Gå til innhold

ps3 hakker i filmer fra HDD

Hakker filmer spilt av fra harddisk på din ps3?  

12 stemmer

1. 1. Hakker filmer på din ps3 spilt av fra hdd?

• ja
      0
    • nei
    • av og til
      0

Anbefalte innlegg

Er dette normalt eller er min ps3 fucked! er på min 3 slim da de 2 første bråket og testet å legge over filmer. de aller fleste filmer hakker/lugger i mye sideveis bevegelser. noen filmer mer en andre. testet å laste ned en ful hd film fra torrent. bildet er bra og sylskarpt men hakker no grusomt i sideveis panoreringer. på dvd og BL går det helt greit så og si.

er det en svakhet på konsollen eller er det min som er dårlig? har fått klarsignal fra elkjøp om at jeg kan få ny konsoll umiddelbart men redd for å bytte til ny maskin og den er lik og bråker like mye som de gamle jeg hadde. dumt å bytte om det er en generell svakhet på konsollen.

hakker filmer på din ps3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett en god del filmer på min PS3 fra hdd. Har aldri merket det du sier her. Og jeg har testet med 1080P filmer på over 12gb.

Når du sier det funker fint med dvd/bd så kjører du disse fra PS3 regner jeg med?

Vet enkelte tver er dårlige på akkurat sidebevegelser, men hvis det funker fint på Bluray vil jeg ikke tro dette er problemet.

Hvilke filformater er det snakk om? HD filmer jeg har sett har jeg som regel kodet om til *.vob eller *.avi

Lenke til kommentar

de filmene jeg har lagt inn er på:

vanlige filmer:

mp4

avi

de fleste er AVI

BD:

m2dt.

er veldig forskjellig fra film til film. spilt av fra ekstern hdd og intern hdd. samme resultat. sise BD film i m2dt hakket mye i panoreringer. men bildet var klart. laster nå ned en full hd film til for å teste om det kan være selve filmfila. er redd for å ta ny maskin i tilfelle jeg får en som bråker:P

hva ender din serienr på? min har cech 2104a

skal nevnes det er værre på filmer i større oppløsnning. og andre filmer fra youtube kan plutselig gå litt bra. men de aller fleste filmene jeg har lagt inn hakker der det er mye bevegelser. (20gb med filmer)

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Hvis det var likt på din bror sin maskin kan det jo tenkes at ps3en ikke er kraftig nok til akkurat de filmene du har merket dette på.

Jeg har selv en Fat 40Gb med 320gb 7200rpm disk. Ser ikke så mye filmer på den nå lengre da jeg har blu-ray spiller som har usb-inngang.

Men de filmene jeg har sett tidligere har jeg ikke merket noe på.

Får du hakking selv på sample filer som du har lastet ned?

Lenke til kommentar

Hvis det var likt på din bror sin maskin kan det jo tenkes at ps3en ikke er kraftig nok til akkurat de filmene du har merket dette på.

Jeg har selv en Fat 40Gb med 320gb 7200rpm disk. Ser ikke så mye filmer på den nå lengre da jeg har blu-ray spiller som har usb-inngang.

Men de filmene jeg har sett tidligere har jeg ikke merket noe på.

Får du hakking selv på sample filer som du har lastet ned?

det har jeg ikke tenkt på! skal laste ned fra psn asap!

er vel 5400 hardisk i den? kanskje opgradering til 7200rpm vil hjelpe?

hvis det hakekr på filmene fra psn, kunne du testet hos deg i dag da?

testet disse:

Gikk fint:

PS PLUS TRAILER

IRON MAN ( gikk så og si fint)

Battlefield 1943 ike helt 100 men ok

Battlefield bc2 trailer OK

army of two chapters of deceit (PERFEKT)

FIFA 10 (PERFEKT)

hakket litt:

avatar traileren. mistenker det er traileren som er dårlig i enkelte scener

GTA IV tailer 3 1080p

army of two 4th day co op multiplayer 720p ( hakket smått)

call of duty 5

Fifa waving flags south africa (elendig) TEST DENNE PLEAS

FALLAOUT 3 broken steel (ILLE på enkelte scener)

testet burnout men var ikke scener å se klart.

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Hvor ca i gta traileren syns du det hakket?

Hvis du finner en trailer som tydelig har problemet du prater om kan jeg sjekke den ut for å se om det hakker her også.

Testet Killzone 3 traileren? Der er det en del panorering. Den hakket ihvertfall ikke.

Hva med Enslaved 720P (litt sakte panorering med naturbilde i starten). Den gikk helt smooth her ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket den Fifa traileren. Den hakket som om de hadde fått betalt for å lage hakking. Merket også litt på fallout klippet. Så da er nok PS3n din frisk. Bare du som har vært uheldig med filmene.

Men skal ikke se bort fra at de klippene kanskje går smoothere på feks en pc. PS3 er en god mediaspiller men neppe den beste.

Lenke til kommentar

At filmer generelt hakker ved panoreringer er jo et kjent fenomen. Kanskje et banalt spørsmål, men har du prøvd å aktivere 24p i videoinnstillingene?

PS3'en er vidt meg bekjent mer enn kraftig nok til å kjøre fullhd, men trolig begrensninger i software og ikke hardware. I disse dagers gjennombrudd med PS3 jailbreak og dermed mulighet for å kjøre homebrew, så er det kun et tidsspørsmål før det kommer optimaliserte mediacentre, i god gammel xbmc stil :thumbup:

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar

er ingen aktivering der kun for 2 hz som står på automatis

så på den filmen nå med landskap gikk så og si helt greit. litt små hakk av og til men ikke sån at det er veldig irriterende

med hakking her mener jeg sån ekstremt smått i forhod til den fifa traileren som han som lagde sku vært skutt for

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Bruker kablet. Men. Kan maskinen bli treg av å ha for mange spillere? Eller er det lagg når dt blir værre med mange folk? Hakket så mye at det ikke ikke gikk å fly så hoppet ut og landet på tak. Løpte ned trappa og hakket enda. Er det lagg eller er det maskinen som kan være dårlig og ikke taklet det?

4 spillere

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...