, pga bruk av hacks for å spawne materialer på serveren og dupebug. Dette er noe vi ser veldig alvorlig på. Mest sannsynlig er banen permanent. Dersom noen har handlet eller fått materialer av han, anbefales det at alt gis til en i serverstaben. Hvis ikke, vil det kunne slå tilbake på deg selv, når vi går igjennom loggene.

 

 

Hennil: Send meg din versjon på pm, så skal vi vurdere din sak.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Vi har nå bannet:

dasgiest -- grunnet omfattende duplikering av items.

hypotc -- grunnet omfattende duplikering av items.

Zeromanzer -- grunnet omfattende duplikering av items, og sjeling fra andres chest.

 

 

Vi har sakt det før og sier det igjen, duplikering av items er regnet som juks og vil bli slått hardt ned på.

Fra reglene våre:

For eksempel er duplikering og blinkelys forbudt. Eneste unntaket fra regelen er å bruke "dropbug" til å reparere verktøy, dette er tillatt.

Er du usikker på reglene, sjekk wikien vår her.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

 

 

Søknad for stor tomt i Metropolis.

 

Jeg ønsker og bygge meg et bygg som i utgangspunktet er planlagt for å være ca 68x30*. Høyden er jeg usikker på, men regner med at dette blir ca 8 etasjer hvor 1. etasje er litt høyere enn resten.

 

Hva skal dette bli?

1. etasjen er tenkt på å være til butikker, bank(er) og kontorer.

De øvrige 7 er hovedsaklig planlagt at skal være leiligheter.

 

Hvor.

Jeg har alt sett for meg at dette skal bygges i gata mi, rett ovenfor MetroKino. Ergo, dette vil bli nabobygget til pbsds.

Tomta er allerede markert ut (68x30) og jeg vil og ta meg bryet med å "reservere" den ekstra plassen nå etterhvert om søknaden bli godkjent.

 

Øvrig.

Jeg vil og i denne stund søke om fritak fra 1 ukes** regelen da jeg vil bruke dette bygget til å lære meg å bruke MC Structure planleggeren samt at jeg ønsker og prøve å se bygget i forskjellige materialer inngame også. Jeg kjører uorginal skinpack så mange materialer som ser ut som dårlig ut ved standard MC ser rimelig bra ut for min del.

 

Plantegninger.

Legges til når dem er ferdige!

 

*Jeg velger å skrive CA da jeg kanskje må ha det 2-4 blokker bredere vist jeg ikke blir 100% fornøyd med planene mine for trappeoppgangen.

Dette vil også føre til at jeg "sperrer" av dette området frem til trappeoppgangen opp til 3. etasje er ferdig. Regner med at dette blir funnet ut av rimelig fort da jeg ikke vil holde av unødig plass for andres bygg.

 

** Den andre grunnen til dette er at jeg mangler en finpuss av butikken min i Dragoveien og vil gjerne få gjordt noe med dette så fort jeg finner litt inspirasjon!

 

 

 

Etter en kjapp mockup i jord fant jeg ut at jeg ikke trenger mer enn 68x30

Samt at jeg ei heller trenger serverresurser til dette! :w00t:

Viser seg at den første tegninga i MC structure planner var feil, og de materialene jeg trodde jeg måtte ty til serversponsing, ble det bare 1/3 så mye av!

Samt at når jeg realiserte størrelsen på prosjektet takket være mockupen min så kan det hende at jeg bygger 4 etasjer i første omgang, også bygger jeg ut i senere tid!

 

(Trengs det fortsatt plantegning i samme nøye grad nå siden jeg ikke skal ha serverspons?)

Lenke til kommentar

 

 

Søknad for stor tomt i Metropolis.

 

Jeg ønsker og bygge meg et bygg som i utgangspunktet er planlagt for å være ca 68x30*. Høyden er jeg usikker på, men regner med at dette blir ca 8 etasjer hvor 1. etasje er litt høyere enn resten.

 

Hva skal dette bli?

1. etasjen er tenkt på å være til butikker, bank(er) og kontorer.

De øvrige 7 er hovedsaklig planlagt at skal være leiligheter.

 

Hvor.

Jeg har alt sett for meg at dette skal bygges i gata mi, rett ovenfor MetroKino. Ergo, dette vil bli nabobygget til pbsds.

Tomta er allerede markert ut (68x30) og jeg vil og ta meg bryet med å "reservere" den ekstra plassen nå etterhvert om søknaden bli godkjent.

 

Øvrig.

Jeg vil og i denne stund søke om fritak fra 1 ukes** regelen da jeg vil bruke dette bygget til å lære meg å bruke MC Structure planleggeren samt at jeg ønsker og prøve å se bygget i forskjellige materialer inngame også. Jeg kjører uorginal skinpack så mange materialer som ser ut som dårlig ut ved standard MC ser rimelig bra ut for min del.

 

Plantegninger.

Legges til når dem er ferdige!

 

*Jeg velger å skrive CA da jeg kanskje må ha det 2-4 blokker bredere vist jeg ikke blir 100% fornøyd med planene mine for trappeoppgangen.

Dette vil også føre til at jeg "sperrer" av dette området frem til trappeoppgangen opp til 3. etasje er ferdig. Regner med at dette blir funnet ut av rimelig fort da jeg ikke vil holde av unødig plass for andres bygg.

 

** Den andre grunnen til dette er at jeg mangler en finpuss av butikken min i Dragoveien og vil gjerne få gjordt noe med dette så fort jeg finner litt inspirasjon!

 

 

 

Etter en kjapp mockup i jord fant jeg ut at jeg ikke trenger mer enn 68x30

Samt at jeg ei heller trenger serverresurser til dette! :w00t:

Viser seg at den første tegninga i MC structure planner var feil, og de materialene jeg trodde jeg måtte ty til serversponsing, ble det bare 1/3 så mye av!

Samt at når jeg realiserte størrelsen på prosjektet takket være mockupen min så kan det hende at jeg bygger 4 etasjer i første omgang, også bygger jeg ut i senere tid!

 

(Trengs det fortsatt plantegning i samme nøye grad nå siden jeg ikke skal ha serverspons?)

 

Godkjent.

Lenke til kommentar

Da er prosjektet mitt offisielt i gang!

Feiret det med å sprette en burn og skrive opp skilt med litt info

5250367170_cf8505e6cc_b.jpg

Jeg skrev opp datoen prosjektet ble startet opp, selv om jeg har fritak på ukeskravet, bare for å finne ut hvor lang tid jeg bruker på dette!

 

Samt en liten donasjonsboks!

Smooth, Råtre/plank og murstein/clay er hjertelig velkomne! :whistle:

De som donerer kan velge å være anonym, eller skrive en liten PM til meg så jeg får skrevet deg opp en lur plass!

 

PS: Butikklokaler og leiligheter skal selges når alt er ferdig!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

hei igjen :D nå har jeg jobbet litt med søknadden min ;)

 

jeg har i flere timer prøvd å skaffe en tenging i et av de anbefalte programmene, men det uten noe resultat. derfor kan jeg ikke vise en tegning på hvordan det kommer tl å se ut ferdig, men har nå fått bekreftelse på hvordan at bygget fint er mulig å bygge.

 

 

introduksjon: jeg skal bygge Big Ben i metropolis om mulig. jeg kan antagligvis gjennomføre projektet økonomisk etter vært :p og det skal bli en prosses hvor hovedmålet er at bygget skal bli nærmest helt lik Big Ben in real ;)

 

planlegging: jeg har allerede planlagt hvordan jeg skal give løs på projektet, og skal ikke ha problemer å bygge det. innside vil å bli tatt hånd om. jeg har god kontrol på hvordan jeg skal gjøre å løse alt.

 

størrelse: tomten jeg kommer til å trenge er på omtrent 25x25. bygget er faktisk ikke større enn 15x15 i gunnen, men i de øverige etasjene vil det være behov for å bygge utover (det er tilhørene det virkelige bygget, hadde jeg hatt tilgang på tenging kunne jeg vise dere) så tomten må bli 25x25.

 

location: det er ikke behov for å sette bygget noe spesielt sted, men det blir i metropolis da, i en av gatene der.

 

hva trengs av materiale: det vil gå med en god del materiale, først vil jeg konstruere bygget i enkel tre, stein og jord, for og så kle om og skaffe bygget en lik look som i virkeligheten.

 

diverse: håper dere vil legge godviljen til denne gangen, jeg vil virkelig jobbe med dette projektet :D

 

ansvaret: ansvaret ligger på mine skuldre ingame-name: mariopi

Lenke til kommentar

Hei

 

For cirka 10 min siden var jeg på toallettet, mens vi har et lan. Vi er fem stykker. 2 av oss spiller minecraft, meg (ogdanse) og Vetchu. Når jeg var på toalettet kom en som heter markus og ødela tydligvis ødela noe glass greier, jeg prøvde tette med jord, men ble kicka banna.. jeg vill bare si at jeg er 100% uskyldig

Lenke til kommentar

Hei

 

For cirka 10 min siden var jeg på toallettet, mens vi har et lan. Vi er fem stykker. 2 av oss spiller minecraft, meg (ogdanse) og Vetchu. Når jeg var på toalettet kom en som heter markus og ødela tydligvis ødela noe glass greier, jeg prøvde tette med jord, men ble kicka banna.. jeg vill bare si at jeg er 100% uskyldig

 

da gir man markus, type juling!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...