Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Det var aldri noen tvil om kvaliteten

Neida, slettes ikke. Derfor tok det bare 2 år før man kunne si det.

Benitez svarer på Fergusons kritikk

United-manager Ferguson benyttet dagene i forkant av dagens kamp til å lange ut mot tidligere Liverpool-manager Rafael Benitez. Nå har spanjolen svart på kritikken.

- Jeg er oppriktig overrasket over at en rutinert og betydningsfull manager som ham sa ting som dette, og snakket så mye om meg, tatt i betraktning at jeg har vært i Italia i tre måneder, sier Benitez i en uttalelse til Inter Milans offisielle webside.

- Jeg har kun en ting å tillegge, og det er at Liverpools supportere kjenner historien og vet hva som er sant. De vet også at det er lett å innta rollen som overdommer når du har sittet med makten i 24 år, legger han til.

:D:love:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig å lese igjennom kamptråden, uvant at den ikke er fylt til randen av Berbahets. Men i stedet dyrking av Mr Silkefot. Jeg liker det, jeg unner han dette noe vanvittig!

Det var aldri noen tvil om kvaliteten

Neida, slettes ikke. Derfor tok det bare 2 år før man kunne si det.

HE! HE! Hadde det vært tvil om kvalitetene hans hadde han neppe blitt kjøpt for over 300mill, eller hva tror du?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Hehe, prøver dere å si at Berba sine kvaliteter ikke har vert diskutert? Bare se i United forumet her feks.

Hva har diskusjonene på dette, eller noen andre slags forum med saken å gjøre? Ferguson har aldri tvilt på ferdighetene til Berbatov, og det gjenspeiles også i at han faktisk var villig til å punge ut så vanvittig mye penger for han.

Hva supportere skulle mene om Berbatov, eller noen andre United-spillere er nok Ferguson knekkende likegyldig til.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Er da forjell på å diskutere ferdighetene til Messi, Ronaldo og Berbatov. Tråden heter tilogmed passer berbatov inn i United. Vet at første innlegget går ut på at han ikke har gjort det så så ille. Men dere(United fansen) har ikke vært fornøyd med Berbatov har gjort i United drakta. Hadde dere vært fornøyd med han hadde aldri en slik tråd blitt lagd.

Godt mulig at enkelte har vært fornøyde med han, men det har gått fra mange negative kommentarer til bare positive.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

SAF snakker for sin egen (og antageligvis støtteapparatet og spillergruppen) del. Tråden ble laget for diskusjon rundt temaet da deler av United-supportere var usikre på Berbatov. Det er en god del som har hatt troen på Berbatov hele veien. Niko blant annet. Nå kan jeg ikke huske noe Berbatov-utbrudd av meg selv heller, men det er godt mulig jeg har diskutert om en annen spiss kunne passet bedre inn enn den slepne bulgareren.

Det var for øvrig utrolig deilig å se Meulensteens glede over Berbatov på sidelinjen. En mann som utvilsomt har hatt troen på Berbatov. Vi er utrolig heldig som har han (Meulensteen).

Lenke til kommentar

Alt Ctrl, NK og Hyrlen mfl har elsket Berba fra dag en og alltid ment at the Berb var topnotch, så å plassere disse i kritiker-bås blir helt feil. Undertegnede og tc47 er/var nok hans hvasseste kritikere og jeg har ikke gjort annet enn å svelge kameler på alle fronter i hele kveld. Jeg kritiserte en spiller jeg mente (noe jeg fortsatt står for) leverte langt under det vi kunne forvente og gav han pepper for det, men ingen har betvilt mannens ferdigheter/potensiale.

Tok feil så det sang i mine påstander om at Berba ikke var rett match for United og nyter det til det fulle. Berbatov har vunnet hjertet mitt med brask og bram i dag, selv om han var på god vei etter en nydelig sesonginnledning. Det virker som han har tonet ned kroppspråket og sturingen, men likevel "forblitt" den samme gamle. Med hat trick mot LFC er han uansett foreviget i historiebøkene og i alle rødes pumpemaskin.

Nå har han dessuten bygd seg opp en kvote. Nå er det ålright å ha noen dårlig kamper, fordi han imo har bevist sin nytteverdi også i toppkamper.

Flott dag for Man Utd, men en enda bedre for Berba, for jeg er neppe den eneste kritikeren han vant over i dag...

Edit: Eh, hvordan kunne jeg glemme Niko, tidenes Berba fan. My bad holmes!

youWereRight.jpg

Endret av Goldwing
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Syntes da det.

Men da var den tiden på året omme. Always a pleasure Småers, litt leppevirksomhet har blitt tradisjon og jeg syntes ikke vi hadde sett nok sålangt i tråden. Måtte smøre på med en siste før det var kvelden.

Skal bli godt å hovere enda mer etter tre enkle på Anfield. Over og ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...