Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker meg fritak fra høyderegelen i metropolis (men 15x15 går bra) for mitt andre prosjekt i byen.

 

Laget en kjapp versjon av hva jeg ser for meg på min testserver:

post-30672-0-90265600-1291756575_thumb.png

 

Det skal være en bensinstasjon, og etter måten jeg har laget den på trenger jeg en "innestengt tom", altså med naboer på begge sider, og ikke et gatehjørne. Konstruksjonen blir kun 5 blokker høy, derav fritakssønkad fra høyderegelen.

 

Får jeg større tomt enn 15x15 (f.eks 20x20) kan jeg få plass til to pumper til og en liten kiosk istedenfor en 4 blokker dyp bygning som egentlig blir litt liten. Dette er ikke noe must, da det ble et koselig lite prosjekt uansett :)

 

 

edit: Dette gikk greit, og siden det var et lite prosjekt er det stort sett ferdig alt:

 

post-30672-0-98390500-1291763577_thumb.png

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar

"Hotel Draconis" er snart oppe og går den, mangler så mye som: 3-4 etasjer + extra påbygg på toppen av det, inventar og rom fra 3. og oppover, skilting, belyisning, osv osv.

 

ellers så kan en byne å bestille rom og få litt avslag på rom leie for å bygge det selv ( hurr hurr latskap ) finnes en kiste nederst med litt byggestuff i, og prøv å del likt utover rommene nå, og hold stilen, ellers blir jeg nødt til å rydde selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...