TwinSmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei TwinSmurf her jeg lurer på om det er noen som vet om det finnes et bra spill som ikk er 18 års og ikke skytespill. ikke bilspill, helst 16 års. Online. på Xbox 360. MVH TwinSmurf Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Super Street Fighter IV Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vet du om noe bedre eller. Sånn adventure game lissom. nesten som Just cause 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Harry Potter-spillene? Lenke til kommentar
TwinSmurf Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 ja men Harry Potter er ikke min stil ass, hehe Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Usikker på aldersgrensene på disse, men de er gode adventure spill... Mass Effect serien Oblivion IV Bioshock serien Assasins Creed serien Og selv har jeg det veldig gøy med Smackdown vs Raw spillene, men de er veldig sjangerspesifikke -C- Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fifa 11 er påvei ut, og det beste er at aldersgrensen er 3+ I think Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men lissom Just cause 2. spill bare ikke 18 års Kjeder driten uta a meg. og får ikke lov til å spille 18 enda Så hvis du vet om noen da. helst ikke bilspill og fotball. og ikke morden warfare akti. Men det må være online. Det kan være nesten som Two World's Men noe bedre. med online så man kan spille med andre. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Litt off-topic, men har du to kontoer? 2 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Sist jeg sjekket var da Just Cause 2 absolutt et skytespill, dog i tredjeperson. Nå vet jeg ikke om aldersgrenser, men hva med Crackdown 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå