Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To be honest, så tviler jeg på at den kiosken selger mer enn et brød i uka når det ikke er hjemmekamp. Til og med på Euro Aways er det glissent utenfor Bishops/Old Trafford.

Det er konge stemning på hele trikkelinja fra sentrum og opp mot Altrincham uansett, men prøv å få noen minutter inne på Bishops. Jeg har aldri blitt leg-sjekka der, så om du er 17-18 så er det null stress. Pete Boyle er kongen.

http://www.youtube.com/watch?v=fLZY8DihSZU&feature=related

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Howard Webb? Seriøst?

Game over. Ser ingen vits å spille engang.

Hehe, neida. Webb er englands beste dommer by far, selv om han har et skremmende ego.

Kan forøvrig garantere at United før(denne gangen også) straffe.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan forøvrig garantere at United før(denne gangen også) straffe.

Før vi straffe altså? Jeg avslører jinxen og ødelegger den med "Faen, Webb, han kommer garantert til å dømme i favør LFC. Vi blir helt sikkert bortdømt som på Anfield i fjor osvosv"

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Tror dette blir en jevn kamp, men i utgangspunktet skal dette være hjemmeseier. Ingen av lagene har imponert noe særlig i PL-åpningen. Manchester United er dog hakket hvassere enn Liverpool. Liverpools kamp mot Birmingham var bare nitrist for førstnevnte. Tipper H-U, Liverpool kommer ikke til å hente 3 poeng. Torres er ikke i nærheten av noe som kalles form engang.

Lenke til kommentar

Tror dette blir en jevn kamp, men i utgangspunktet skal dette være hjemmeseier. Ingen av lagene har imponert noe særlig i PL-åpningen. Manchester United er dog hakket hvassere enn Liverpool. Liverpools kamp mot Birmingham var bare nitrist for førstnevnte. Tipper H-U, Liverpool kommer ikke til å hente 3 poeng. Torres er ikke i nærheten av noe som kalles form engang.

Javel? Overbevisende hjemmeseire og to ulyksalige uavgjortresultat mot gode motstandere vi normalt sliter med på bortebane. Uten tre bøtter med uflaks hadde vi stått på 15p og ikke glem at vi tidvis lekte med Chelsea i CS uken før PL sparket i gang. Å tro meg, ikke mange lag kommer til å ta 6p borte mot Fulham og Everton. Om det er ikke er superimponerende, noe det ikke er, så er det helt på det jevne. United starter alltid sesongene med lav poengfangst, så dette er i tradisjonen tro. Spillemessig syntes jeg vi har vært ace sålangt i sesongen dog, med midtuken som et unntak. I den matchen var vi dirkete grusomme, faktisk noe av det verste jeg har sett av United i Champions League. Men det hører til historien av vi stilte vi med 10 endringer fra Everton kampen, inkludert et par spillere totalt ute av form og en midtbane blottet for kreativitet.

Om Arsenal hadde hatt like mye utur hadde Blackburn tatt poeng (noe de absolutt fortjente) og dere ville ikke scoret på overtid mot LFC. I fotball er det marginer som rår. Liverpool var likeverdige med Arsenal selv med 10mann, så jeg ville tatt en jekk-ned-pille om jeg var Gooner. Dere ligger allmektige 2p foran...

Når det gjelder denne kampen lever den et eget liv. Vi har en enorm fordel av å spille hjemme og har den soleklart beste troppen, men vi er ikke i vår aller beste form og Liverpool har et par karakterer som vet å straffe oss. Torres spesielt syntes jeg har det med å løfte spillet sitt når han endelig få prøve seg foran et ordentlig publikum på en stor stadion... ;)

Heldigvis er uavgjort et resultat ingen av lagene kan leve med (forsåvidt så kan de jo det, men dersom man ikke skal seile akterut og spille catch-up resten av sesongen) for jeg tror 0-0 hadde vært et realistisk resultat i år dersom poengfangsten for de respektive lagene hadde vært bedre.

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip

Javel? Overbevisende hjemmeseire og to ulyksalige uavgjortresultat mot gode motstandere vi normalt sliter med på bortebane. Uten tre bøtter med uflaks hadde vi stått på 15p og ikke glem at vi tidvis lekte med Chelsea i CS uken før PL sparket i gang. Å tro meg, ikke mange lag kommer til å ta 6p borte mot Fulham og Everton. Om det er ikke er superimponerende, noe det ikke er, så er det helt på det jevne. United starter alltid sesongene med lav poengfangst, så dette er i tradisjonen tro. Spillemessig syntes jeg vi har vært ace sålangt i sesongen dog, med midtuken som et unntak. I den matchen var vi dirkete grusomme, faktisk noe av det verste jeg har sett av United i Champions League. Men det hører til historien av vi stilte vi med 10 endringer fra Everton kampen, inkludert et par spillere totalt ute av form og en midtbane blottet for kreativitet.

Om Arsenal hadde hatt like mye utur hadde Blackburn tatt poeng (noe de absolutt fortjente) og dere ville ikke scoret på overtid mot LFC. I fotball er det marginer som rår. Liverpool var likeverdige med Arsenal selv med 10mann, så jeg ville tatt en jekk-ned-pille om jeg var Gooner. Dere ligger allmektige 2p foran...

Når det gjelder denne kampen lever den et eget liv. Vi har en enorm fordel av å spille hjemme og har den soleklart beste troppen, men vi er ikke i vår aller beste form og Liverpool har et par karakterer som vet å straffe oss. Torres spesielt syntes jeg har det med å løfte spillet sitt når han endelig få prøve seg foran et ordentlig publikum på en stor stadion... ;)

Heldigvis er uavgjort et resultat ingen av lagene kan leve med (forsåvidt så kan de jo det, men dersom man ikke skal seile akterut og spille catch-up resten av sesongen) for jeg tror 0-0 hadde vært et realistisk resultat i år dersom poengfangsten for de respektive lagene hadde vært bedre.

Jeg dro kanskje litt hardt i spakene, men jeg personlig mener det mangler noe med dagens Manchester United som de hadde før. Det er heller ikke til å børste under teppet at dere mangler kreativitet og bredde på midtbanen. Ett godt eksempel må være kampen mot Rangers der midtbanen er totalt blottet. Det hjelper ikke på saken at Valencia ble skadet, og at Giggs og Scholes begynner å tenke på pensjonsordningen. De holder fortsatt nivå, men jeg mener dere snart burde begynne å tenkte på å få inn nytt blod. Dere har jo alltids Carrick og Hargreaves, men det hjelper lite som setevarmere på Old Trafford.

Er totalt enig at det ikke er lett å sanke poeng mot Fulham og Everton borte, men måten dere mistet poeng på er litt bekymrede. Spesielt mot Everton. Jeg fikk bare sett de siste 15 minuttene av kampen, men det var ingen tvil om at Everton hadde tatt over kampen igjen. At Everton scorer er heller ingen overraskelse spør du meg. At det kommer to mål på overtid er selvfølgelig litt utur for Manchester United, men at de scoret i løpet av de 15 minuttene er noe som kunne skje. Det er noe et rutinert lag burde klare å holde ganske greit unna. Å ro i land en seier med to mål burde være grei skuring for et rutinert lag.

Er også enig med at disse kampene lever sitt eget liv. Så ønsker begge supportergrupper lykke til, og la oss håpe det blir en forrykende kamp :)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...