Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Etter å ha kastet bort fire poeng, og etter å ha sett hvor dårlige vi var i går, så vil det være en total katastrofe for dere med alt annet enn seier. Levner oss ikke mye håp i denne kampen.

Funker ikke. Du vet det. Jeg vet det.

Tro hva du vil, men jeg er blodseriøs. Dere må tåle et stort favorittstempel foran denne kampen. Selvsagt er det en åpen kamp sånn sett, disse oppgjørene lever sine egne liv, men alt peker mot Man Utd-seier om dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alt. Valencia, Carrick, Hargreaves (sjokk) mfl er ute med skade, samt endel spillere som Anderson, Obertan, Rafael og co ikke har nok kamptrening til å kunne delta. Alle disse hadde startet for LFC, i alle fall de fire første. Vår største stjerne, Rooney, er dessuten totalt ute av form. Darren Fletcher som også er vital for lagets maskin er også rusten. Evra har også slitt i innledningen, så vi snakker en stor andel av våre viktigste menn ute av sine ypperste form. Rio er nettopp tilbake fra skade og forsvaret vårt har vært sjeldent ustø foreløpig denne sesongen. Den siste biten lyder ikke som søt musikk når Miss Torres kommer på besøk.

De to spillerne jeg hadde vært livredd om jeg var LFC supporter er Berbatov og Nani. Spesielt the berb har vært til tider har vært different class sålangt denne sesongen, noe jeg aldri i mine villeste fantasier hadde trodd for noen uker siden. Jeg håper Rooney sitter på benken og at Macheda - Berba starter på topp.

Edwin

Brown-Vida-Rio-Evra

Nani-Scholes-Fletcher-Giggs

Berb-Macheda

Inn med gamlegutta.

Lenke til kommentar

Litt utdatert, men gjør jobben.

http://www.youtube.com/watch?v=-LTupB3gU8A

Begynner å nærme oss nå boys. Skal nok klare å sove i natt uten problemer, men i mårra kveld er det nok bare å glemme, lørdagskveld også naturligvis. Kommer til å være et nervevrak av dimensjoner som vanlig, noe jeg ikke ser frem til. Skjønner ikke engang hvorfor jeg gleder meg til kampen for dette mer tortur enn det er gøy. Merkelig med det.

Lenke til kommentar

Etter å ha kastet bort fire poeng, og etter å ha sett hvor dårlige vi var i går, så vil det være en total katastrofe for dere med alt annet enn seier. Levner oss ikke mye håp i denne kampen.

Funker ikke. Du vet det. Jeg vet det.

Tro hva du vil, men jeg er blodseriøs. Dere må tåle et stort favorittstempel foran denne kampen. Selvsagt er det en åpen kamp sånn sett, disse oppgjørene lever sine egne liv, men alt peker mot Man Utd-seier om dagen.

Det samme Man Utd-laget som for første gang i Premier League-historien slapp inn to mål på overtid i en kamp, og som har rotet bort fire sikre poeng i to av to bortekamper så langt i sesongen? Ligner ikke på det United-laget jeg kjenner. Dere, derimot kommer fra en solid seier i Europa League med b-laget.

Funker ikke. Ikke når jeg fortsatt lusker rundt på dette forumet.

Lenke til kommentar

Mot et Liverpool-lag som ikke har spilt en eneste virkelig godkjent PL-kamp til nå? Face it, dere er storfavoritter selv om alle kanskje ikke vil innrømme det. Fasiten - oddsen - sier det samme. Jeg liker ikke oppkjøringen til kampen, men skal innrømme at jeg liker å være underdog. Passer oss langt bedre enn å være favoritter, da skuffer vi som regel.

Lenke til kommentar

Når har dere siden tidlig nitti vært favoritter mot oss? Eller snakker du generelt.

Generelt. Liverpool gjør det som regel bedre i kamper hvor de er underdogs enn favoritter. Kan ha noe med motstanden og tilnærmingen til kampene å gjøre, men som regel hever vi oss da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...