Weir Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 jeg har lastet ned den .JAR filen, men får søren ikke åpnet den Prøv: java -jar <fil plassering.jar> Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Du må ha Java 3D, jeez, det kan vel ikkje stå meir opplagt i instruksjonane på omtrent alle sider. Lenke til kommentar
Jaffapappa Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hey jeg ønsker å bli med i minecraft communitiet deres. Jeg kjenner PyrionZ og Siomir. Skulle gjerne være med å delta på water temple prosjektet dems! Lenke til kommentar
mariopi Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, jeg vill gjerne spille på serveren. ingame-name: mariopi Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 går det ann og lagre på Minecraft structure planner? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hey jeg ønsker å bli med i minecraft communitiet deres. Jeg kjenner PyrionZ og Siomir. Skulle gjerne være med å delta på water temple prosjektet dems! Den er grei Ingame nick? Lenke til kommentar
tordyboy Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, jeg vil gjerne joine serveren Kjenner marcuswaldal og Snorlx.. Ingame-name: tordyboy Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, jeg vill gjerne spille på serveren. ingame-name: mariopi Den er grei! Jonol ordne det Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Du må ha Java 3D, jeez, det kan vel ikkje stå meir opplagt i instruksjonane på omtrent alle sider. Har Java3D, men må være noe bugga med installasjonen av den, virker som det er den som bugger Endret 6. desember 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, jeg vil gjerne joine serveren Kjenner marcuswaldal og Snorlx.. Ingame-name: tordyboy Skal vi ordne, Velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, jeg vil gjerne joine serveren Kjenner marcuswaldal og Snorlx.. Ingame-name: tordyboy den er grei, velkommen til hardwork! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 MetroKino begynner å nærme seg ferdig. Prosjekt Kenbo, ulldot og jeg har drevet med i gårnatt/dag Lenke til kommentar
RubenAJS Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Kan eg få byggetillatelse er venn med Ingin97 og vil vera med og byggja ting med han. Har lenge hatt lyst til å vera me Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Kan eg få byggetillatelse er venn med Ingin97 og vil vera med og byggja ting med han. Har lenge hatt lyst til å vera me den er grei velkommen Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Inntroduksjon jeg søker om 25x15 (eller noe lignende) stor tomt i Metropolis. jeg har tenkt og bygge "Empire State Building" Planlegging har holdt på i kveld og laget en modell av den i minecraft structure plasnner. har ikke planlagt interiør osv, men det kommer nok. se vedlegg for og få en idè om hvordan bygget blir. (vet ikke hvordan jeg får bilde i spolier :S) Størrelse tomta blir på 25x15 blokker, og høgden blir på rundt 85 blokker. Utførelse prosjekte bygges av meg, Erlendh Ressurser material jeg trenger: 20 sand 2410 stone 1343 glass 150 obsidian 4 gullblokker EDIT: vet noen om det går ann og lagre projekt i minecraft structure planner??? Endret 6. desember 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) jeg har lastet ned den .JAR filen, men får søren ikke åpnet den Prøv: java -jar <fil plassering.jar> Får bare en lang error message :| Får samme feil som Jeremy Karlsson her ( http://crafthub.net/2010/11/18/planning-in-minecraft-just-got-a-whole-lot-easier/ ) Endret 6. desember 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Søknad: Jeg skal bygge et kjøpesenter ved hjørnet, venstre for Hansien's MetroKino, i metropolis Mockup: Jeg trenger en tomt på 24x24 (12x12 som er det hjørnet på veien) Veggene skal bestå av snø, og gulvet er av double step og naturstein. Senteret har 2 Store lokaler(10x11x4) og 16 små kjosker(5x2x4 + 3x1x4) som jeg skall selge/gi bort til noen andre. Jeg starter med 5000 snø blokker, 800 stein blokker, og 1500 double step i første omgang. Dette er muligens litt overkant av materiale, men jeg er for lat til å telle dessuten, så trenger jeg litt ekstra i tillfelle jeg endrer/gjør feil. Materialet som blir til overs skal jeg kvitte meg med. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 hvis du ikke har fått det med deg så holder tj på å lage ett GIGA kjøpesenter apropo GIGA: http://www.youtube.com/watch?v=9sEI1AUFJKw 1 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 ingen som vil godkjenne projektet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå