Gå til innhold

ps3 hakker i filmer fra HDD

Hakker filmer spilt av fra harddisk på din ps3?  

12 stemmer

1. 1. Hakker filmer på din ps3 spilt av fra hdd?

• ja
      0
    • nei
    • av og til
      0

Anbefalte innlegg

var nede og byttet ps3 ista. 0 problemer. hakker enda på cod og i film. føles som det er litt værre, men kanskje innbilling.

på COD så hakker det på online private match og online. løper rundt helt smoth og rondomly hakker det. mistenker det kan ha noe med at NATer strict eller nettet. i 2 player er det bedre.

på bad compeny 2 hakker det ikke slik. men der blir ting litt uklart når jeg svinger. men var slik på forgje konsoll og min brors så det er kanskej spillet.

men den virker identisk med den forgje jeg hadde bare ikke fikk svart skjerm:p

hvordan er ps3 phat 80 gb mot ps3 slim? er phat bedre? er på kanten å vurdere å gå tilbake til den gamle feite konsollen. lest på nett at den nye som jeg har cech-2104a har mindre og billigere vifter.

Skal teste litt mer på COD med en annen plate og på et annet nettverk. syns det er veldig rart det hakker slik på cod. alt er smoth og av og til hakker det (ca hvert 15 sek skal teste mer å ta tiden på det). må vel være nettet eller plata (litt ripete) da det hakker ca likt på COD mw2?

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har NAT 2 betyr det at PS3 din har fått alle de nødvendige portene åpen. NAT 2 er det beste du kan få om du bruker trådløs nettverk. Hvorfor det hakker hos deg da kan være at du har treigt internett eller noen i huset ditt driver å laster ned noe med stor hastighet osv. Mye internett med andre ord.

Lenke til kommentar

Modern warfare 2 porter som må være åpen for online spilling:

* UDP 1500 (outbound)

* UDP 3005 (outbound)

* UDP 3101 (outbound)

* UDP 28960

Om du har fått ruter med modem så skal alt være greit egentlig. Ren modem skal være åpent, men om du har modem som er koblet til ruter, da er det en annen sak. Da må alt av og til gjøre selv.

Lenke til kommentar

Det var merkelig. Kanskje du på sette inn alt manuelt på PS3s nettverkinnstillinger? Har egentlig ikke peiling. Sleit med det før og, men da byttet jeg bare byttet jeg bare fra modem/router til vanlig modem til router system. Det først nevnte skal være bedre, men er håpløs når det gjelder signalrekkevidde.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt Nat2 og jeg har nat-open i alle spill (som feks Cod og Blur). Mens en kompis av meg også har nat 2 får open i cod, men ikke i blur. Forskjellen hos oss er nettleverandør og opphastighet (jeg har noe høyere). Vi begge kjører kablet tilkobling.

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...