TomTom01 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Risky strategi å la være å brande AMD navnet og kun produktnavnet som på de to nederste logoene. Tror AMD gjør en stor feil her når de lar AMD navnet vike der Intel også er i maskina. Burde kjørt "AMD Radeon" hele veien. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 AMD og Intel vil bare ikke funke i samme maskin. Kommer til å savne ATi. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 RADEON navnet er nesten like tradisjonsrikt som ATi. de er blitt produsert i 10 år alt. som kun et et år mindre en GeForce. Rage ble borte etter 9 år, og levde side om side me radeon i 4 år. for meg, som kjøpte mitt første ati kort når RADEON 9800pro var nytt. var ganske dyrt også, mener det var ganske nært 3000. og vært ganske lojal RADEON kunde frem til i dag, med kun 4 GeForce kjøp, for meg og veldig mange andre så er det egentlig kun RADEON fra ATi man har kjøpt til eget bruk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen som sa skål for gamle dager? *tømme mureren¹ på fortauet for falne storheter* [¹] En murer er en 0,7l flaske øl i glass, det er vel det nærmeste vi har "forties" i Gnore. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvordan stod det til med ATI når AMD kjøpte dem opp? Lenke til kommentar
wim Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg er glad vi har blitt kvitt ATi navnet, har aldri vært noe særlig fan av ATi. For meg så øker sjansen for at mitt neste kort blir en AMD nå med det nye navnet. Idiotisk? Kanskje, men det det sannheten uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå