SmurfKid Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei SmurfKid her. Jeg har kjøpt 1 års gold membership og jeg klarte og på en måtte og miste det. etter jeg var ferdig med den første måneden med membershipet fikk jeg ikke opp ett året. Så hvis noen kan hjelpe meg er det veldig greit. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 har du da kjøpt gold via xboxen eller har du kjøpt en skrapekode? Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 har du da kjøpt gold via xboxen eller har du kjøpt en skrapekode? Jeg kjøpte via xboxen brukte bankkort Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ hvis du har kjøpt for 1 år, så skal det vel virke automatisk? jeg har aldri kjøpt via xboxen da dette er for dyrt, men det er mulig at du har fått en kode som du må taste inn da du kjøpte det... Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 eller nei jeg hadde kjøpt sånn kort og jeg tokk og skrev det inn. men jeg trur det er deaktivert Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 eller nei jeg hadde kjøpt sånn kort og jeg tokk og skrev det inn. men jeg trur det er deaktivert du har vel ikke spilt halo reach eller funnet på et lignende stunt? da blir det veldig deaktivert Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har du moddet xbox? Isåfall kan du takke adjø til Live medlemskapet regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå