Weir Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Eg Weir, søker om ett lokale i TJomnes butikk i Metropolis til prisen av en gull. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei Tjnome. Kan eg få eit lokale i kjøpesenteret ditt i metropolis. /Ingin97 Den er grei Ingin97 (pris er vanligvis 1 gold bar men kan betales med anna verdi) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Eg Weir, søker om ett lokale i TJomnes butikk i Metropolis til prisen av en gull. Den er grei! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst til å åpne en butikk i kjøpesenteret i metropolis. Der har jeg tenkt til å selge litt forskjellig, men kanskje spessielt bokhyller. På forhånd takk Den er grei! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Søker om en plass i kjøpesenteret, da dette virker som et spennende sted å ha et område Betaler selvfølgelig 1 gull. - SNORLX Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Søker om en plass i kjøpesenteret, da dette virker som et spennende sted å ha et område Betaler selvfølgelig 1 gull. - SNORLX okidoki! Lenke til kommentar
nicohade Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det mulig å reservere en plass på kjøpesenteret ditt, TJ? Vet ikke hvor mange sølvblokker en gull er, men betaler med glede det som er nødvendig Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det mulig å reservere en plass på kjøpesenteret ditt, TJ? Vet ikke hvor mange sølvblokker en gull er, men betaler med glede det som er nødvendig Du mener vel jern? 3 jern = 1 gull Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ønsker meg fritak fra høyderegelen i metropolis (men 15x15 går bra) for mitt andre prosjekt i byen. Laget en kjapp versjon av hva jeg ser for meg på min testserver: Det skal være en bensinstasjon, og etter måten jeg har laget den på trenger jeg en "innestengt tom", altså med naboer på begge sider, og ikke et gatehjørne. Konstruksjonen blir kun 5 blokker høy, derav fritakssønkad fra høyderegelen. Får jeg større tomt enn 15x15 (f.eks 20x20) kan jeg få plass til to pumper til og en liten kiosk istedenfor en 4 blokker dyp bygning som egentlig blir litt liten. Dette er ikke noe must, da det ble et koselig lite prosjekt uansett edit: Dette gikk greit, og siden det var et lite prosjekt er det stort sett ferdig alt: Endret 7. desember 2010 av Melfacion Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Har også lyst på en butikk i kjøpesenteret, du kan få en gull når jeg logger på neste gang. /stalki2 Endret 7. desember 2010 av -Sindre Lenke til kommentar
rutt3 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva har skjedd med servern nå? er den nede? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har også lyst på en butikk i kjøpesenteret, du kan få en gull når jeg logger på neste gang. /stalki2 Den er grei Hva har skjedd med servern nå? er den nede? Serveren er oppe den Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 "Hotel Draconis" er snart oppe og går den, mangler så mye som: 3-4 etasjer + extra påbygg på toppen av det, inventar og rom fra 3. og oppover, skilting, belyisning, osv osv. ellers så kan en byne å bestille rom og få litt avslag på rom leie for å bygge det selv ( hurr hurr latskap ) finnes en kiste nederst med litt byggestuff i, og prøv å del likt utover rommene nå, og hold stilen, ellers blir jeg nødt til å rydde selv. Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 var en på serveren som kom med en awesome ide i går. Hardwork facebook gruppe Jeg er dårlig på å lage grupper på face, så noen andre må gjøre det Dette hadde vært coool Så noen burde ta ansvar her og opprette en gruppe =) =) Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 er serveren oppe nå eller? Lenke til kommentar
Arcáné_ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei! Er minecraft snart oppe? Jeg spiller det fra internett, så jeg kan ikke spille det nå Håper på å få svar raskt Takk HIlsen matta99 Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) hey. de som går inn på ***og stemmer full pot(5 stjerner) på mine custom made ski, skal få en gullbar hver, samt at 5 heldige skal få en diamant:D på forhånd takk:;D Referal link fjernet av Moderator Endret 8. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Arcáné_ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hei hei Jeg vil søke om en 15*15 i området "a". Jeg vil også spørre om jeg kan få lov til å ha ubegrenset høyde fordi jeg skal bygge meg et slott. Kan dere vennligst svare fort? Ingame: matta99 Endret 8. desember 2010 av matta99 Lenke til kommentar
minum Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg være med på serveren? og hvordan kommer jeg med på serveren? Hva har skjedd med servern nå? er den nede? ruttesen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå