ghostx1x Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Du slutter på serveren fordi du selv tukler med minecraft-filer? Something doesn't make sense here.. følg med litt jeg sier det er flere grunner men gidder ikke si det okey? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Snakket netopp med tj og det kommer ett nytt map rundt kl 19.00 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 bilde av mapet på serveren Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Aah, da får jeg se hvor liten festhallen min egenlig er. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kan jeg få tilgang? Heter Mathiasjr94 ingame Endret 5. desember 2010 av Ijurichi Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Kan jeg få tilgang? Heter Mathiasjr94 ingame Kan vi sikkert ordne Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Nytt map! Direkte link Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg og Jonol har satt i liv ideen vår om å bygge en kjempeby. Ideen er å legge til rette for at dere brukerne kan bygge hus inntil hverandre, på anviste tomter. Om du ønsker å bygge, spør en admin eller moderator. Vi bygger ut ett og ett kvartal, før vi starter på et nytt ett. På den måten ser det ut som en by helt fra starten av. Om du vil se, warp til flatebyen. Regler for bygging i byen: Bygg minst 3 etasjer. Bygg ferdig ytterveggene på bygget, innen en uke.* Grav kjeller kun under din egen tomt. *Vi vil ikke ha masse tomme tomter stående rundt omkring. Det gis dispensasjon for større prosjekter, så lenge vi ser at det bygges på stedet. Endret 5. desember 2010 av Avien 4 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg og Jonol har satt i liv ideen vår om å bygge en kjempeby. Ideen er å legge til rette for at dere brukerne kan bygge hus inntil hverandre, på anviste tomter. Om du ønsker å bygge, spør en admin eller moderator. Vi bygger ut ett og ett kvartal, før vi starter på et nytt ett. På den måten ser det ut som en by helt fra starten av. Om du vil se, warp til flatebyen. Nice Eg vil gjerne ha en liten tom der en kan bygge en blokk Får se senere i kveld Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 jeg kommer nok til å sette opp ei fin høyblokk i borbragata men det blir ikke før til onsdag, pga eksamen og andre personlige årsaker Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Må disse 3 etasjene være over bakken? Lenke til kommentar
Tubeost Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg har lyst til å bygge en skyskraper i metropolis. hadde planer om å bygge den 33x33 så jeg får plass til en selburose i taket og gulvet. Det blir forholdsvis et ganske stort prosjekt så det hadde vært fint om jeg kanskje kunne fått litt materialer. Jeg trenger: 900 obsidian til to selburoser Endret 6. desember 2010 av Tubeost Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Må disse 3 etasjene være over bakken? i og med at avien sier at du kan kun lage kjeller under ditt eget bygg, indikerer dette at de 3 etasjene er over bakken PS. samtidig som jeg skrev det, kom jeg på at jeg har sett ALTFOR mye Bones de siste dagene Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vil gjerne ha en tomt i flateby, assign meg en plass, så skal jeg begynne snart Edit: Har egentlig bare planer om å bygge et lite "bolighus" men det er mulig jeg kommer til å utvide det. en "Medium" tomt, vis det finnes noe sånt, hadde vert å foretrekke Endret 5. desember 2010 av mGrytbak Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Vil gjerne ha en tomt i flateby, assign meg en plass, så skal jeg begynne snart jeg også! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hardwork.FM spilleliste Endret 5. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 La til noen Gladiator-sanger, jeg. Har funnet ut at det er überchill å høre på mens man spiller Minecraft Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 La til hele MINECRAFT ALBUMET! Obligatorisk!!! Diamands Stupid Mobs Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 "I want to play a game." -Jigsaw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå