Gå til innhold

Transfer deadline day!

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
59 minutter igjen av det engelske vinduet. Rapportene sier at West Ham og Liverpool ikke klarer å bli enige om pris for Carlton Cole. Dermed kunne Ryan Babel være på vei til Tottenham i et rent salg, helt til han via nettet fastslår at han ikke skal noen steder.
Lenke til kommentar
Sky Sports News understands Stoke City have made a late bid to sign former Liverpool winger Jermaine Pennant on a season-long loan deal.

David Bentley ryktes til Fulham. Sammen med Palace-keeperen Julian Speroni.

Tottenham linkes til en ukjent international(fra Nederland i VM)..

Er det kanskje Eljero Elia?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Skandaløst av Wenger å ikke kjøpe ny keeper i dette vinduet. Flere og flere supportere snur seg mot han og jeg kjenner at jeg ikke er langt unna selv. Hvis Almunia cocker opp ala B'ham ifjor og torpederer gullhåpet vårt i år igjen må jeg legges inn på suicide watch.

Faen i helvete Wenger. faen.

Lenke til kommentar

Andrea Rosina (Torino): Respected Italian news source tuttomercatoweb.com reported this afternoon that West Ham had made a late bid to take the striker to east London. No news from this side of the channel to confirm as of yet.

Han heter vel Alessandro Rosina og er kjøpt av Zenit :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

West Ham skal angivelig ha sikret seg høyrebacken Lars Jacobsen på lån/free transfer(usikkert) fra Blackburn, men det er enda ikke confirmed. Avram Grant snakket om Carlton Cole på Sky Sports og sa at det ble for knapp tid for Liverpool å hente han. Ellers var han skuffet over deadline day og hadde håpet på å få tak i flere spillere, men at bankene som eier 40% av West Ham stoppet litt sjansen for overganger.

Jeg er mest glad for å beholde Cole og Parker uansett :)

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Kan det virkelig være mulig at Wenger har klart å holdt en eventuell keeper signert hemmelig så lenge? Tviler. Tror jeg aldri har vært så skuffet over Arsenal og Wenger som jeg er nå. Iallefall når jeg hørte at min ynglings keeper, Hugo Lloris ble koblet. Nei til helvete med alt. Vi får satse på å faktisk klare 4 plassen i år også. Skuffende, skuffende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...