Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Stoke byr på Lucas. Link m\twitter: http://www.clickliverpool.com/sport/liverpool-fc/1210524-stoke-city-target-late-bid-for-liverpool-fcs-lucas-leiva.html Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hørte Babel -> Tottenham, Keane -> West Ham og Cole -> Liverpool i en triple turnaround. Håper for all del ikke det. Vil mye heller ha Babel eller Cole. Dette er jo helt Texas. At Parker visstnok har lyst til å bli og signere ny kontrakt er fantastisk dog. Herlig! Kan beholde avataren med stolthet nå Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Offisielt hold bekrefter kjøpet av Konchesky. Som forventet forsvinner Dalla Valle og Kacaniklic i den andre retningen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Konchesky er klar. Edit: Litt for sein :/ Endret 31. august 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Robinho mer eller mindre klar for Milan nå. Borriello går trolig til Juventus. Endret 31. august 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det noe som helst hold i ryktene om Rodwell, eller er det bare svada? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Tror ikke han drar i dette vinduet hvertfall, men ingen tvil om at han er interessant for Man Utd. Unfortunately it seems that the chopper carrying Babel just collided with the chopper carrying Cole. :!: Så klart ikke sant, men morsomt likevel. Endret 31. august 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det noe som helst hold i ryktene om Rodwell, eller er det bare svada? Virker som om de fleste tror det ikke vil bli noe av i dette vinduet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mine innlegg. Er ikke spesielt stor fan av Konchesky, men håper vi får inn en spiss! Carlton Cole er vel grei nok Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det noe som helst hold i ryktene om Rodwell, eller er det bare svada? Virker som om de fleste tror det ikke vil bli noe av i dette vinduet. Jeg har vært på skolen i hele dag, så er null oppdatert. Hvem er det som melder om noe som helst angående dette ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det noe som helst hold i ryktene om Rodwell, eller er det bare svada? Virker som om de fleste tror det ikke vil bli noe av i dette vinduet. Jeg har vært på skolen i hele dag, så er null oppdatert. Hvem er det som melder om noe som helst angående dette ? Stort sett løse rykter. TK Karlsen sa blant annet dette tidligere i dag. Hvis ikke United har klart å holde dette unna offentlighetens lys, så er det visst ikke stort som tyder på dette. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Og der var Cleverley klar for Wigan. http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6350528,00.html Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fju, på lån. Kan jo skrive det i samme innlegget da String. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Birmingham City have completed the signing of Spartak Moscow captain Martin Jiranek on a one-year permanent transfer deal. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kom igjen Wenger, gi oss en keeper!!! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hodgson er i vertfall dobbelt så effektiv som Benitez,med Benitez skjedde det jo nesten aldri noenting 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det virkelig snakk om £7m OG Babel for Carlton Cole? Høres for godt ut til å være sant. Trodde det ble snakket om bare et rent bytte jeg. Tviler veldig, men hadde vært en bra deal tror jeg, selv om jeg ville savnet Cole. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Birmingham City have confirmed the signing of Alexander Hleb on a one-year loan from Barcelona. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det virkelig snakk om £7m OG Babel for Carlton Cole? Høres for godt ut til å være sant. Trodde det ble snakket om bare et rent bytte jeg. Tviler veldig, men hadde vært en bra deal tror jeg, selv om jeg ville savnet Cole. Høres iallefall ut som en sinnsyk overpris. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå