Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Satser på ingen deal da. Å selge Cole uten en erstatter ville vært døden. Liker han godt og håper han blir. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 59 minutter igjen av det engelske vinduet. Rapportene sier at West Ham og Liverpool ikke klarer å bli enige om pris for Carlton Cole. Dermed kunne Ryan Babel være på vei til Tottenham i et rent salg, helt til han via nettet fastslår at han ikke skal noen steder. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 gyan done deal for sunderland Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skysports sier at West Ham snakker med Blackburn ang. Chimbonda. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) DJ Campbell til Blackpool. Han sikret dem oppykket på lån ifjor, nå er han på vei permanent. (SSN) Insua til Galatasaray på lån med opsjon. Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Traore til juventus på lån Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Sky Sports News understands Stoke City have made a late bid to sign former Liverpool winger Jermaine Pennant on a season-long loan deal. David Bentley ryktes til Fulham. Sammen med Palace-keeperen Julian Speroni. Tottenham linkes til en ukjent international(fra Nederland i VM).. Er det kanskje Eljero Elia? Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 ... Fra Nederland. Hmm. Kan ikke helt se for meg hvem det skulle være for å være ærlig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Elia kanskje? Rafael Van Der Vaart!! Fysj. Liker ikke at Tottenham får slike spillere. Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Vaart er det snakk om. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Robinho offisielt klar for Milan, Boriello på lån til Roma. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 2 minutter til vinduet stenger. Ser ikke ut til at Arsenal får keeper. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Pennant og Eidur til Stoke. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skandaløst av Wenger å ikke kjøpe ny keeper i dette vinduet. Flere og flere supportere snur seg mot han og jeg kjenner at jeg ikke er langt unna selv. Hvis Almunia cocker opp ala B'ham ifjor og torpederer gullhåpet vårt i år igjen må jeg legges inn på suicide watch. Faen i helvete Wenger. faen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Harry Redknapp "Im no wheeler and dealer" Noen timer senere leker han FM og forsøker å få inn Vaart, en overgang han helt sikkert ble gjort oppmerksom på via playstation. For å ikke snakke om forsøkene på Pienaar og Babel mfl. Latterlig fyr. http://www.youtube.com/watch?v=xJBsI7RAuvk 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Andrea Rosina (Torino): Respected Italian news source tuttomercatoweb.com reported this afternoon that West Ham had made a late bid to take the striker to east London. No news from this side of the channel to confirm as of yet. Han heter vel Alessandro Rosina og er kjøpt av Zenit Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) West Ham skal angivelig ha sikret seg høyrebacken Lars Jacobsen på lån/free transfer(usikkert) fra Blackburn, men det er enda ikke confirmed. Avram Grant snakket om Carlton Cole på Sky Sports og sa at det ble for knapp tid for Liverpool å hente han. Ellers var han skuffet over deadline day og hadde håpet på å få tak i flere spillere, men at bankene som eier 40% av West Ham stoppet litt sjansen for overganger. Jeg er mest glad for å beholde Cole og Parker uansett Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Van Der Vaart i orden ifølge Marca Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kan det virkelig være mulig at Wenger har klart å holdt en eventuell keeper signert hemmelig så lenge? Tviler. Tror jeg aldri har vært så skuffet over Arsenal og Wenger som jeg er nå. Iallefall når jeg hørte at min ynglings keeper, Hugo Lloris ble koblet. Nei til helvete med alt. Vi får satse på å faktisk klare 4 plassen i år også. Skuffende, skuffende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå