Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Dessverre er jeg selv litt opptatt med eksamen (samme er bobra) Vist den ikke blir godkjent i dag. Skal jeg ta den i morgen etter eksamen edit: Har ikke problem med enda et kjøpesenter siden det er enormt mange av dem i Storbyer, men no er mitt ganske stort (Langt fra ferdig). Ser ikke uansett problem for enda et. Endret 6. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hey jeg ønsker å bli med i minecraft communitiet deres. Jeg kjenner PyrionZ og Siomir. Skulle gjerne være med å delta på water temple prosjektet dems! Den er grei Ingame nick? Navnet hans ingame er jaffapappa Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Dessverre er jeg selv litt opptatt med eksamen (samme er bobra) Vist den ikke blir godkjent i dag. Skal jeg ta den i morgen etter eksamen edit: Har ikke problem med enda et kjøpesenter siden det er enormt mange av dem i Storbyer, men no er mitt ganske stort (Langt fra ferdig). Ser ikke uansett problem for enda et. Ok, og lykke til! Endret 6. desember 2010 av pbsds Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hey jeg ønsker å bli med i minecraft communitiet deres. Jeg kjenner PyrionZ og Siomir. Skulle gjerne være med å delta på water temple prosjektet dems! Den er grei Ingame nick? Navnet hans ingame er jaffapappa Den er btw (case-sensetiv) Har lagt han til i databasen. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan jeg få bli med ? Jeg liker å bygge underjordiske hus, og hus med flere etasjer. Jeg skulle også gjerne sett på hva andre har byggd, og ta inspirasjon derifra Ingame: Bravy Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan jeg få bli med ? Jeg liker å bygge underjordiske hus, og hus med flere etasjer. Jeg skulle også gjerne sett på hva andre har byggd, og ta inspirasjon derifra Ingame: Bravy Den er grei du, velkommen til Hardwork Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Kan jeg joine, har nettopp begynt og det virker bra. Jeg tenker og bygge et hus til meg som jeg kan utvide etterhvert, og ta inspirasjon fra andre. Ingame nick: hennil Endret 6. desember 2010 av Nani. Lenke til kommentar
pilten85 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Heisann hopp! Jeg vil gjerne ta del i deres Minecraft-eventyr. Jeg er stor fan av å bygge SVÆRE byggverk, som, i tillegg til å være høye, strekker seg langt ned i bakken. Jeg kjenner Siomir, jaffapappa og PyrionZ, og kommer til å delta på prosjekter sammen med dem. inngame nick: pilten85 På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan jeg joine, har nettopp begynt og det virker bra. Jeg tenker og bygge et hus til meg som jeg kan utvide etterhvert, og ta inspirasjon fra andre. Ingame nick: hennil Den er grei! Heisann hopp! Jeg vil gjerne ta del i deres Minecraft-eventyr. Jeg er stor fan av å bygge SVÆRE byggverk, som, i tillegg til å være høye, strekker seg langt ned i bakken. Jeg kjenner Siomir, jaffapappa og PyrionZ, og kommer til å delta på prosjekter sammen med dem. inngame nick: pilten85 På forhånd takk. Velkommen! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Utrolig nok har en eller annen klart å grife selv spotifylisten... Utrolig... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Utrolig nok har en eller annen klart å grife selv spotifylisten... Utrolig... Hva har en creeper tatt seg en tur innpå spotifylisten? Få sjå om vi kan finne ut hvem det var Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Utrolig nok har en eller annen klart å grife selv spotifylisten... Utrolig... Jeg som gjorde det, fikset NU. Regnet ikke med at det var så viktig med sanger som er spilt. Forslag: Hadde vært greit å cleane den listen etter hver gang noen/jeg har show, slik at folk kan legge inn nye sanger til neste show Lettere å holde oversikt over ønske og slikt Noen som har noe i mot dette? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg som gjorde det, fikset NU. Regnet ikke med at det var så viktig med sanger som er spilt. Forslag: Hadde vært greit å cleane den listen etter hver gang noen/jeg har show, slik at folk kan legge inn nye sanger til neste show Lettere å holde oversikt over ønske og slikt Noen som har noe i mot dette? Åja, det er slik den spillelisten er ment brukt, skjønte ikke det jeg. Da skal ikke jeg blande meg borti det, dumt det ikke står hvem som sletter siden det står hvem som legger til.. Hadde jeg sett det var deg så. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Borbra: Hva med å opprette en egen spilleliste for de sangene som har vært spilt? slik at brukerne kan finne de sangene de har hørt Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg som gjorde det, fikset NU. Regnet ikke med at det var så viktig med sanger som er spilt. Forslag: Hadde vært greit å cleane den listen etter hver gang noen/jeg har show, slik at folk kan legge inn nye sanger til neste show Lettere å holde oversikt over ønske og slikt Noen som har noe i mot dette? Åja, det er slik den spillelisten er ment brukt, skjønte ikke det jeg. Da skal ikke jeg blande meg borti det, dumt det ikke står hvem som sletter siden det står hvem som legger til.. Hadde jeg sett det var deg så. It's your imagination... It was actually a creeper! Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei. jeg vil søke om half-stone masse masse half-stone til og bygge ferdig bygningen min i metropolis har farmet en del nå og føler at jeg er ganske lei av det. kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei. jeg vil søke om half-stone masse masse half-stone til og bygge ferdig bygningen min i metropolis har farmet en del nå og føler at jeg er ganske lei av det. kan noen hjelpe meg med det? Les: Hvordan skrive søknad i førsteposten No er half-steps ganske enkelt å skaffe (trade eventuelt med andre spillere) og burde ikke være et stort problem. Eventuelt samenarbeid med andre (flere hvor bedre og mer kjekt blir det) med å fullføre prosjektet Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei. jeg vil søke om half-stone masse masse half-stone til og bygge ferdig bygningen min i metropolis har farmet en del nå og føler at jeg er ganske lei av det. kan noen hjelpe meg med det? Les: Hvordan skrive søknad i førsteposten No er half-steps ganske enkelt å skaffe (trade eventuelt med andre spillere) og burde ikke være et stort problem. Eventuelt samenarbeid med andre (flere hvor bedre og mer kjekt blir det) med å fullføre prosjektet men jeg orker ikke og farme mere jeg har spurt folk i hele dag. og er gangske irritert fordi det tar lang til og få alt til min bygning den er gangske høy og blir bredere og bredre så plis Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei. jeg vil søke om half-stone masse masse half-stone til og bygge ferdig bygningen min i metropolis har farmet en del nå og føler at jeg er ganske lei av det. kan noen hjelpe meg med det? Les: Hvordan skrive søknad i førsteposten No er half-steps ganske enkelt å skaffe (trade eventuelt med andre spillere) og burde ikke være et stort problem. Eventuelt samenarbeid med andre (flere hvor bedre og mer kjekt blir det) med å fullføre prosjektet men jeg orker ikke og farme mere jeg har spurt folk i hele dag. og er gangske irritert fordi det tar lang til og få alt til min bygning den er gangske høy og blir bredere og bredre så plis Hvor mye er det snakk om? Kan alltid gi litt half-steps (Tru jeg har en dobblechest igjen) men selv bruke jeg dem på mitt eiget prosjekt som nesten har tatt alle mine oppbevarte ressurser (90-95% av dem) Skal du ha dem som "server støtte" må du selvsagt søke som resten (link i min gamle post) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 gir opp Manhattan prosjektet mitt klarte aldri og få til en skikkelig tegning så derfor gir jeg bort prime time eiendom :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå