Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

well well, third time's a charm...

Jeg vil gjerne legge inn en søknad om å få joine serveren deres, minecraft er et av de beste spilla jeg vet om fordi man kan bruke fantasien og lage for det meste alt som kommer ut/inn i hjernen din^^ liker å bygge gruver/ting under bakken og oppe i høyden :)

Jeg kjenner og er venn med flere spillere som er på serveren fra før av og har hørt fra dem at denne serveren er bra :)

Nicket er michelao som her :D

 

Ordnet, velkommen til Hardwork :thumbup:

Lenke til kommentar

well well, third time's a charm...

Jeg vil gjerne legge inn en søknad om å få joine serveren deres, minecraft er et av de beste spilla jeg vet om fordi man kan bruke fantasien og lage for det meste alt som kommer ut/inn i hjernen din^^ liker å bygge gruver/ting under bakken og oppe i høyden :)

Jeg kjenner og er venn med flere spillere som er på serveren fra før av og har hørt fra dem at denne serveren er bra :)

Nicket er michelao som her :D

 

Ordnet, velkommen til Hardwork :thumbup:

Takk ;D

Lenke til kommentar

Inntroduksjon

 

Søker herver om en 35x35 tomt i Metropolis for å bygge en skyskraper. Skal kalle en "Sunrise spear"

 

Planlegging

 

Har dratt opp tegning i "minecraft structure planner" om hvordan fassaden skal se ut. Skal ta interiøret etter at dette er gjort.

 

I øverste etasje skal det bygges en ballkong på hver side. I kjelleren planlegger jeg å bygge et parkeringshus, så for dette trenger jeg tillatelse til å kobble meg inn på veisystemet i byen.

 

Det eneste jeg ikke har klart er hvordan jeg skal gjøre det med veggene som vender inn mot andre tomter. Jeg regner med at disse må bygges annerledes. Må vite hvordan dette må være, men fasaden kan jeg sette opp før dette.

 

Bytt ut stålet med glass for en ide av hvordan det blir.

 

 

25f8282.png

 

 

Størrelse

 

Tomta som trengs er som sagt 35 x 35. I høyden vil tårnet bli 88 blokker høyt.

 

Utførelse

 

Prosjektet bygges av meg (Gravizt) for øyeblikket. Det kan godt hende at jeg kommer til å trenge hjelp etterhvert, men for nå er det bare meg.

 

Diverse

 

Materialer som trengs for dette er 751 stone og 1471 glass for hver vegg. Hvis give kommandoen kan bli tatt i bruk her hadde det hjulpet ekstremt.

 

Bortsett fra dette er det bare tomta jeg trenger, i tilegg til tillatelse til å kobble meg på veien. Ønsker gjerne at tomta skal ligge på et hjørne.

 

Edit: Vil bygge i jern istede for stein.

Endret av Gravizt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Inntroduksjon

 

Søker herver om en 35x35 tomt i Metropolis for å bygge en skyskraper. Skal kalle en "Sunrise spear"

 

Planlegging

 

Har dratt opp tegning i "minecraft structure planner" om hvordan fassaden skal se ut. Skal ta interiøret etter at dette er gjort.

 

I øverste etasje skal det bygges en ballkong på hver side. I kjelleren planlegger jeg å bygge et parkeringshus, så for dette trenger jeg tillatelse til å kobble meg inn på veisystemet i byen.

 

Det eneste jeg ikke har klart er hvordan jeg skal gjøre det med veggene som vender inn mot andre tomter. Jeg regner med at disse må bygges annerledes. Må vite hvordan dette må være, men fasaden kan jeg sette opp før dette.

 

Bytt ut stålet med glass for en ide av hvordan det blir.

 

 

25f8282.png

 

 

Størrelse

 

Tomta som trengs er som sagt 35 x 35. I høyden vil tårnet bli 88 blokker høyt.

 

Utførelse

 

Prosjektet bygges av meg (Gravizt) for øyeblikket. Det kan godt hende at jeg kommer til å trenge hjelp etterhvert, men for nå er det bare meg.

 

Diverse

 

Materialer som trengs for dette er 751 stone og 1471 glass for hver vegg. Hvis give kommandoen kan bli tatt i bruk her hadde det hjulpet ekstremt.

 

Bortsett fra dette er det bare tomta jeg trenger, i tilegg til tillatelse til å kobble meg på veien. Ønsker gjerne at tomta skal ligge på et hjørne.

hvilket program bruker du til planlegging?

Lenke til kommentar

hvilket program bruker du til planlegging?

 

Minecraft structure planner. Google it.

jeg har lasta det ned men får ikke startet det....

 

Prøv:

java -jar <fil plassering.jar>

jeg finner ikke noe jeg skal starte liksom.........

Hvor ligger .jar filen du nettopp lastet ned?

har ikke lasta ned noen .jar fil

Lenke til kommentar

hvilket program bruker du til planlegging?

 

Minecraft structure planner. Google it.

jeg har lasta det ned men får ikke startet det....

 

Prøv:

java -jar <fil plassering.jar>

jeg finner ikke noe jeg skal starte liksom.........

Hvor ligger .jar filen du nettopp lastet ned?

har ikke lasta ned noen .jar fil

http://minecraftwb.com/index.php/addons/tools--utilities/misc-tools/item/minecraft-structure-planner

Lenke til kommentar

hvilket program bruker du til planlegging?

 

Minecraft structure planner. Google it.

jeg har lasta det ned men får ikke startet det....

 

Prøv:

java -jar <fil plassering.jar>

jeg finner ikke noe jeg skal starte liksom.........

Hvor ligger .jar filen du nettopp lastet ned?

har ikke lasta ned noen .jar fil

http://minecraftwb.com/index.php/addons/tools--utilities/misc-tools/item/minecraft-structure-planner

hvor skal jeg legge filen?

Lenke til kommentar

Chille litt med quotinga da. Dere trenger ikke quote hverandre når det er rett over.

du sier noe. hehehe

 

hvor skal jeg legge filen?

 

Det har Ingenting å si.

 

Sindre: Vanligvis så fjerner eg quotes, men av en eller anen grunn så gjorde eg det ikke nå :/

fikk det til nå. takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...