Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er utvekslingsstudent, og klarte å ødelegge sofaen etter Berbatov sin brasse, men det var verdt.. Tidenes dag og kamp og innvie min nye Berbatov drakt, hele fyren e himmelsk :love:

Edit; kom til å tenke på noe, nedenfor navnet mitt, er det bilde av Berbatov der? Når jeg skriver innlegg så er det ingen bilde der, men oppe på profilen min er det bilde av godgutten :hmm:

Endret av RedLegend
Lenke til kommentar

Sier meg til dels enig med Hegland her, United har vist svakhetstegn bakover i starten av sesongen, noe som da har kosten dem 4 poeng, og holdt på og koste dem 2 til idag. Bare en fantastisk Berba som redder dere. Spennende å se om dere kommer til å ha dette problemet i løpet av sesongen, eller om bare alt kom på engang.

Nani er cunt btw, mye verre enn Ronaldo noengang var, men han begynner å bli jævla god nå, assistmaskin som faen.

Chelsea er forøvrig ikke ustoppelige til hvem enn det var som skreiv det, spiller drittfotball og møter drittlag. Tror det skal bli vanskelig, men regner med at dem spreker rundt juletider i år senest og tar en 3 plass. Er ikke vanskelig å se ut som en har stor kuk når en sammenligner med jenter.

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger filmet Nani i dag? Eg fikk med meg to tror eg. Den med poulsen er så patetisk som det overhodet kan bli.

Men så skulle jo han skalla løken på venstre kant muligens hatt rødt slik han holdt på og.... Går vel opp i opp i drittsekkpoeng vil eg si. Dægern han Konschezcsky var piss i dag. Måtte jo jukse hele tiden for å få til noe som helst.

Lenke til kommentar

Nani er fra Portugal, han kommer aldri til å gi seg. Spesielt ikke når Ronaldo fikk lov til å holde på slik hele tiden.

Liker Nani dog. Fantastisk god spiller, som faktisk kan gjøre at Valencias skade ble en gevinst for Man Utd. Tror Nani blir blant verdens beste som fast på høyrekanten.

Lenke til kommentar

Fryktelig enig CCola. Hater sånn uthaling av tid. Og blir jo bekymret for skade hver gang og.

Det er et fryktelig irritasjonsmoment både for motstandernes fans og oss selv. Nani er en spiller man kun kan elske fordi han spiller på laget ditt. Han er dritgod blitt, og kommer til å bli enda bedre. Men skulle gjerne sett han legge fra seg de unødvendighetene.

Det verste er at eg såg minst en gang at united spillere var borte til Nani og maste på å få han opp fra gresset. Tror bla. Fletcher skulle ta et frispark eller noe og var borti Nani for å få fart i ræven hans. Så eg tror det er noe de prøver å få slutt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...