Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meireles emmerged inn på trening og Cole er tilbake fra suspensjon. Aldri i verden at LFC stiller med Lucas og Poulsen sentralt i morgen. Gerrard og Lucas sentralt. 100 spenn.

Hvorfor ikke? Hodgson er ikke kjent for å være den mest offensive treneren i verden.

Leiva - Poulsen

Cole - Gerrard - Meireles

Torres

Hadde vært så forbanna typisk om Lucas scoret i mårra, så mye dritt som han får. Lukter en ljusarykkare lang vei..

Haha, vi får vel høre det av Liverpool-supporterne resten av sesongen om det faktisk skjer. :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Hodgson er ikke kjent for å være den mest offensive treneren i verden.

du Birminghamkampen? Om Roy stiller med den samme midtbanen når de har Cole og Meireles tilgjengelig så går han Fat Waiter en lang gang angående studpiditet. Den dårligste midtbaneduoen i ligaen spiller ikke mot United på Old Trafford.

Nonetheless, så håper jeg denne slår meg i trynet igjen i morgen, for da har vi virkelig ingenting å frykte.

Lenke til kommentar

Lucas og Poulsen kan ikke starte, da er det virkelig krise. Hodgson må ha sett det samme som alle andre, noe annet er jo bare utenkelig. Selv om jeg kanskje ikke ville blitt ekstremt overrasket hvis så skjedde, er jeg ganske sikker på at trioen Lucas, Meireles og Gerrard starter i morgen og at Poulsen holdes unna gresset.

Lenke til kommentar

du Birminghamkampen? Om Roy stiller med den samme midtbanen når de har Cole og Meireles tilgjengelig så går han Fat Waiter en lang gang angående studpiditet. Den dårligste midtbaneduoen i ligaen spiller ikke mot United på Old Trafford.

Nonetheless, så håper jeg denne slår meg i trynet igjen i morgen, for da har vi virkelig ingenting å frykte.

Viktig å ikke undervurdere de. Liverpool er desperate etter seier og ingenting mer hadde hjulpet mer på selvtilliten enn en seier mot oss på Old Trafford. De vil nok gå rett i strupen på oss fra første sekund og gjøre absolutt alt de kan for å vinne.

Jeg er redd vi blir overløpt i morgen.

Lenke til kommentar

Viktig å ikke undervurdere de. Liverpool er desperate etter seier og ingenting mer hadde hjulpet mer på selvtilliten enn en seier mot oss på Old Trafford. De vil nok gå rett i strupen på oss fra første sekund og gjøre absolutt alt de kan for å vinne.

Jeg er redd vi blir overløpt i morgen.

Jeg hører folk sier så, men om jeg undervurderer de har vel liten eller ingen impact på hvordan kampen i morgen ender.

På en annen side, så er jeg fullstendig enig i det andre du skriver. Det sier seg selv at LFC kommer til å kjempe fletta av seg for å ta poeng om 15 timer. Overprestasjoner, at Vidic snubler i egen lisse etc., skal vi ikke se bort i fra. Det er slike ting som gjør denne kampen til et helvete å se på for en sart sjel som meg selv.

Poenget mitt står. Alt annet enn seier er til å hoppe ut vinduet av i morgen.

Lenke til kommentar

Blir vi overløpt og taper på innsats i mårra så kommer jeg til å bikke over i sinne. Nå har gutta brukt opp drite-seg-ut kvota for en stund og viljen/innsatsen mot Rangers var langt under pari. Forlanger at vi minst er på samme tenningnivå som LFC, minst.

Tipper LFC stiller en 5.4.1 med trioen Hewitt nevner i midtbaneleddet, der Gerrard skal støtte opp om Torres. Det bør gi oss rom i offensiven, samtidig som vi må være mer påpasselig når vi kaster folk i angrep. Jeg frykter Torres vs Vidic på kontringer...

Lenke til kommentar

Meireles emmerged inn på trening og Cole er tilbake fra suspensjon. Aldri i verden at LFC stiller med Lucas og Poulsen sentralt i morgen. Gerrard og Lucas sentralt. 100 spenn.

Kan bare ikke skje. Som Hewitt sier så må Hodgson ha sett det alle andre så forrige helg. Kan ikke starte med Poulsen/Lucas. Er jo en parodi på en midtbane. Kan hende at vi spiller med Gerrard/Lucas sentralt og Cole bak Torres. Det spørs jo om Meireles spiller.

Lenke til kommentar

Tipper Gerrard og Lucas med Cole bak Torres er det mest sannsynlige. Men Cole på kanten, Gerrard bak Torres og Lucas - Meireles er vel ikke sååå usannsynlig siden Kuyt er skada. :hmm: Men må si jeg har mest lyst på Babel på kanten i denne kampen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hadde vært noe hvis selveste Gary Neville hadde avgjort på overtid slik som Oshea gjorde for noen sesonger siden. Selv om det hadde sannsynligvis endt med rødt kort og flere kampers karantene :D Bare se for dere den syke feiringa til Neville!

Han fortjener virkelig et mål mot den klubben han så inderlig hater

• Liker 1
Lenke til kommentar

Like nervøs som alltid, om ikke mer... akkurat nå er Liverpool såpass svake at et tap vil være enda med uutholdelig. United har virkelig noe å bevise nå, med tanke på dårlige resultater i de to forrige kampene våre. Blir antakeligvis fosterstilling, løs mage og perioder med strigråting i et par timer før kamp i morgen. The usual, med andre ord.

Stoler på at gutta ordner opp, det må dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...