Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kunne f.eks. gitt retten til å bruke bøtter til medlemmer som har vært medlem lenge, ikke vært innblandet i noe rot, som dere stoler på etc. Så kan andre og nyere medlemmer kvalifisere seg til det etterhvert.

 

Vil gi større lyst til å oppføre seg pent (for å kunne få denne retten). Og selvfølgelig ble degradert umiddelbart hvis man gjør et uhell eller lignende. Er det med overlegg blit man bannet (som tidligere).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

er serveren oppe nå eller?

 

:cool:

 

Serveren er oppe ja, skal ikke har vært nede i dag. Kan være nettverksproblemet som jeg fekk mail om, men ellers skal den ikkke har vært nede

 

hey.

de som går inn på og stemmer full pot(5 stjerner) på mine custom made ski, skal få en gullbar hver, samt at 5 heldige skal få en diamant:D

 

på forhånd takk:;D

 

Mener denne tråden ikke skal brukes til eigetformål som reklamevirksomhet der du bruke ingame currency som betaling at folk skal stemme på dine ski.

 

Håper du ta og fjerne linken uten mer diskusjon.

 

Hei hei :roll:

 

Jeg vil søke om en 15*15 i området "a".

Jeg vil også spørre om jeg kan få lov til å ha ubegrenset høyde fordi jeg skal bygge meg et slott.

Kan dere vennligst svare fort?

 

Ingame: matta99

 

Den er grei!

 

Kan vi få tilbake muligheten til å bære vann i bøtter? Brukte det til å slokke lava når jeg minet! Er flere på serveren som vil ha det veit jeg.

 

Har hatt tilfeller der bøtte har blir brukt som greifing verktøy, derfor er den ikke åpen for alle.

Lenke til kommentar

Dere kunne f.eks. gitt retten til å bruke bøtter til medlemmer som har vært medlem lenge, ikke vært innblandet i noe rot, som dere stoler på etc. Så kan andre og nyere medlemmer kvalifisere seg til det etterhvert.

 

Vil gi større lyst til å oppføre seg pent (for å kunne få denne retten). Og selvfølgelig ble degradert umiddelbart hvis man gjør et uhell eller lignende. Er det med overlegg blit man bannet (som tidligere).

 

Kan være enig der, kan ta og diskutere det med admins og sjå om vi kan få til et system der personer som har vært medlem lenge har rett til å bruke waterbucket

 

Vi har nesten et slik system i dag med vakter, men skal høre med resten om det er noe vi skal åpne mer for allemenheten.

Lenke til kommentar

Heisann, jeg og et par andre folk på serveren (Suringen og sondrel33t) planlegger å bygge Qube bygningen, som kjent fra MacGyver-serien.

 

Vi søker derfor om litt materialer og en tomt i Metropolis.

 

Vi trenger en tomt på 30 x 30, siden bygningen er 28 x 28 og vi regner med litt plass på siden.

 

Materialene vi trenger er :

 

- 1970 blocks obsidian

 

- 2400 blocks glass

 

- 6592 blocks finstein

 

- 2 stacks lightstone

 

Her er et par bilder av bygningen:

qube9-s.jpg

1-ms.jpg

3-ms.jpg

 

Håper den blir godtatt.

 

Mvh. nicohade, Suringen og sondrel33t

Endret av nicohade
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

*Trommevirvel!*

:new_woot:

 

I kveld blir det konkurranse på serveren! Nærmere bestemt klokka 21:00!

 

Hvor og hva som skjer, får dere vite senere. Det vil komme info på serveren. Det vil blir dessuten satt opp en warp, for enkel adgang :)

 

Vi håper så mange som mulig kan komme.

 

Mvh Siemn og mod/vakt/admin/god på hardwork.no :D

Lenke til kommentar

Søknad for stor tomt i Metropolis.

 

Jeg ønsker og bygge meg et bygg som i utgangspunktet er planlagt for å være ca 68x30*. Høyden er jeg usikker på, men regner med at dette blir ca 8 etasjer hvor 1. etasje er litt høyere enn resten.

 

Hva skal dette bli?

1. etasjen er tenkt på å være til butikker, bank(er) og kontorer.

De øvrige 7 er hovedsaklig planlagt at skal være leiligheter.

 

Hvor.

Jeg har alt sett for meg at dette skal bygges i gata mi, rett ovenfor MetroKino. Ergo, dette vil bli nabobygget til pbsds.

Tomta er allerede markert ut (68x30) og jeg vil og ta meg bryet med å "reservere" den ekstra plassen nå etterhvert om søknaden bli godkjent.

 

Øvrig.

Jeg vil og i denne stund søke om fritak fra 1 ukes** regelen da jeg vil bruke dette bygget til å lære meg å bruke MC Structure planleggeren samt at jeg ønsker og prøve å se bygget i forskjellige materialer inngame også. Jeg kjører uorginal skinpack så mange materialer som ser ut som dårlig ut ved standard MC ser rimelig bra ut for min del.

 

Plantegninger.

Legges til når dem er ferdige!

 

*Jeg velger å skrive CA da jeg kanskje må ha det 2-4 blokker bredere vist jeg ikke blir 100% fornøyd med planene mine for trappeoppgangen.

Dette vil også føre til at jeg "sperrer" av dette området frem til trappeoppgangen opp til 3. etasje er ferdig. Regner med at dette blir funnet ut av rimelig fort da jeg ikke vil holde av unødig plass for andres bygg.

 

** Den andre grunnen til dette er at jeg mangler en finpuss av butikken min i Dragoveien og vil gjerne få gjordt noe med dette så fort jeg finner litt inspirasjon!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Hei! Mitt navn er Even (også kjent som Nolern') og er en orntlig Minecraft entusiast! Jeg har først nå selv kjøpt spillet, men har lenge spilt på min venns bruker (som også spiller på deres server). Han anbefalte meg å prøve online, og som en pekepinn ledet han meg til deres server. Bruker navnet mitt er: TheFrikkinNoler og i tilleg har jeg en Youtube side, hvor jeg har en mincraft commentary (dessverre ikke så veldig god)

Håper jeg kommer inn :) Nolern http://www.youtube.com/nolemuch

Lenke til kommentar

Hei, jeg ønsker og joine denne serveren, har en par vennner inne på hær og liker og bygge mye fett under bakken, svære caves og lignende=)

 

Ingame Name: moum89

 

Godkjent! Velkommen til Hardwork

 

Hei! Mitt navn er Even (også kjent som Nolern') og er en orntlig Minecraft entusiast! Jeg har først nå selv kjøpt spillet, men har lenge spilt på min venns bruker (som også spiller på deres server). Han anbefalte meg å prøve online, og som en pekepinn ledet han meg til deres server. Bruker navnet mitt er: TheFrikkinNoler og i tilleg har jeg en Youtube side, hvor jeg har en mincraft commentary (dessverre ikke så veldig god)

Håper jeg kommer inn :) Nolern http://www.youtube.com/nolemuch

 

Grei den, velkommen til Hardwork!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...