Like clockwork Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det virkelig snakk om £7m OG Babel for Carlton Cole? Høres for godt ut til å være sant. Trodde det ble snakket om bare et rent bytte jeg. Tviler veldig, men hadde vært en bra deal tror jeg, selv om jeg ville savnet Cole. Høres iallefall ut som en sinnsyk overpris. :/ Kan ikke tenke meg at det stemmer, hvis det blir prisen spm har Liverpool gjort en elendig handel! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Birmingham City have confirmed the signing of Alexander Hleb on a one-year loan from Barcelona. Et røverkjøp. I grunn rart at ikke det var større rift om Hleb. Har vært skral i Barcelona men er en utrolig slepen spiller. For et lag som Birmingham vil han bli en nøkkelspiller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Håper egentlig at Cole blir nå jeg. Tviler sterkt på at den prisen stemmer og at det heller snakkes om et rent bytte mellom Cole og Babel. Vi trenger å beholde noen av de vi har fra før også, ellers blir det mye lenger tid til vi er ordentlig i gang med lagspillet. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg hadde for min del håpet på Hleb. Hleb inn for Liverpool+no cash for Mascherano, mei neida Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hleb er en meget god spiller under de rette forutsetningene. I Barca ble han muligens litt for "liten" i forhold til resten av stjernegalleriet. Hleb tilbake i PL er moro! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Mye rare rykter ang denne dealen nå iallefall. Leste nettopp Babel på sesonglangt lån mot 7 mill og Cole. Her er det vel bare å vente og se.. Mens ESPN visstnok melder at budet på Cole er avslått.. Endret 31. august 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hehe, Babel på lån resten av sesongen med opsjon på kjøp på £7m mot at West Ham selger Cole for £7m nå Hadde vært en veldig confusing avtale Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Cole-Babel byttehandelen tror jeg er en bra deal for begge parter. Babel har stampet i grøta i Liverpool i mange år, og må sannsynligvis forlate klubben for å komme seg videre. Potensialet er det lite å si på, og et klubbytte kan være det han trenger til å få tilbake troen på seg selv. Jeg blir ikke sjokkert hvis Babel banker inn 12-15 mål i ligaen for Hammers. Carlton Cole er for Pools del flere nivåer opp fra David N'Gog, som strengt tatt ikke er god nok til å starte for en klubb som vil tilbake i topp 4. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Birmingham City have confirmed the signing of Alexander Hleb on a one-year loan from Barcelona. Et røverkjøp. I grunn rart at ikke det var større rift om Hleb. Har vært skral i Barcelona men er en utrolig slepen spiller. For et lag som Birmingham vil han bli en nøkkelspiller. Jeg tror det samme, men det er ikke et kjøp. Er nok bare lån. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er klar over det, men et "røverlån" klinger ikke like godt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sitter og oppdaterer streamen til SSN, siden streamen kutter meg ut etter 1 minutt til jeg oppdaterer igjen, også sitter de der og snakker om Cricket... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.arsenalnews.co.uk/wenger-eyes-french-stopper/link/51220/ Reports claim Arsenal boss Arsene Wenger has made a bid to snap up Lyon keeper Hugo Lloris ahead of the 6pm transfer deadline. Wenger has been desperately seeking for a keeper to push for a first team spot at the Emirates, with Fulham's Mark Schwarzer thought to be his top target. However, the Cottagers have rejected Arsenal's advances and some sources now claim Wenger has switched his sights to £12million rated Lyon stopper Lloris. It has even been suggested current number one Manuel Almunia has been offered to the French giants in a player-plus-cash deal. Clutching to straws. Klassekeeper og vi har pengene, men det er lovlig seint og Lyon er ikke hyppe på å selge. Det verste er at hadde vi kjørt på Lloris tidligere og forhandlet med klubb og spiller med en rundhåndet lommebok tror jeg han hadde kommet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det som skjer i cricket nå er faktisk mye viktigere, Maefteda.. Helt sykt det noen Pakistan-spillere har gjort.. trust me. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6350781,00.html Skysports.com understands Fulham are hoping to push through a loan deal for Roma goalkeeper Doni. The Brazilian shot-stopper is currently out of favour in the Italian capital, fuelling speculation that he could be on the move. The 30-year-old failed to make Roma's matchday squad for their Serie A opener against Cesena on Saturday, with Julio Sergio and Bogdan Lobont currently above him in the pecking order. Doni had been a fixture in the starting XI over recent seasons, but lost his place after sustaining a knee injury in 2009. Since shaking off that knock he has been unable to force his way back into the fold on a regular basis. He could now be on his way to the Premier League, with Fulham keen to snap him up on a season-long loan. Should he arrive at Craven Cottage, that could pave the way for Schwarzer to complete a proposed switch to Arsenal. Fulham have made it clear that they will not let the Aussie leave without bringing in suitable cover, so everything will rest on their ability to land a keeper before the 6pm deadline. Not over till the fat lady sings. Endret 31. august 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 17.27: En leser hevder å ha funnet kilder som rapporterer at Real Madrids Sergio Ramos kan være på vei til Manchester United, og at Sunderlands Lee Cattermole kan ende i Bolton. Vel, det er lov å håpe på begge deler - 90 minutter før det engelske overgangsvinduet stenger. Link Vinduet stenger 6 pm i England, altså klokken 19.00 her i Norge. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.arsenalnews.co.uk/wenger-eyes-french-stopper/link/51220/ Reports claim Arsenal boss Arsene Wenger has made a bid to snap up Lyon keeper Hugo Lloris ahead of the 6pm transfer deadline. Wenger has been desperately seeking for a keeper to push for a first team spot at the Emirates, with Fulham's Mark Schwarzer thought to be his top target. However, the Cottagers have rejected Arsenal's advances and some sources now claim Wenger has switched his sights to £12million rated Lyon stopper Lloris. It has even been suggested current number one Manuel Almunia has been offered to the French giants in a player-plus-cash deal. Clutching to straws. Klassekeeper og vi har pengene, men det er lovlig seint og Lyon er ikke hyppe på å selge. Det verste er at hadde vi kjørt på Lloris tidligere og forhandlet med klubb og spiller med en rundhåndet lommebok tror jeg han hadde kommet. Om vi signerer Lloris nå blir Wenger genierklært. Det hadde vært så forbanna herlig om vi fikk han. Men det er sant det du sier, hadde vi kjørt på med Lloris fra starten av, kunne vi faktisk fått han . Håper virkelig vi setter inn støtet og signerer noen nå. Ser ikke ut til at det blir Schwarzer nå, så da håper jeg virkelig Wenger klarer å skaffe en annen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 17.27: En leser hevder å ha funnet kilder som rapporterer at Real Madrids Sergio Ramos kan være på vei til Manchester United, og at Sunderlands Lee Cattermole kan ende i Bolton. Vel, det er lov å håpe på begge deler - 90 minutter før det engelske overgangsvinduet stenger. Link Vinduet stenger 6 pm i England, altså klokken 19.00 her i Norge. Hahaha, takk for latteren Sergio Ramos... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Babel på twitter: I'm going no where.... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Dårlig på å skrive riktig denne Babel. Det skal vel egentlig stå. I'm going, no? where... Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Eventuelt "I'm going now, where?" Endret 31. august 2010 av Torstein! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå