JohnRichard Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal ha to headset til bruk på Skype. Bør være komfortable og ha så bra mikrofon som mulig (gjerne støydempet). Er det USB eller minijack som gjelder? Ser for meg at det er mindre "plunder" med minijack, enn USB. Hjelp! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Er det maks 500 for begge eller for hver enkelt? Jeg bruker Steelseries headsett, husker ikke hvilken model, men veldig fornøyd med det. Endret 31. august 2010 av Oxaren Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Steelseries er for stort, skal brukes i jobbsammenheng (skype). Ikke gaming. Jo billigere jo bedre, men comfort og kvalitet spiller jo inn her. Hva med USB vs Analog minijack? Jeg bestilte Logitech Logitech ClearChat Comfort USB , satser på det er greit. Ligner veldig på det jeg har testet i trådløs variant, og det var bra (men kjedelig når det er tomt for strøm ) Endret 31. august 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå