Gå til innhold

Transfer deadline day!


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SSN sirkulerer samme nyhetene om og om igjen og der avkreftes det at Adebayor skal være på vei til Spurs. Tror ikke du trenger å bekymre deg for mye, Hille.

 

Hadde egentlig et semiviktig møte på jobben i dag, men neida, jeg er så fotballidiot at jeg klarte å sno meg unna bare for å følge med på noe jeg likegod kunne lest når jeg hadde kommet hjem. Skjer jo ikke allverden på mårran likevel. Trist, men er man livsnyter, så er man livsnyter.:dribble:

Lenke til kommentar

£291,050,000 - Total transferspend for Premier League this window.

 

Hvor mye av dette tror dere Sheikene står for?

 

Sommeren 2008 ble det brukt 540 millioner pund på spillere av Premier League-klubber. Forrige sommer var tallet 480 millioner pund, i år er det i skrivende stund nede i 311 millioner pund. 130 av disse millionene har City brukt, altså enorme 42 prosent.

 

Selv om det går rett til helvete, går det ivertfall rett vei :dontgetit:

Lenke til kommentar

Wolves are ready to boost their attacking options after the recent exit of Andy Keogh by signing striker Marcus Bent on loan from rivals Birmingham City. Wolves are ready to boost their attacking options after the recent exit of Andy Keogh by signing striker Marcus Bent on loan from rivals Birmingham City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...