Gå til innhold

ps3 hakker i filmer fra HDD

Hakker filmer spilt av fra harddisk på din ps3?  

12 stemmer

1. 1. Hakker filmer på din ps3 spilt av fra hdd?

• ja
      0
    • nei
    • av og til
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt ikke ordnet PS3'n din Mac?

sendt deg pm

jeg har testet ps3 til min bror som bruker wifi på dårlig signal gjennom betong og mur og var mye mer smoth der. så tenker jeg bytter den og hvis jeg får en til som hakker driter jeg i det

edit: kjørte litt heli nå og nå var det mye bedre:S

det nærmer se gslutten på bytte tiden 30 dager. burde jeg bytte for å være på den sikre siden? vet ikke hv ajeg skal gjøre nå.

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Jeg vil tro hakkingen med heli har med hvilken host du treffer på. Det vil si at med mindre du har samme host på din brors maskin og din egen så kan ikke rundene sammenlignes. Må også være samme kart og antall spillere.

Jeg har liten tro for at det er noe feil på maskina de. Jeg hadde ihvertfall ikke orket å bytte den. Som du selv sier, kjedelig å få ei maskin som plutselig bråker mye.

Lenke til kommentar

Spilte noen runder i dag på 4 player onslaight. Gikk fint nå. Men var værre på vanlig online. Da brettet var fult hakket det litt i heliet. Men ikke så ille som i går. Jeg sliter også med å komme inn på onslaught mode. Får network error. Mistenker det er fordi min NAT er på strict og ikke open. Skal se om beg får fikser det i kveld og teste mer i helga med forskjellige baner

Lenke til kommentar

stefaren min har prøvd å endre til OPEN nat nå og får det ike til:( enda strict. vi har nylig fått nyt modem og funket før det gamle røyk.

kan det være at jeg har nat 2 strict at det hakker i heliet? spilte online med 24 andre og hakket litt

en ting til: kan det være ps3en som er klikk som ikke vil forandre nat? eller er det nettet? har prøvd alt for å endre NAT til NAT typ1 open

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

update. testet lit mer og mistenker det er maskinen som hakker når jeg spilelr kun med 4. når det hakket på det værste så slet maskinen med å navigere i menyen når man trykker på psn knappen. det syntes jeg var merklig

meny animasjonen hakket litt når jeg bladdet meg sideveis og den brukte evigheter med å få opp undermenyene

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

hakket ikke på 4 player hos han.

burde jo ikke hakke i menyen på psr når jeg trykker på psn knappen på kontrollen hvis det er lag i spillet?

har spurt 2 av de andre som spilte om det lagget hos de

edit: skjedde no sykt nå. var inne på battelfield og sku spille og den hang seg på loading. (ville ikke loade ferdig) så jeg valgte avslutt spill. og så restartet maskinen seg selv:S. gikk inn for å spille igjen og kom en rar lyd fra ps3 som jeg aldri har hørt en slik maskin lage. og skjermen ble svart. røvde å restarte maskinen uten det hjalp og dra ut og inn strømkabel uten nytte. var ikke før jeg dro ut og inn hdmi kontakten at jeg fikk bilde igjen:S tror jeg skal bytte denne! dette var veldig rart

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...