Sovende Panda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kenwyne Jones og Eidur Gudjohnsen på topp hadde ikkje vært værst for ein klubb som Stoke Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Haha. Ønsker Eidur alt vondt etter hvordan han brukte oss ifjor. Ser ikke helt nytten for han i Stoke. Han passer ikke helt inn der. Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://twitter.com/goonerfanzine Apparently there's a random bloke outside Highbury House in full goalkeeper kit "in case they get desperate" (his words). Brilliant. Hahaha, fantastisk!!! 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hahaha. Måtte le av den der! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Joseph Yobo ser likevel ikke ut til å bli klar for West Ham. Hammers ønsket et lån, mens Everton krevde at det skulle bli en permanent overgang. Anthony Vanden Borre derimot kan kanskje dra til West Ham, han har visstnok avslått et tilbud fra Hapoel Tel-Aviv og kan komme. Både West Ham og Tottenham er visst ute etter å ta et siste forsøk på å skaffe seg Ryan Babel. Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Gøy gøy. Har sett på Sky Sports News (nå HD! wooohooo) den siste timen, og skal bare fortsette å se på det helt til kl 19 tenker jeg. Er så gøy. Scott Parker trener med West Ham idag, Carlton Cole gjør det ikke. Maefteda, Carlton Cole trener med England-troppen siden han er god nok, imotsetning til Parker! () Så ja, det at han ikke trener med Hammers har ingenting å si. Endret 31. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Gøy gøy. Har sett på Sky Sports News (nå HD! wooohooo) Fett! Ingenting er som silly season in HD! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hehe, hadde glemt det tc. Men uansett synes jeg Parker er god nok til å få en sjanse på England hvertfall. Han har vært vår beste spiller de siste 2 årene, mye bedre enn Upson som er på landslaget. Det er en grunn til at kommentatorer og eksperter i England omtaler Scott Parker som West Hams kaptein, når det egentlig er Upson. Nemlig at Parker faktisk tar vilt ansvar. Håper for all del han ikke drar til Tottenham, selv om de er desperate på å få han inn siden han er bedre enn Huddlestone( ) Chimbonda ryktes inn... Skeptisk. Stanislas lånes ut til Leeds. Ja vel. Endret 31. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Babel er visst på vei til London i helikopter. Lukter Tottenham? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hadde vært fantastisk om vi hadde stjålet en spiller fra Tottenham for en gangs skyld. Selv om jeg tviler på at det blir Babel. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 John Cross: Barazite may go out on loan from #Arsenal. #westham also fancy traore on loan. Juve and Brum keen Schwarzer deal not quite dead, but not looking good for #Arsenal. Not down to Given staying but Stockdale out for 10 weeks was the breaker Parker appears to be staying put at #whufc and will sign new 5 year deal worth 75k a week Vi sitter igjen med svarteper nå igjen. Utrolig. Har null håp for sesongen nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Traore skulle jeg gjerne sett i West Ham, tror ikke det går. Herlig om Parker blir, utrolig viktig. Kan virke som det skjer mye i West Ham nå, ser etter høyreback, back-up keeper, midtbane og spiss. Tror på hvertfall 1 overgang inn. Kanskje ikke Premier League, men Fegor Ogude har signert for Vålerenga. Midtbanespiller på A-laget til Nigeria. Helt sykt random signering, er i sjokk Spennende da. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fra Twitter redswedecom: Alex Kacaniklic and Dalla Valle signed for Fulham. Deal done. Confirmed by Swedish #LFC supporter group with Alex. Da tipper jeg at Konchesky er klar innen få strakser. Skal bli greit å få inn en naturlig VB som Hogdson forhåpentligvis vil bruke. Dog kjipt å miste et stort talent i Dalla Valle. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mirror hevder at Liverpool forhandler med en rekke klubber samtidig i et desperat forsøk på å sikre seg en spiss før transfervinduet stenger klokken 18.00 engelsk tid. De røde har nemlig ikke gitt opp håpet om å sikre seg Mario Gomez på lån fra Bayern München, og trass i at tyskerne har uttalt seg negativt om en slik overgang så skal det fortsatt pågå samtaler mellom de to klubbene. Det jobbes også opp mot West Ham og Tottenham, med tanke på henholdsvis Carlton Cole og Peter Crouch. Her skal Ryan Babel være et mulig bytte. Liverpool skal også ha henvendt seg til Manchester City i et forsøk på å låne Roque Santa Cruz. Her skal Lazio være ute i samme ærend. Roy Hodgson skal heller ikke ha gitt helt opp PSV Eindhoven-spissen Ola Toivonen. Nederlenderne krever imidlertid hele £12M for svensken, mens Liverpool kun er beredt til å betale halvparten av dette. I tillegg pågår det fortsatt samtaler om Utrecht-spissen Ricky van Wolfswinkel, og Hodgson skal heller ikke ha kastet inn håndkledet når det gjelder Bobby Zamora. Sky Sports News melder nå at Liverpool har lagt inn et offisielt bud på West Ham-spiss Carlton Cole. http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25809&zone=1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Høres temmelig desperat ut! SSN's Brian Swanson: Ryan Babel's helicopter might be heading towards West Ham not Spurs.Fra twitter. Endret 31. august 2010 av JR Ewing 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Måtte bare. (Bildet kommer fra en musikkvideo med Babel, ) Endret 31. august 2010 av WCH Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sykt mye som skjer nå plutselig hos mine klubber. West Ham har lyst på Babel, Liverpool ønsker Cole. Jeg vil ha begge her Ogude i Vålerenga er random og spennende, interessant å se om Babel kan dra til West Ham og om vi beholder Cole/Parker. Tipper det skjer ett eller annet i West Ham hvertfall. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Liverpool har bydd på C.Cole. Babel på vei til London. Bytteavtale på gang? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vanvittig hvordan det har tatt seg opp nå ja. Pavlutsjenko hviskes også, ser jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må ha denne i mine innlegg. Vil helst ikke miste Babel, men Cole vil jeg ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå