Bolgnes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Den er godkjent den ruberhai Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Søknad om å bygge på hardwork Har hadd en del problemer med å få minecraft til å funke, men nå som jeg er oppe å går ønsker jeg å kunne bygge på serveren. Har en del kjenninger der inne fra før også. brukernavn er: ruberhai Den er grei, velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
yoshi8785 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 hei Jeg skulle gjerne hatt en tomt i metropolis (15x15). har litt mer lyst til å bo i storbyen istedenfor å bo på landet. håper dette blir godkjent. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Søknad om tomt i Metropolis. Jeg(SNORLX) og marcuswaldal vil søke om en tomt i Metropolis. Denne tomten skal helst være 40x20, men et slingringsmonn på 5-6 blokker går fint :> På denne tomten har vi tenkt til å bygge Burj Al Arab, dette kjente hotellet i Dubai. Søknad om materialer vil komme ganske så snart. Vi er selvfølgelig villige til å betale for denne tomten Mvh. SNORLX og marcuswaldal. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Søknad om tomt i Metropolis. Jeg(SNORLX) og marcuswaldal vil søke om en tomt i Metropolis. Denne tomten skal helst være 40x20, men et slingringsmonn på 5-6 blokker går fint :> På denne tomten har vi tenkt til å bygge Burj Al Arab, dette kjente hotellet i Dubai. Søknad om materialer vil komme ganske så snart. Vi er selvfølgelig villige til å betale for denne tomten Mvh. SNORLX og marcuswaldal. For tomter over 15x15 kreves søknad med skisse, sjekk malen i første post. Kan holde av tomta så lenge. Ta kontakt med en admin ingame. hei Jeg skulle gjerne hatt en tomt i metropolis (15x15). har litt mer lyst til å bo i storbyen istedenfor å bo på landet. håper dette blir godkjent. Ok. Ta kontakt med en admin ingame, meg, TJ, Jonol eller Borbra. Endret 9. desember 2010 av Avien Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Søknad om tomt i Metropolis. Jeg(SNORLX) og marcuswaldal vil søke om en tomt i Metropolis. Denne tomten skal helst være 40x20, men et slingringsmonn på 5-6 blokker går fint :> På denne tomten har vi tenkt til å bygge Burj Al Arab, dette kjente hotellet i Dubai. Søknad om materialer vil komme ganske så snart. Vi er selvfølgelig villige til å betale for denne tomten Mvh. SNORLX og marcuswaldal. For tomter over 15x15 kreves søknad med skisse, sjekk malen i første post. Okai, skal lage det så fort som mulig Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nytt map: Direktelink Lenke til kommentar
Albatrozzz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har spilt minecraft en god stund og kom over denne serveren.. Mulighet for at jeg kan bli med? Navn: Albatrozzz Lenke til kommentar
jonol Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Albatrozzz: Greit, velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
RebornXVongola Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Kan jeg være med på serveren og få en tomt på 15x15? Har spilt Minecraft en stund og har også noen bekjente inne på serveren Brukernavn: RebornXVongola Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei, kunne jeg kommet inn å lagd et slott/en liten landsby med slott? Nicket er Woltoxah Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Siden vår kjære tjnome har bursdag i dag, så fant jeg og kenbo22 på å lage bursdagskake Resultetet kan finnes og leses på kartet men slik ser den ut på nært hold 6 Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ME TRENG KVINNFOLK TIL NATTKLUBBEN! Du får spørre Alek Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Kan jeg være med på serveren og få en tomt på 15x15? Har spilt Minecraft en stund og har også noen bekjente inne på serveren Brukernavn: RebornXVongola Hei, kunne jeg kommet inn å lagd et slott/en liten landsby med slott? Nicket er Woltoxah Den er godkjent til begge Lenke til kommentar
RebornXVongola Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Kan jeg være med på serveren og få en tomt på 15x15? Har spilt Minecraft en stund og har også noen bekjente inne på serveren Brukernavn: RebornXVongola Hei, kunne jeg kommet inn å lagd et slott/en liten landsby med slott? Nicket er Woltoxah Den er godkjent til begge Skrev feil navn, heter RebornXVonogola Lenke til kommentar
nicohade Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Søknad til byggeprosjekt. Heisann, vil gjene søke om støtte til et større prosjekt vi har på gang. Planen er å bygge den berømte Qube bygningen i Vancouver, som kjent fra MacGyver. STØRRELSE Planene for sidene på bygningen finner du her: Sider Ovenfra IRL IRL 2 Dimensjonene blir: Basen under - 8 x 8 x 5 Bygningen - 28 x 28 x 33 LOCATION Vi vil gjerne søke om en 30 x 30 stor plass i Metropolis, siden vi føler denne bygningen passer fint inn i bybildet i Metropolis. Vi gjør det grundig, så noe stygt bygg skal det ikke bli. Helst ikke et hjørne DIVERSE Byggematrialene blir som følgende: - 1970 blocks obsidian - 2400 blocks glass - 6592 blocks finstein - 2 stacks lightstone Dette er regnet ut utifra tall fra Minedraft. Personer involvert i prosjektet: nicohade, Suringen og sondrel33t Håper på kjapt svar Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Introduksjon Prosjektet er av en skyskraper i metropolis, mest sannsynlig ved navn: Metropolis Stock Exchange, det skal være flere etasjer med kontorer, og mitt hovedkontor skal så klart være på toppen Planlegging Planen er å bygge fasaden ganske raskt, så vi holder oss innenfor tidskjemaet. Så blir det utsmykking av kanskje noe utside, men innsiden starter vi med når vi er fornøyde med utsiden så den ser respektabel ut. Størrelse Bygget er på 43x26 Location Kuppelen i metropolis ved en ukjent vei. Hva trengs av materialer? Trenger vel ca 500 Iron blokker *UPDATE* Kunne gjerne trengt noen stacks med finstein En kiste med glass i 2 stacks med Obsidian 5 Stacks med logs En kiste med Doubble step Diverse Bilder Sånn den er nåværende ingame Ansvar Jeg tar på meg ansvar på prosjektet i likhet med Claaaes Endret 11. desember 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
nicohade Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Kjører Windows Vista 32-bit SP2 Java-versjon: 1.6.0_22 Og det jeg skriver kommer ikke opp i chatten. Og blokker kommer tilbake/forsvinner.. Endret 9. desember 2010 av nicohade Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvorfor kan du ikke bytte bambus i minibanken? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvorfor kan du ikke bytte bambus i minibanken? Grunnen er vel at bambus har får lav verdi, du kan bytte bokhylle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå