Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en fantastisk kamp. Første omgang var kjedelig, men andre omgang var helt syk. Kudos til Liverpool som faktisk gjør noe med spillet sitt, men ingen var større enn Berbatov idag. Fy faen for en fantastisk spiller. Lurer på hva alle haters sier idag.

"Berbatov spiller kanskje bra mot Wolves og Newcastle, men han makter ikke å spille bra i de store kampene." Slike type innlegg blir det vel færre av idag.

Synd for Liverpool at det glipper, men det er veldig fortjent kampen sett under ett at Man Utd vinner idag. Men alt er ikke bare fryd og gammen heller, for det er ikke sunt å miste ledelsen så ofte som Man Utd gjør. Og med Rooney helt ute av form tror jeg Man Utd skal få slite mot vanskeligere lag enn Liverpool.

Lenke til kommentar

Berbatov = pure class. For en spiller, for en dag, for noen scoringer. Helt rått det han drev med i dag. Berba-haterne for spise opp ordene sine. :wee:

I vår ar vel nesten alle supportere på forumet her Berbatovhatere. Var ikke mange gode ord å hente for han fra dette forumet da. Jeg nevnte det i vår at litt av grunnen til at Berbatov ikke fikk vist sin beste side er fordi Rooney var outstanding og tok hele showet. Nå har han sluknet, og Berbatov viser klasse og tar over der han slapp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

DEILIG! DEILIG! DEILIG! BERBA! BERBA! BERBA!

Fletcher går på en juniorfeil på frisparket til gerrard, men uansett er det der en variant jeg ikke har sett før på frispark. Smart av Koncheshvafaenhanheter.

Berbatov = pure class. For en spiller, for en dag, for noen scoringer. Helt rått det han drev med i dag. Berba-haterne for spise opp ordene sine. :wee:

I vår ar vel nesten alle supportere på forumet her Berbatovhatere. Var ikke mange gode ord å hente for han fra dette forumet da. Jeg nevnte det i vår at litt av grunnen til at Berbatov ikke fikk vist sin beste side er fordi Rooney var outstanding og tok hele showet. Nå har han sluknet, og Berbatov viser klasse og tar over der han slapp.

Du får lete fram og se om NK, Latias eller undertegnede var iblant disse da ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nydelig kamp. Det er svakt å slippe inn to. Dog jeg har forståelse for at vi er redde for Torres. Fletcher skal ha smekk for murarbeidet.

Resten er knallbra. Berbatov er Gud. Ekstremt bra start på sesongen.

Og jeg skulle veldig gjerne ha sluppet å se Nani filme.

Berbatov har sine fans også, og jeg tror alle vil se at han lykkes.

Lenke til kommentar

Faen meg helt utrolig å se den lavmålte griningen til dere United fans. Dere har knust oss i hele kampen, og i det vi flakser inn 2 mål, som er totalt ufortjent, begynner hele gjengen å grine som noen små fjortenåringer. Det er nesten så gøy å lese at jeg pisser på meg.

At dere ikke skjønte at dere kom til å vinne denne kampen er nesten gøy. Begynn å grine når dere møter litt motgang for fucks sake.

Og DJ_Dark. Gå å heng deg :-)

Hvem pissa i brusen din? Regner med at hele gjengen her inne fryktet at vi kom til å rote bort tre sikre poeng - i nok en kamp.

Lenke til kommentar

Faen meg helt utrolig å se den lavmålte griningen til dere United fans. Dere har knust oss i hele kampen, og i det vi flakser inn 2 mål, som er totalt ufortjent, begynner hele gjengen å grine som noen små fjortenåringer. Det er nesten så gøy å lese at jeg pisser på meg.

At dere ikke skjønte at dere kom til å vinne denne kampen er nesten gøy. Begynn å grine når dere møter litt motgang for fucks sake.

Tenkte det samme i stad. Var veeeldig mye grining på 2-2.. Menmen, det skal ikke jeg legge meg opp i..

Lenke til kommentar

384531-ronaldmcgtfo_super.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...