Mr.Hassan Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei! Kom over ein artikkel på nettavisen.no der dei skriver om eit nettsted som legger ut filmer gratis på nettet (steaming) (3stk pr dag) (ein må ha breiband) På grunn av eit smutthull i lovverket i Kina. Legger med linken.. : http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=197599 Lenke til kommentar
Luffe - 2002 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dette er helt genialt.. har akkurat sett "one night at mccools" og det fungerte utmerket. De som har bredbånd burde benytte seg av denne muligheten !!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 oii oii... de hadde mange nye filmer der jo... jeg greier ikke å velge. Hvor mange filmer på rad må jeg se for å komme i guines rekordbok ? :wink: Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Du får bare 5 filmer gratis.. Etter det må du betale 1 USD pr film for tre dagers leie! Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hmmm... At det er lovlig i et annet land.. betyr det at det er lovlig i Norge også, fordi det er på internett? Det kan vel ikke stemme? Jeg bare spør :smile: Lenke til kommentar
shahin Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 02:06, b-urn skrev:At det er lovlig i et annet land.. betyr det at det er lovlig i Norge også, fordi det er på internett? Hysj! :wink: Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 ja, hysjehysjhysjhysj Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hobah! Kult, men hvis man vil se flere enn 5 filmer gratis, så er det jo bare å mekke en ny user dah? Eller? Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Kanskje litt på kanten nå, men går det an å "rippe" streaminga? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Hei Instigator! Det går ann å "rippe" streaming..Men,veit ikkje heilt om eg bør fortelle deg korleis.. Videoar som kan "bare" kan sjåast via streaming,er som regel opphavsbeskytta og ikkje meininga å blir lasta ned... Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Fett , har akkurat sett Turtles (FET FILM) Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 10:17, Mr.Hassan skrev:Hei Instigator!Det går ann å "rippe" streaming..Men,veit ikkje heilt om eg bør fortelle deg korleis..Videoar som kan "bare" kan sjåast via streaming,er som regel opphavsbeskytta og ikkje meininga å blir lasta ned... Det bør det vel ikke være! Jeg er bare interessert i hvordan man gjør det... Har selvfølgelig ikke tenkt til å gjøre noe ulovlig!! Bare tilfeldigheter at spørsmålet havna på denne posten... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Rippe stream: søk på 'Streambox VCR' på Google. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Hei! Den direkte linken til streambox vcr er: http://www.dawnload.net/audio_software/aud...reambox_vcr.cfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå