festen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) http://www.joeno1.net/wp/2010/07/30/review/samsung-tl350-digital-camera-1080p-hd-video-and-photo-sample/13000/ Jeg skal si jeg sikler litt på dette kameraet. Er det noen som har syn på om det finnes noe bedre i kategorien på markedet? Jeg hadde et samsung kompaktkamera før, men mistet det. Derfor vil jeg ha et nytt et, helst fra Samsung fordi jeg er vandt med menyene. Såvidt jeg har fått med meg er sensoren trolig en sony cmos, og det er vel det eneste kompaktkamera som filmer fra i 1080P og samtidig er lite. Endret 30. august 2010 av festen Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Ser komplett har økt prisen nå. De hadde den til 2295, nå er prisen skrudd opp til 2795. jeg skjønner nesten ikke at det er mulig (om de ikke planlegger en kampanje). Endret 12. september 2010 av festen Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når ble egentlig dette kamera released? Sånn offisielt. Jeg ser ifølge trustedreviews.com, så var det May, 2010. Har litt lyst og kjøpe, siden jeg begynner å bli lei av mitt Panasonic TZ5! Det er blitt gammelt nå det.. ^^ Lenke til kommentar
festen Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Dette var et kamera som kom i Norge akkurat når jeg startet tråden. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ou, så det er ca 4mnd gammelt, pluss, minus.. Har du det kameraet forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå