Borbra Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Borbra: Hva med å opprette en egen spilleliste for de sangene som har vært spilt? slik at brukerne kan finne de sangene de har hørt fikset Ønsker Spilte 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke mer enn én doublechest, Tj Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvi jeg kan få en bag full hadde jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke mer enn én doublechest, Tj Har du sett hvor mye jeg har brukt? I need to employ som miners soon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke mer enn én doublechest, Tj Har du sett hvor mye jeg har brukt? I need to employ som miners soon Har nok sett det ja Er ikke rent lite, nei Lenke til kommentar
Magnarok Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Søker om å bli med på serveren. Liker å bygge hus med flere etasjer, men bygger egentlig alt mulig rart.. kommer til å se litt på andre sine bygg og hente inspirajon derifra. Har kompiser som spiller på denne serveren fra før som jeg tenkte jeg skulle samarbeide med. In-game navn: Noj95 Endret 6. desember 2010 av noj95 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Søker om å bli med på serveren. Liker å bygge hus med flere etasjer, men bygger egentlig alt mulig rart.. kommer til å se litt på andre sine bygg og hente inspirajon derifra. Har kompiser som spiller på denne serveren fra før som jeg tenkte jeg skulle samarbeide med. In-game navn: Noj95 Den er grei, velkommen til serveren Lenke til kommentar
Arcáné_ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei Jeg lurte på om jeg kunne bli med å bygge på serveren deres. Jeg kjenner xXkennyXx, Yoshi8785 og eiika. Ingame: Matta99. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei Jeg lurte på om jeg kunne bli med å bygge på serveren deres. Jeg kjenner xXkennyXx, Yoshi8785 og eiika. Ingame: Matta99. Vælkømmin, som de sier ufpi dala Lenke til kommentar
LochFlush Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Søknad om byggetillatelse Har ingen spesifikke prosjekter jeg ønsker å begynne på for øyeblikket, men skal hjelpe pjatte, softislol, bouenos og mordiefeit (lol) med byggeprosjektene deres er en alt mulig mann Finner jeg et prosjekt jeg vil begynne på søker jeg såklart på nytt om det Flush Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Noen som er med på å lage en kjempe stor undergrunnsby med lava strømmer osv? Syns det hadde vært morro hvertfall Endret 7. desember 2010 av Karnesh Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Søknad: Jeg skal bygge et kjøpesenter ved hjørnet, venstre for Hansien's MetroKino, i metropolis Mockup: Jeg trenger en tomt på 24x24 (12x12 som er det hjørnet på veien) Veggene skal bestå av snø, og gulvet er av double step og naturstein. Senteret har 2 Store lokaler(10x11x4) og 16 små kjosker(5x2x4 + 3x1x4) som jeg skall selge/gi bort til noen andre. Jeg starter med 5000 snø blokker, 800 stein blokker, og 1500 double step i første omgang. Dette er muligens litt overkant av materiale, men jeg er for lat til å telle dessuten, så trenger jeg litt ekstra i tillfelle jeg endrer/gjør feil. Materialet som blir til overs skal jeg kvitte meg med. Søknad om tomt godkjent. Søknad om støtte avslått, da prosjektet virker overkommelig med egne ressurser. Søknad om byggetillatelse Har ingen spesifikke prosjekter jeg ønsker å begynne på for øyeblikket, men skal hjelpe pjatte, softislol, bouenos og mordiefeit (lol) med byggeprosjektene deres er en alt mulig mann Finner jeg et prosjekt jeg vil begynne på søker jeg såklart på nytt om det Flush Godkjent. Endret 7. desember 2010 av Avien Lenke til kommentar
rutt3 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! Vet ikke om dette er riktig sted og skrive dette men... Jeg har spillt minecraft siden september og er ganske ruttinert i minecraft har hatt lyst til å spille online lenge men har aldri fått sjansen (Har prøvd men det var mye lag inne i bildet pga utenlandske servere). når jeg så en norsk server tenkte jeg at jeg skulle prøve meg jeg heter Anders og er en grei kar Takk! MC: rutt3 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 rutt3: Den er grei, velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
softislol Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Togbane-problem jeg har en togbane som GIKK over havet og til neste land, nå er landet borte, så bane har ikke noe mål. den slutter midt ute på havet, så vannet hadde rennet ned i tunnelen. Den er lokalisert like ved metropolis. så ka har skjedd her? har tj krympet kartet eller har byggingen av metropolis ødelagt? Og siden jeg ikke har noe mål med banen lenger, kan jeg få bygge den bort til metropolis, og lage en togstasjon der når jeg får tid? Lenke til kommentar
Tubeost Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har lyst til å åpne en butikk i kjøpesenteret i metropolis. Der har jeg tenkt til å selge litt forskjellig, men kanskje spessielt bokhyller. På forhånd takk Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 God ide! Men jeg tror det må vente til metrosystemet er ferdig... Men, admin bestemmer. Lenke til kommentar
Ingin97 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei Tjnome. Kan eg få eit lokale i kjøpesenteret ditt i metropolis. /Ingin97 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 softislol: Opprettet en tråd på vårt forum hadde vært fint om du registrerte deg så setter jeg deg som trådstarter. er enklest å ta tak i slike ting der, da vi har mere kontroll og det forsvinner ikke bare, slik som det gjør i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå