bIsk0p Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Bryst og biceps (fredag 29 juli) Benkpress 70kg - ok 70kg - ok 70kg - ok 70kg - ok 70kg - ok Preacher Biceps curl 22kg - ok 22kg - 6 (usikker på hva som skjedde da) 22kg - ok 22kg - ok Skråbenk, hantler 25kg - ok 25kg - 10 25kg - 8 25kg - 6 For høyt, men har ikke alternativer.. Hantel curls 12,5kg - ok 12,5kg - ok 12,5kg - ok 12,5kg - ok Droppet kabeltrekk da apparatet var opptatt og jeg begynte å få litt dårlig tid i forhold til overtagelse av ny leilighet. Ellers har helgen gått til flytting, selv med Pizza Bakeren som middag på fredag, så tror jeg det ble underskudd. Mye indirekte trening denne helgen altså! =) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Pizza ordner hvertfall kaloriene, så er det bare å hive i seg noe prot Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Yepp, hadde en god kylling og ris-lunsj med mye melk. Samt pizzaen hadde mye kjøtt, så selv om det er noe lavt. Gikk det nok bra! =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Du må da være god for mer enn 12,5 i skulderpress, forventer økning neste gang altså Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Rygg og triceps Markløft 100kg - ok 100kg - ok 100kg - ok 100kg - ok 100kg - ok Franskpress 20kg - ok 20kg - ok 20kg - ok 20kg - ok Økte og det gikk bra! Burde nok fortsette opp om to uker Mage Crunch maskin (ukjent vekt 50-70kg) 10 reps Beinløft 10 reps Bare for å ha nevnt det, dette gjøres rett etter hverandre tre ganger uten pause. barbell rows med stang 50kg - ok 50kg - ok 50kg - ok 50kg - ok Endret teknikk litt og merket virkelig større aktivisering av lats. Var en youtube video som anbefalte det. Finner ikke den nå pga jeg ikke har internett hjemme og det er sperra på jobb En hånds kabeltrekk 20kg - over 20kg - over 20kg - over 20kg - over Økning neste uke! Mage Crunch maskin (ukjent vekt 50-70kg) 10 reps Beinløft 10 reps Rear delt Rear delt 25kg - ok 25kg - ok 25kg - ok 25kg - ok Tok også litt sidehev inni mellom, tror det skal legges til. Fornøyd med økten, ble litt mye snakking (har fått meg venner ) Kosthold 1 mager kesam m/ litt "Uten Sukker" jordbær syltetøy. Ferske bringebær og blåbær 2 kokte egg 7,5dl lettmelk 1l Ekstra lettmelk (50% pga dato, måtte slå til!) ~500g laks m/ halv frossenpose fløtegratinerte poteter (usikker på mengde) og hvitløks dressing. Du må da være god for mer enn 12,5 i skulderpress, forventer økning neste gang altså Godt mulig, har ikke vært flink å trene skuldre før, så ligger nok litt bakpå der. Men blir 15kg på onsdag! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Grattis med venner! Leste en signatur en gang "Da jeg var yngre hadde jeg noen venner, de ødela veksten min" :!: Hvordan gjør du den rear delt øvelsen din? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Grattis med venner! Leste en signatur en gang "Da jeg var yngre hadde jeg noen venner, de ødela veksten min" :!: Hvordan gjør du den rear delt øvelsen din? Hehe, ganske greit. Han ene har drevet med styrkeløft for noen år siden (200kg knebøy med drakt, 65kg da) og han andre har tatt 160kg i benk. Så det er faktisk noen som har litt erfaring og peiling. Men kan jo fort bli litt snakking mellom sett Rear delt bruker jeg faktisk apparat, dette for å være konkret Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 og han andre har tatt 160kg i benk. Og han tok settet ferdig og eller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 og han andre har tatt 160kg i benk. Og han tok settet ferdig og eller? Har tatt! Kone og unger har ødelagt formen for han. Trente med 120kg på mandag. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Det ble overtid i går, ikke fult så aktivt som tidligere, men varm ble jeg. Vil tro at over 3 timer overtid vil ca tilsvare kcal forbruket til 40 min rolig svømming. Kosthold ~1/3 av 800g kyllingkjøttdeig med tacokrydder, 62g fullkornsris og amerikansk grønnsaker (3-4 hoder brokkoli) 1,5l lett melk 5 grovepannekaker (4 m/ tyktlag ost, 1 m/ "Uten sukker" bringebærsyltetøy) 1 stor neve tørket frukt og nøtter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 og han andre har tatt 160kg i benk. Og han tok settet ferdig og eller? Har tatt! Kone og unger har ødelagt formen for han. Trente med 120kg på mandag. Tenkte det var kiwien du snakket om jeg ;P Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Tenkte det var kiwien du snakket om jeg ;P huh? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 National emergency, finish set first-fyren fra New Zealand som fortalte om treningsøkta si på TV. Var det ikke du som kjente til ham? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Haha, nei. Jeg kommer fra Stavanger, ikke Oslo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ikke rart du ikke skjønte. Don't mind me! Var en i treningstråden som kjente ham eller hadde tatt øl med ham i parken eller no... Så jada, da brukte jeg tiden din på sånt. Vellykkede saker Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Jepp, jeg så det i DST. Men husker ikke hvem det var Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Stavanger sier du biskop Hvor trener du? Bjørns? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Nei, trener på jobb. Men går forbi Bjørns hver dag Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Begynn å tren på Bjørns . Der trener jeg . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Nah, trener gratis på jobb. Har godt styrkerom der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå