Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Det er bedre å la andre tro du er dum enn å åpne kjeften og fjerne all tvil, guttorm. Benitez gjorde ikke annet enn å syte over manglende midler og brukte til stadig United som eksempel på "noe han bare kunne drømme om" - vel, realiteten var at både han og LFC har brukt mer netto enn United. Spanjakken forvaltet ikke pengene godt nok og har vært med på å kjøre LFC i uføre, end of discussion.

Håper virkelig at Hodgson tar med seg sitt LFC og legger seg ned og "tar i mot" på Søndag, slik han pleide med Fulham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som savner Benitez?

Har egentlig ikke nerver til å skrive noe. Redd for at man jinxer hele greia. Mitt eneste håp for i morgen er at Rooney skjerper seg, og Berba og Scholes fortsetter med storspillet. *kaster salt over skuldra og hopper i ring mot klokka på gulvet*

Sar

Neville - Vidic - Rio - Evra

Nani - Scholes - Fletcher - Giggs

Rooney - Berbatov

Given.

Eneste lyspunktene jeg ser med Valencias skade er at Nani vil få høyrekanten uansett nå. I tillegg til at Game sin Obertan får mer matching.

Jeg vil bytte Neville med Brown og Giggs med Park. I morgen må det kjempes, fisefint spill fra Giggs holder ikke.

Fulham kjempet oss i hjel i fjor, frykter Hodgson kommer til å prøve det samme i morgen.

Lenke til kommentar

Det er bedre å la andre tro du er dum enn å åpne kjeften og fjerne all tvil, guttorm. Benitez gjorde ikke annet enn å syte over manglende midler og brukte til stadig United som eksempel på "noe han bare kunne drømme om" - vel, realiteten var at både han og LFC har brukt mer netto enn United. Spanjakken forvaltet ikke pengene godt nok og har vært med på å kjøre LFC i uføre, end of discussion.

Håper virkelig at Hodgson tar med seg sitt LFC og legger seg ned og "tar i mot" på Søndag, slik han pleide med Fulham.

På seg selv kjenner man andre.

Benitez hadde det sportslige ansvaret i resultat utviklingen, han var delvis ansvarlig for den svake sessongen vi hadde i fjor. Dog glemmer "alle" at han også var ansvarlig for vår beste sessong i ligaen på 2 ti år sessongen før. Han førte oss gjerne i uføret rent sportselig, men økonomisk, nei!

Lenke til kommentar

Spiller Park i mårra vinner vi ikke. Personlig er jeg drita lei kjingokongkinnamannen, han er så treig og ukreativ at det er til å kaste opp av. Giggs sine erfaring, innleggsfot og "smartness" (haha, stikk til Sting!) kan fort bli uvurderlig, så jeg vil ha med Ryan.

Haha, brenn. Visste det var en liten Nils Johan Semb i deg.

Er ikke veldig fan av Park selv, men han gjør seg, som sagt, ofte bra i storoppgjørene. Dere har vel ikke glemt hvem som avgjorde på OT sist? Alternativet måtte evt. være Fletcher ut til høyre og Nani på venstre, men hvem skal da spille sentralt med Scholes? En kamprusten Anderson?

Jeg er overraskende rolig mtp. i morgen, men tenker at nervene dukker opp i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Spiller Park i mårra vinner vi ikke. Personlig er jeg drita lei kjingokongkinnamannen, han er så treig og ukreativ at det er til å kaste opp av. Giggs sine erfaring, innleggsfot og "smartness" (haha, stikk til Sting!) kan fort bli uvurderlig, så jeg vil ha med Ryan.

Haha, brenn. Visste det var en liten Nils Johan Semb i deg.

Er ikke veldig fan av Park selv, men han gjør seg, som sagt, ofte bra i storoppgjørene. Dere har vel ikke glemt hvem som avgjorde på OT sist? Alternativet måtte evt. være Fletcher ut til høyre og Nani på venstre, men hvem skal da spille sentralt med Scholes? En kamprusten Anderson?

Jeg er overraskende rolig mtp. i morgen, men tenker at nervene dukker opp i morgen tidlig.

Denne midtbanen

Nani - Fletcher - Scholes - Giggs

Eier denne midtbanen

Fletcher - Scholes - (whoever) - Nani

For det første svekker man Fletcher og høyrekanten ved å dytte han ut på kanten. For det andre svekker man sentralmidtbanen siden arbeidshesten er ute av posisjon. Fletcher har også en god tendens til å spille godt i store kamper, og da er det bedre å bruke han i riktig posisjon. For det tredje er Nani langt bedre på høyre enn venstre. For det fjerde har vi ingen skikkelig sentralmidtbanespiller klar for å ta over plassen til Fletcher. For det femte er det sannsynligvis bedre å bruke den vanligste midtbanekombinasjonen vi har brukt hittil.

Lenke til kommentar

Enig der, Alt-Ctrl. Om Park starter i morgen river jeg meg i håret av SAF. Har vært bøtta i hele år og mista mye av spark-en han hadde før. Er faktisk ingen fan lenger. Aldri vært noe fanboy av Kuyr/Tevez/Park-typen uansett som demmer opp for mangel av kreativitet med overdrevet ofring, men Park hadde i det minste en god del brudd og inngrepner før. For min del:

VDS

Neville/OShea - Vidic - Rio - Evra

Rooney - Berbatov

Dette skal være seier. Jeg finner meg ikke i halvhjerta taklingsforsøk, tap av andreballer eller slurvepassninger.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

4-4-2 er ikke formasjonen vi bør spille mot Liverpool. Vi husker jo alle hva som skjedde sist vi spilte 4-4-2 mot de, da tapte vi 1-4. Vi har tapt mye mot Liverpool fordi de har vært mere aggressive enn oss, vist en større innsatsvilje, og vunnet krigen på midten.

Vi har for dårlig midtbane dessverre til å spille 4-4-2 mot storlag, og vi må ha 3 på midten. Noe annet enn det er selvmord.

------------VDS-----------

Oshea---Vidic---Rio---Evra

-----Fletcher---Scholes---

Nani---------Park-----Giggs

-----------Berbatov--------

En mulig formasjon. Bakre rekka er bankers, jeg vet at Neville kanskje er en mann man bør ha med mot Liverpool men jeg føler meg mye tryggere på Oshea. Fletcher og Scholes er selvfølgelig bankers. Park vil jeg ha med på fordi han er en duracellkanin som er genial å ha i storkamper, han gir alltid 100% og er god defensiv. Et ekte arbeidsjern.

Berbatov ble jo lovt spilletid i denne kampen av Ferguson så det får han nok. Han har aldri vært spesielt god mot store lag før så det skal bli spennende å se han. Han har jo også spilt mye bedre enn Rooney så langt i denne sesongen. Hans teknikk, førstetouch og evne til å holde på ballen kan komme til nytte. Bare han ikke blir lat og gir alt så tror jeg han vil gjøre en god figur.

Jeg skulle gjerne hatt Rooney med i denne kampen, men etter et fiasko VM, forferdelig spill i kampene han har spilt for oss, og utroskap fortjener han ikke å starte.

Også redd for at Rooney ville kommet til å sutre i kampen, noe slikt som Torres gjorde forrige gang på OT.

Endret av Saitek1236456
Lenke til kommentar

Hadde faktisk ikke fått med meg tråden og satt og lurte på hvorfor det var så lite aktivitetet dagen før kamp, men her er den jo.

Ingen Park fra start, vær så snill. Vi spiller hjemme, pøs på offensivt. Nani, Berbatov, Rooney, Giggs og Scholes er alle velkomne i startoppstillingen.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker begge lag lykke til i denne kampen.

Jeg tror Man Utd vinner 2-0 eller 3-0 avhengig av formen de har i morgen.

Jeg tror Man Utd stiller slik:

Edwin van der Sar

John O'Shea - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Darren Fletcher - Paul Scholes

Nani - Ryan Giggs

Dimitar Berbatov - Wayne Rooney

(4-2-2-2)

Ellers så kan de stille mere offansivt:

Edwin van der Sar

John O'Shea - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Darren Fletcher - Paul Scholes - Ryan Giggs

Nani

Berbatov - Rooney

(min yngdlinsformasjon 4-3-1-2).

Lykke til begge Røde. :-)

Lenke til kommentar

4-4-2 er ikke formasjonen vi bør spille mot Liverpool. Vi husker jo alle hva som skjedde sist vi spilte 4-4-2 mot de, da tapte vi 1-4. Vi har tapt mye mot Liverpool fordi de har vært mere aggressive enn oss, vist en større innsatsvilje, og vunnet krigen på midten.

Vi har for dårlig midtbane dessverre til å spille 4-4-2 mot storlag, og vi må ha 3 på midten. Noe annet enn det er selvmord.

Tøv. Tøys. Tull. Så du CS kampen mot Chelsea? Å slenge Park inn i morgen er på trynet. Han har sækka i utallige kamper på rad, og nå er det kun ryktet som duracellkanin han spiller på. Dette er ikke kampen for Park og det er ikke kampen for å avvente eller se ann situasjonen. United MÅ hardt ut fra startblokka.

Ang. OShea/Neville er jeg usikker. OShea er for meg et naturlig førstevalg blant de to, men i år har han virkelig ikke prestert. Balltap og posisjoneringen har vært grusom. Dog, noen gode bryt og hatt litt flaks (m.t.p. statestikken hans sålangt).

Også har vi Berbatov alene. Nei, takk. Spilte forøvrig en god kamp alene sist, men dette er også den første virkelig gode kampen han hadde uten partner og på langlanglang tid. Rooney er alltid tent og er en perfekt makker til Berba som virkelig er i slaget.

Det skal i prinsippet være overkjøring i morgen om vi ser på spillet til de to lagene i sin helhet i de første ukene av sesongen. Dessverre funker ikke fotball sånn.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Dette skal være seier. Jeg finner meg ikke i halvhjerta taklingsforsøk, tap av andreballer eller slurvepassninger.

Enig. Liverpool er (tilsynelatende) helt ute av form i ligaen, forventer høy tenning (men ikke rødt kort-tenning) harde taklinger og mange mål (til oss).

Edit: Park har for øvrig mistet stempelet som Duracell kanin hos meg for lenge siden. Kan som regel se tydelig på han at etter 70minutter er langt mer sliten enn resten av spillerne, selv om han ikke har løpt så voldsomt mye mer.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Enig med Niko, Hyrlen, Jørgen, mfl. Vi spiller på hjemmebane og da er det vi som skal angripe. En Park i form er grei å ha i knalltøffe bortekamper, men det blir for drøyt å bruke han hjemme mot et defensivt som mest sannsynlig stiller med Leiva og Poulsen fra start.

Neville har erfaringen og vet hvor viktig denne kampen er. Rio ble savnet mot Fulham og Everton, så håper han spiller. Blir spennende å følge spillere som Nani, Scholes og Berba, alle er i knallgod form.

VDS

Neville - Vidic - Rio - Evra

Rooney - Berbatov

Lenke til kommentar
Park i form er grei å ha i knalltøffe bortekamper, men det blir for drøyt å bruke han hjemme mot et defensivt som mest sannsynlig stiller med Leiva og Poulsen fra start.

Meireles emmerged inn på trening og Cole er tilbake fra suspensjon. Aldri i verden at LFC stiller med Lucas og Poulsen sentralt i morgen. Gerrard og Lucas sentralt. 100 spenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...