Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hardwork.nos Første Stripper!!! ME TRENG KVINNFOLK TIL NATTKLUBBEN! Endret 6. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Tydligvis var jeg ikke kjærring nok for TJ... jaja, vi får dra til en annen plass imens da Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hardwork.nos Første Stripper!!! ME TRENG KVINNFOLK TIL NATTKLUBBEN! Jævelig eid XDDD Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Servere går ned for en time, det er snakk om update og fiksing av map forventet nedtid er ca en time Lenke til kommentar
softislol Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 er det noen som har ip til serveren istedenfor mc.hardwork.no? fordi på skolen går det ikke ann å logge på, men det går å logge på andre servere som bare har vanlig ip, så tenkte kanskje det kunne gå her også... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) er det noen som har ip til serveren istedenfor mc.hardwork.no? fordi på skolen går det ikke ann å logge på, men det går å logge på andre servere som bare har vanlig ip, så tenkte kanskje det kunne gå her også... 128.39.147.235 Edit: Serveren er forsatt nede for maintaince Endret 6. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
softislol Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 128.39.147.235 Edit: Serveren er forsatt nede for maintaince takker Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 er servene oppe?, har gått 1 time å 15 minutte nå haha:D Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 er servene oppe?, har gått 1 time å 15 minutte nå haha:D Oppdateringen tok litt lengre tid en forventet. Ferdig: Memtest86, Bytte kjøleløsning, oppdatere hMod, oppdatere mysql. Ikke ferdig: Map fix, dat player fixer og par andre små ting. Har oppdatert To-do list no. Har forsatt mye som skal adde, men tar meg ikke tid til det i dag. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 dat player? Vil det bli resetet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 dat player? Vil det bli resetet? Nei, det er en script som kjører hver 24 timer som sjekker etter corrupt dat filer. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Ah. Ble litt redd for att eg skulle mista alt det eg hadde i inventory Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Ah. Ble litt redd for att eg skulle mista alt det eg hadde i inventory Den sletter ikke heller dat filen, den skrive til txt dokument at den ikke kan redigere/åpnes. Slik av vi kan eventuelt "redde" inventorien til spilleren. 1 Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei. jeg vil gjerne bygge to av disse figurene grønn og gul derfor søker jeg om og få grønn og gule blokker til og bygge dette med. jeg tror det vil holde med 64blokker av grønn og gul Lenke til kommentar
eiik Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror ikke det finnes fargede cloth blokker i alpha . Så det kan bli litt vsnkelig å lage dem Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 damn =( Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Da er serveren oppe folkens! Tok litt mer tid en forventet! Endret 6. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
sondrel33t Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 damn =( men vil det funke med blader fra treer og gull da? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Hei. jeg vil gjerne bygge to av disse figurene grønn og gul derfor søker jeg om og få grønn og gule blokker til og bygge dette med. jeg tror det vil holde med 64blokker av grønn og gul Nope, vi har alt et par stykkk av dette og det finnes ikke gul eller grønn blocks på SMP som på classic. Lenke til kommentar
ZlickX Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 well well, third time's a charm... Jeg vil gjerne legge inn en søknad om å få joine serveren deres, minecraft er et av de beste spilla jeg vet om fordi man kan bruke fantasien og lage for det meste alt som kommer ut/inn i hjernen din^^ liker å bygge gruver/ting under bakken og oppe i høyden Jeg kjenner og er venn med flere spillere som er på serveren fra før av og har hørt fra dem at denne serveren er bra Nicket er michelao som her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå