Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Filming? Nei. OVERDRIVING og uthaling av tid? Ja.

Nettopp. Punktum...

Nødvending å ta opp 200 ganger fordi man ble pissa tvert på og egentlig bare har seg selv å takke? Nei. Irrelevant og smålig? Ja. Alle har tatt alle poeng nå.

Jeg setter et punktum her selv tror jeg da dette blir for dumt. Fact er at dette er en karamell jeg og mine medsoldater skal suge lenge på. Jeg håper et tap for dere svir like mye som det gjør for meg nemlig :) God natt.

Endret av niko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror neppe noen mener Nani filmer i noen av de situasjonene der, altså at han filmer å kaster seg uten at det er kontakt.

Det filmen konstruerer det at Nani overspiller, noe som er sant. At Konchesky er treg inn i 2-3 taklinger iløpet av kampen er riktig, og han Nani legger seg er og selvfølgelig greit om han blir taklet. Poenget mitt er at mannen trenger ikke legge seg 6-7 ganger hver kamp som om han var blitt skutt. Det blir bare tåpelig..

Lenke til kommentar

Dette tullet du(/dere) lirer av deg om SAF og påpeke utallige ganger at Nani er ligaens styggeste hadde jeg vært flau av om jeg var deg/dere. Nani får blant annet en stygg skulder av Poulsen som er et soleklart kort, men dette nevner ingen, ikke engang Utd-supportere.

Jeg har ikke et sted utalt at Nani er ligaens styggeste, men jeg er overasket over at det var så galt.

Kansje de ikke nevner det for at det ikke var et soleklart gult kort?

Jeg hadde vert flau av å ha en medieklov til manager. Men enn så lenge har han fått fokuset bort fra eget lag. Uten å frata Berba noe, så var det mange snåle situasjoner fra United, Urutinert og ukonsentrert.

Mye tyder på at vi nok ikke alene om å se langt etter gullet i år.

Lenke til kommentar

Dette tullet du(/dere) lirer av deg om SAF og påpeke utallige ganger at Nani er ligaens styggeste hadde jeg vært flau av om jeg var deg/dere. Nani får blant annet en stygg skulder av Poulsen som er et soleklart kort, men dette nevner ingen, ikke engang Utd-supportere.

Jeg har ikke et sted utalt at Nani er ligaens styggeste, men jeg er overasket over at det var så galt.

Kansje de ikke nevner det for at det ikke var et soleklart gult kort?

Jeg hadde vert flau av å ha en medieklov til manager. Men enn så lenge har han fått fokuset bort fra eget lag. Uten å frata Berba noe, så var det mange snåle situasjoner fra United, Urutinert og ukonsentrert.

Mye tyder på at vi nok ikke alene om å se langt etter gullet i år.

Var du flau da dere hadde Benitez som manager?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var vell ikke alt i Facts talen som var like skarpt. Dog opplevde jeg Benitez som en stor(på flere måter :p) manager, noe som viste ekstra godt da han dro.

Jeg følte ikke at han startet noen konflikter, eller jaktet på problemer. Hengte ut motspillere osv

Måten han styrte LFC(personalpolitikk) på har jo vert diskutert, men jeg mener at vi ikke kan vite nok om dette til å si noe sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...