HiSpeed Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det noen som har en link til eller vet hvilken informasjon man kan hente frem av en bruker uten å bruke VB? Tenker på navn, avdeling, sted, etc. Har tenkt å lage word-mal uten bruk av VB i Office 2007/2010, Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det eneste som kan hentes automatisk er brukernavn, initialer og adresse slik det er satt inn under Word Options -> Popular -> Personalize og Word Options -> Advanced -> General. Du kan sette inn feltkode med dette fra Insert -> Quick Parts -> Field. Du kan også sette inn alle andre egenskaper som er lagt inn i Document Properties: Office-knappen -> Prepare -> Document Properties. Det som legges inn her vil være likt for alle brukere av malen. For å sette inn feltkode med innholdet: Insert -> Quick Parts -> Document Property. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Takker! Skal se nærmere på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå