Gå til innhold

Transfer deadline day!

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joseph Yobo ser likevel ikke ut til å bli klar for West Ham. Hammers ønsket et lån, mens Everton krevde at det skulle bli en permanent overgang.

Anthony Vanden Borre derimot kan kanskje dra til West Ham, han har visstnok avslått et tilbud fra Hapoel Tel-Aviv og kan komme. Både West Ham og Tottenham er visst ute etter å ta et siste forsøk på å skaffe seg Ryan Babel.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Gøy gøy. Har sett på Sky Sports News (nå HD! :p wooohooo) den siste timen, og skal bare fortsette å se på det helt til kl 19 tenker jeg. Er så gøy. :)

Scott Parker trener med West Ham idag, Carlton Cole gjør det ikke.

Maefteda, Carlton Cole trener med England-troppen siden han er god nok, imotsetning til Parker! (:p) Så ja, det at han ikke trener med Hammers har ingenting å si.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hehe, hadde glemt det tc. Men uansett synes jeg Parker er god nok til å få en sjanse på England hvertfall. Han har vært vår beste spiller de siste 2 årene, mye bedre enn Upson som er på landslaget.

Det er en grunn til at kommentatorer og eksperter i England omtaler Scott Parker som West Hams kaptein, når det egentlig er Upson. Nemlig at Parker faktisk tar vilt ansvar. Håper for all del han ikke drar til Tottenham, selv om de er desperate på å få han inn siden han er bedre enn Huddlestone( :tease: )

Chimbonda ryktes inn... Skeptisk. Stanislas lånes ut til Leeds. Ja vel.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

John Cross:

Barazite may go out on loan from #Arsenal. #westham also fancy traore on loan. Juve and Brum keen
Schwarzer deal not quite dead, but not looking good for #Arsenal. Not down to Given staying but Stockdale out for 10 weeks was the breaker
Parker appears to be staying put at #whufc and will sign new 5 year deal worth 75k a week

Vi sitter igjen med svarteper nå igjen. Utrolig. Har null håp for sesongen nå.

Lenke til kommentar

Traore skulle jeg gjerne sett i West Ham, tror ikke det går. Herlig om Parker blir, utrolig viktig. Kan virke som det skjer mye i West Ham nå, ser etter høyreback, back-up keeper, midtbane og spiss. Tror på hvertfall 1 overgang inn.

Kanskje ikke Premier League, men Fegor Ogude har signert for Vålerenga. Midtbanespiller på A-laget til Nigeria. Helt sykt random signering, er i sjokk :p Spennende da.

Lenke til kommentar

Fra Twitter

redswedecom: Alex Kacaniklic and Dalla Valle signed for Fulham. Deal done. Confirmed by Swedish #LFC supporter group with Alex.

Da tipper jeg at Konchesky er klar innen få strakser. Skal bli greit å få inn en naturlig VB som Hogdson forhåpentligvis vil bruke. Dog kjipt å miste et stort talent i Dalla Valle.

Lenke til kommentar
Mirror hevder at Liverpool forhandler med en rekke klubber samtidig i et desperat forsøk på å sikre seg en spiss før transfervinduet stenger klokken 18.00 engelsk tid. De røde har nemlig ikke gitt opp håpet om å sikre seg Mario Gomez på lån fra Bayern München, og trass i at tyskerne har uttalt seg negativt om en slik overgang så skal det fortsatt pågå samtaler mellom de to klubbene. Det jobbes også opp mot West Ham og Tottenham, med tanke på henholdsvis Carlton Cole og Peter Crouch. Her skal Ryan Babel være et mulig bytte. Liverpool skal også ha henvendt seg til Manchester City i et forsøk på å låne Roque Santa Cruz. Her skal Lazio være ute i samme ærend. Roy Hodgson skal heller ikke ha gitt helt opp PSV Eindhoven-spissen Ola Toivonen. Nederlenderne krever imidlertid hele £12M for svensken, mens Liverpool kun er beredt til å betale halvparten av dette. I tillegg pågår det fortsatt samtaler om Utrecht-spissen Ricky van Wolfswinkel, og Hodgson skal heller ikke ha kastet inn håndkledet når det gjelder Bobby Zamora.

Sky Sports News melder nå at Liverpool har lagt inn et offisielt bud på West Ham-spiss Carlton Cole.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25809&zone=1

Lenke til kommentar

Sykt mye som skjer nå plutselig hos mine klubber. West Ham har lyst på Babel, Liverpool ønsker Cole. Jeg vil ha begge her :p

Ogude i Vålerenga er random og spennende, interessant å se om Babel kan dra til West Ham og om vi beholder Cole/Parker. Tipper det skjer ett eller annet i West Ham hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...