Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kunne faktisk ha rana dere mer om dommerene hadde fulgt bedre med, dog hadde de det så hadde dere også dratt fordel av det.

Torres skulle hatt frispark i forkant av Berbas første mål.

Dere skulle hatt et rødt kort for takling av bakeste mann.

Han håndball backen vår må ta seg en bolle, hva med å holde stolpen istedet for ballen?

Håpløs fordel dømming på en av de situasjonene vi faktisk skapte noe.

Hadde jeg vert United supporter hadde dette vert en seier med bismak ene og alene pga Nani, om det er aldri så mye Rivaloppgjør. Kudos for at dere slakter ham selv forresten.

Jeg synes ikke vi var så dårlige i andreomgangen, men sum sumarium så vinner United fortjent. Ikke så rart når vi må under med 2 mål før vi begynner å spille fotball.

Merkelig nok svir dette tapet relativt lite.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar det ikke så tungt faktisk, var forberedt. Tror man kan telle på en hånd hvor mange ganger Poulsen har spilt fremover på banen i sesongåpningen. Gerrard uten tvil Liverpools beste, men fornøyd med Meireles og faktisk Torres også. Torres har ingen lett jobb. Han jobber hardt, vinner ballen flere ganger og skaffer de to dødballene målene kom på. Han var ikke så jævla sippete som han pleier i dag, og det hjelper mye. Ellers var det ganske tafatt, Cole var elendig. Det jeg er mest fornøyd med i dag er at vi i det minste klarer å holde på ballen og spille mer enn to pasninger innad i laget. Selv om det ikke er blendende angrepsspill gjør det til at vi ikke blir pressa konstant. I de første rundene har vi slitt med dette, men bedre i dag. Og at vi ikke gir opp, men kommer tilbake på 2-0. Neste gang passer vi litt bedre på Berbatov foreslår jeg, faen for en spiller.

Hei avsnitt!

Edit: Forøvrig helt jævlig håpløst av Koncehsksyaajfa og skulle stå BAK Reina på det ene målet. Latterlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Full fortjent seier til United, gratulerer med det.

Nå sitter jeg bare her og er forbannet over alle tenåringsjentene på Facebook som er så glad for at United vant og de ikke vet hvem Berbatov er engang.

Forbanna medgangssupportere.

Du sliter med disse du også, ja? Fy faen, blir så jævlig provosert...Den ekte United-fansen skal selvfølgelig få lov til å feire, men disse bedritne jentene ødelegger søndagen min enda mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Full fortjent seier til United, gratulerer med det.

Nå sitter jeg bare her og er forbannet over alle tenåringsjentene på Facebook som er så glad for at United vant og de ikke vet hvem Berbatov er engang.

Forbanna medgangssupportere.

Du sliter med disse du også, ja? Fy faen, blir så jævlig provosert...Den ekte United-fansen skal selvfølgelig få lov til å feire, men disse bedritne jentene ødelegger søndagen min enda mer.

Føler med dere på den fronten. Personlig så skriver jeg aldri om fotball på facebook fordi jeg blir så evig provosert når andre skriver dritt etter et forsmedelig nederlag. En jævla uting. Folk som "liker" United på facebook og som ikke er interessert i fotball bør steriliseres, for de ødelegger ryktet vårt. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om denslags, for alle lag som vinner får slike med på lasset, men jeg vet hvor mye jeg hater disse sjøl, så dere får min sympati for den. Finnes dem som holder med LFC bare for å "være god supporter" og fordi klubben har vunnet mye også, men som ikke bryr seg døyten når det går i mot. Hat.

Gleder meg allerede til neste PL runde. LC i midtuka, men det er ikke helt det samme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Liverpool skapte ingenting, og var avhengige av avgjørelser fra linjemannen for å komme tilbake i kampen, er den smått utrolige kommentaren fra skotten."

Haha, denne rotta blir bare mer og mer senil for hver helg.

Er da lov å gni det inn vel? Med et glimt i øyet? Og du gikk rett på kroken hans :).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er viktig å ta tre poeng mot bunnlag, spesielt på eget gress, så skjønner hvorfor Fergie er lettet. :cool:

Jepp. Bunnlagene har en tendens til å heve seg mot united og ha marginer som ikke ligner grisen. Og når Evans tar lett på motstanderne så kan de fort slippe inn i kampen igjen. Smått utrolig at de klarte å lage to mål slik de spilte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...