Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søker om å bli med på serveren.

 

Liker å bygge hus med flere etasjer, men bygger egentlig alt mulig rart.. kommer til å se litt på andre sine bygg og hente inspirajon derifra. Har kompiser som spiller på denne serveren fra før som jeg tenkte jeg skulle samarbeide med.

 

In-game navn: Noj95

Endret av noj95
Lenke til kommentar

Søker om å bli med på serveren.

 

Liker å bygge hus med flere etasjer, men bygger egentlig alt mulig rart.. kommer til å se litt på andre sine bygg og hente inspirajon derifra. Har kompiser som spiller på denne serveren fra før som jeg tenkte jeg skulle samarbeide med.

 

In-game navn: Noj95

 

Den er grei, velkommen til serveren :thumbup:

Lenke til kommentar

Søknad om byggetillatelse

 

Har ingen spesifikke prosjekter jeg ønsker å begynne på for øyeblikket, men skal hjelpe pjatte, softislol, bouenos og mordiefeit (lol) med byggeprosjektene deres

 

er en alt mulig mann :)

 

Finner jeg et prosjekt jeg vil begynne på søker jeg såklart på nytt om det :)

 

Flush

Lenke til kommentar

Søknad:

 

Jeg skal bygge et kjøpesenter ved hjørnet, venstre for Hansien's MetroKino, i metropolis

post-223905-0-17756200-1291658053_thumb.png

Mockup:

post-223905-0-28143200-1291658024_thumb.png

Jeg trenger en tomt på 24x24 (12x12 som er det hjørnet på veien)

Veggene skal bestå av snø, og gulvet er av double step og naturstein.

Senteret har 2 Store lokaler(10x11x4) og 16 små kjosker(5x2x4 + 3x1x4) som jeg skall selge/gi bort til noen andre.

Jeg starter med 5000 snø blokker, 800 stein blokker, og 1500 double step i første omgang.

Dette er muligens litt overkant av materiale, men jeg er for lat til å telle :p

dessuten, så trenger jeg litt ekstra i tillfelle jeg endrer/gjør feil.

Materialet som blir til overs skal jeg kvitte meg med.

 

Søknad om tomt godkjent.

 

Søknad om støtte avslått, da prosjektet virker overkommelig med egne ressurser.

 

 

Søknad om byggetillatelse

 

Har ingen spesifikke prosjekter jeg ønsker å begynne på for øyeblikket, men skal hjelpe pjatte, softislol, bouenos og mordiefeit (lol) med byggeprosjektene deres

 

er en alt mulig mann :)

 

Finner jeg et prosjekt jeg vil begynne på søker jeg såklart på nytt om det :)

 

Flush

 

Godkjent.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Hei!

 

Vet ikke om dette er riktig sted og skrive dette men... Jeg har spillt minecraft siden september og er ganske ruttinert i minecraft :) har hatt lyst til å spille online lenge men har aldri fått sjansen (Har prøvd men det var mye lag inne i bildet pga utenlandske servere). når jeg så en norsk server tenkte jeg at jeg skulle prøve meg :) jeg heter Anders og er en grei kar :D

 

Takk!

 

MC: rutt3

Lenke til kommentar

Togbane-problem

 

jeg har en togbane som GIKK over havet og til neste land, nå er landet borte, så bane har ikke noe mål. den slutter midt ute på havet, så vannet hadde rennet ned i tunnelen. Den er lokalisert like ved metropolis.

 

så ka har skjedd her? har tj krympet kartet eller har byggingen av metropolis ødelagt?

 

Og siden jeg ikke har noe mål med banen lenger, kan jeg få bygge den bort til metropolis, og lage en togstasjon der når jeg får tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...