๖ۣۜBØΣП Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Noen som vet når RP serveren er oppe? Beklager om det er dobbelpost... Nettet er litt ustabilt :/ EDIT: Første post på side 100 Endret 3. desember 2010 av ๖ۣۜBØΣП Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Er serveren offline? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet når RP serveren er oppe? Beklager om det er dobbelpost... Nettet er litt ustabilt :/ Angånde RP-serveren er den delayed til jeg har bedre tid å arbeide mot en release (Eksamens periode for meg) Hvortid jeg får en release blir senere også pga. update fra notch som igjen gjør at jeg må oppdatere scripten. Er serveren offline? Les forrige side. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Les forrige side Pjatte! Et tips til generelt alle er å lese i hvertfall en side bak i tid før det spørest om serveren er nede. Grunnen til dette er at som oftest så er det annonsert at den er nede på forhånd! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Da skal serveren komme opp straks, tok litt tid siden jeg måtte oppdatere java. Edit: Var en feil med ene hook, gi meg 20 min og det skal være fikset! Edit2: DAM YOU NOTCH! Ny update ute, skal ordne slik serveren kjem opp om 20 min sån ca! Endret 3. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Da skal serveren fungere Edit: Dere kan spille med den nye klienten. Endret 3. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har masse klipp av ting på serveren, og hvis jeg får tid kommer jeg til å lage en video i løpet av helga Noen av klippene er faktisk fra omkring serverstart 2 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Nå kan dere komme på irc igjen Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Mitt ingame navn er Siomir. Prosjektet mitt er usikkert enda, jeg skal hjelpe bruttern (Pyrionz) Hvor stort dette blir er usikkert, kan også hende jeg kommer med noe småtteri her og der, men har for tiden ingen store prosjekt planlagt, akkurat nå vil jeg bare spille sammen med andre og se hva folk får til. Pyrionz skrøyt av serveren og derfor ønsker jeg å delta her. mvh Siomir Lenke til kommentar
Digdogger Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Introduksjon Jeg vil gjerne bygge Templo Mayor med alle sine templer rund seg, dette vil da si at jeg skal bygge tempelområde i midten av Tenochtitlan. Dette vil medføre at jeg trenger masse materialer, mer en det jeg kan tenke meg på dette tidspunktet. Planlegging Jeg trenger 1000 gull, 1000 obsidian, 30000 fin stein, 5000 slimete stein, 50000 brostein, 1000 diamant, 30000 murstein. Dette bør dekke det meste. Jeg planlegger å bygge Templo Mayor først for så å begynne på templene rundt. Muren har jeg allerede satt opp, men den skal dekkes med fin stein og murstein. Hvem skal bygge? Digdogger Størrelse Bygningene vil dekke en hel innsjø. Sted Stedet er markert med rødt. Endret 4. desember 2010 av Digdogger Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Mitt ingame navn er Siomir. Prosjektet mitt er usikkert enda, jeg skal hjelpe bruttern (Pyrionz) Hvor stort dette blir er usikkert, kan også hende jeg kommer med noe småtteri her og der, men har for tiden ingen store prosjekt planlagt, akkurat nå vil jeg bare spille sammen med andre og se hva folk får til. Pyrionz skrøyt av serveren og derfor ønsker jeg å delta her. mvh Siomir Godkjent Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Oh'nooooze!! (ikke min P-Shop) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Vi har nå fått fler funksjoner på ircen vår, du kan nå skrive i ircen å gjøre det slik at det kommer ingame EDIT: glemte jo seff å si at alt du sier ingame kommer i ircen Endret 4. desember 2010 av Borbra 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Vi har nå fått fler funksjoner på ircen vår, du kan nå skrive i ircen å gjøre det slik at det kommer ingame EDIT: glemte jo seff å si at alt du sier ingame kommer i ircen Konge! Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 får jeg bli med igjen skulle bli banna til idag Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 får jeg bli med igjen skulle bli banna til idag Du skal være unbannet i dag, for du forsatt samme bedsjeden? Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 får jeg bli med igjen skulle bli banna til idag Du skal være unbannet i dag, for du forsatt samme bedsjeden? ja Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 får jeg bli med igjen skulle bli banna til idag Du skal være unbannet i dag, for du forsatt samme bedsjeden? ja No? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Veien ned til "Far.. Far away" begynner å ligne noe snart! Dessuten er det litt artig å se folk begynne å bygge i området nedover der! Lenke til kommentar
marcuswaldal Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Hei Har en kompis som gjerne vil begynne å spille på serveren. Hvis du kan legge til "anders_risan" hadde det vært awesome God jul.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå